Beoordelingen Autobestickeren.com

• Betrouwbaarheid 9,4
  • Personeel 9,4

BJH Safety Services uit: Almere

10-04-2019

Uitstekende service, naar volle tevredenheid opgeleverd en conform planning uitgevoerd. Er wordt met je meegedacht! Een betrouwbare partner in het bestickeren van uw auto(park) en voor indoor en outdoor signing!

VAibe uit: Leiden

12-02-2019

Elke dag ben ik weer blij als ik mijn auto zie! Dat zegt genoeg denk ik.

Ze maakte het perfecte ontwerp. Precies zoals ik het in gedachten had. En om dat resultaat dan op je auto te mogen zien... elke dag weer genieten!

Out - Wise uit: Utrecht

21-11-2018

Oude bestickering laten verwijderen en nieuwe bestickering om onze camper laten plaatsen voor reclame doeleinden. Ze hebben echt met ons meegedacht en de service is goed!

BIOdisposables uit: Amsterdam

20-11-2018

Topservice vanaf offerte tot eindresultaat!

Fix Your Phone uit: Amsterdam

15-10-2018

Een zeer goede ervaring welke een zeer positieve review verdiend! Ik ben goed geholpen en het is precies zo geworden als ik in gedachten had, chapeau! Tevens is de bestickering doorgevoerd tot op onze gereedschap koffers, werkelijk geweldig! Krijg veel positieve reacties en raad iedereen aan wie op zoek is naar goede bestickering!

SPORTSCHOOL IKIGAI uit: Sint-Oedenrode

02-10-2018

Fantastisch bedrijf!
Heldere afspraken, vriendelijk personeel, lekkere koffie, vakwerk.
Heel blij ben ik met de door jullie geleverde, snelle autobestickering.

Stukadoorsbedrijf Thijs Mieremet uit: Katwijk

01-10-2018

Super snel en netjes voor een schappelijke prijs

Klue B2B marketing uit: Utrecht

01-10-2018

MFood uit: Amsterdam

12-09-2018

Jullie zijn heel klantvriendelijk en de benadering is van buiten naar binnen. Snelle service en aantrekkelijke prijs-/kwaliteitverhouding. Bedankt voor de service!

Kookplaat.info uit: Zeewolde

06-09-2018

Autobestickeren.com heeft een mooi ontwerp gemaakt voor mijn bestelauto. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Toen het bestickeren klaar was heb ik de monteur gevraagd of het mogelijk was de achterramen zwart dicht te plakken ivm inbraakrisico. Hij gaf aan dat hij nog een kwartier over had. Het werd voor een bescheiden meerprijs direct gedaan. Top bedrijf, erg professioneel!