Beoordelingen AV-Tours en Safari's

aad uit: twello

16-06-2017
7,7

Soort reis: Reizen op maat

te weinig cultuur, te weinig "dorpjes" / mensen heeft met het land c.q. aantal inwoners te maken. Te veel verschillende gidsen onze vaste gids. zeer prettig mens, was eigenlijk privé chauffeur. Voor diversen steeds een andere gids

Aanbeveling: jaLand: Zuid-Afrika, Namibië, BotswanaAantal personen: 3

Marco uit: schiedam

20-05-2017
8,5

Soort reis: Individuele rondreis

We hebben weer enorm genoten van de reis, kijken er met heel veel plezier op terug. Helaas een dag geen safari kunnen doen ivm weer, misschien tip om dit stukje tijdens regenseizoen niet aan de bieden, is daar goed opgelost, maar toch vonden wij het jammer

Aanbeveling: jaLand: KeniaAantal personen: 2

Anneke uit: Rotterdam

20-03-2017

Soort reis: Individuele rondreis

Fantastische reis! Alles was uitstekend georganiseerd! Zeer vriendelijke, rustige gids/ chauffeur. Tanzania is een prachtig land, de parken zijn totaal verschillend. Omdat het laagseizoen was waren wij regelmatig de enige gasten in de accomodaties. Daarom zoude we in het laagseizoen liever voornamelijk kleinschalige lodges kiezen dat is dan minder ongezellig. Vliegen terug van de Serengeti naar Arusha is aan te raden.

Aanbeveling: jaLand: TanzaniaAantal personen: 2

Rien uit: Nistelrode

11-03-2017

Soort reis: Individuele rondreis

Zeer bizondere en avontuurlijke reis met verblijf in ook bizondere soms unieke accomodaties. Overal zeer gastvrij ontvangen en verzorgd

Aanbeveling: jaLand: Zuid-AfrikaAantal personen: 2

Monique uit: Hoenderloo

9,6

Soort reis: Individuele rondreis

Geweldige reis en onvergetelijke ervaringen (Chimpansees en Gorilla's. Uganda is een prachtig land. Onze chauffeur Lambert was echt geweldig. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 2

Ellen uit: Zuidwolde

Soort reis: Reizen op maat

Het was geweldig. We hebben genoten van het land, de (lokatie van de) accomodaties en onze gids Innocent. Natuurlijk zijn er ook wel dingen die wat minder zijn, maar deze worden ruimschoots gecompenseerd door de rest. Om met onze zoon te spreken: perfect bestaat niet.☺

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 4

Wijnie uit: IJhorst

Soort reis: Individuele rondreis

Prachtige reis en nog mooier dan ik had durven dromen.
Alles klopte en de accommodaties waren adembenemend mooi. Ook hebben we heel veel dieren/vogels gezien en hadden we goed contact met de chauffeur.
Wat een prachtige ervaring!

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 4

Marjan uit: Amsterdam

29-01-2017
8,2

Soort reis: Individuele rondreis

Onze rondreis door Namibië en Botswana was een geweldige ervaring. Het zelf reizen in de 4x4, de route, de ontzettend aardige mensen in Namibië en Botswana, het wild, de natuur, het kamperen etc etc

Aanbeveling: jaLand: Namibië, BotswanaAantal personen: 2

Chris uit: Amsterdam

23-01-2017
9,5

Soort reis: Reizen op maat

Wat een fantastische reis!!

Wij zijn net twee weekjes terug van een geweldige reis door Uganda en Tanzania. Een reis die voor ons niet beter had kunnen zijn. Op wat kleine puntjes na (wat er ook bij hoort in Afrika haha) is alles perfect verlopen!

We hadden vooraf zeer intensief contact met Marielle en Mathijs en nadat we alle wensen samen hadden besproken, diverse offertes hebben kunnen vergelijken, hebben we voor ons een uitstekende keuze gemaakt! De reis en de hele organisatie er omheen was perfect en wij hebben vele hoogtepunten mogen meemaken. De mirgration gezien!! wat is dat gaaf zeg! duizenden dieren rondom onze jeep, mooier kan haast niet! Verder hebben we zowel de chimpansees als de gorilla's mogen ervaren, iets om nooit meer te vergeten!
Al met al zijn wij dus tevreden klanten en kunnen wij iedereen deze reis aanbevelen, wij zijn verliefd op het mooie Afrika en hopen snel (eerst weer even sparen) weer terug te mogen!

Bedankt AV-Tours en hopelijk tot snel!

Aanbeveling: jaLand: Tanzania, UgandaAantal personen: 4