Beoordelingen AV-Tours en Safari's

• Algemene beoordeling van uw safari 9,3

Kees en Kelly uit: Zevenbergschen Hoek

03-08-2017

Soort reis: Individuele rondreis

Een geweldige reis, een fantastische gids (Ivan) en wat een geweldig mooi land en ontzettend vriendelijke bevolking.
Echt een aanrader

Dany uit: Terhagen, België

29-07-2017
9,8

Soort reis: Individuele rondreis

Wij beleefden een fantastische tijd in Uganda. Van de eerste tot de laatste dag een waar avontuur, een aanrader.
Met AV-Tours reizen, is reizen zonder zorgen, dit hebben we ook al eender mogen ondervinden, super.

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 3

Jeroen uit: Twello

24-06-2017

Soort reis: Reizen op maat

In 22 dagen met onze volwassen kinderen van Kaapstad naar Johannesburg gereisd, de reis volledig in overleg samengesteld, met voor ieder wat wils.
Van safari's tot bungeejumpen en een fietstocht door een van de townships.
Mathijs is hiervoor een avond thuis geweest en samen hebben we een reis samengesteld wat een mooie onvergetelijke vakantie is geworden met veel bijzondere herinneringen.

Aanbeveling: jaLand: Zuid-AfrikaAantal personen: 4

aad uit: twello

16-06-2017
7,7

Soort reis: Reizen op maat

te weinig cultuur, te weinig "dorpjes" / mensen heeft met het land c.q. aantal inwoners te maken. Te veel verschillende gidsen onze vaste gids. zeer prettig mens, was eigenlijk privé chauffeur. Voor diversen steeds een andere gids

Aanbeveling: jaLand: Zuid-Afrika, Namibië, BotswanaAantal personen: 3

Kees uit: Zevenbergschen Hoek

30-05-2017
8,2

Marco uit: schiedam

20-05-2017
8,5

Soort reis: Individuele rondreis

We hebben weer enorm genoten van de reis, kijken er met heel veel plezier op terug. Helaas een dag geen safari kunnen doen ivm weer, misschien tip om dit stukje tijdens regenseizoen niet aan de bieden, is daar goed opgelost, maar toch vonden wij het jammer

Aanbeveling: jaLand: KeniaAantal personen: 2

Anneke uit: Rotterdam

20-03-2017

Soort reis: Individuele rondreis

Fantastische reis! Alles was uitstekend georganiseerd! Zeer vriendelijke, rustige gids/ chauffeur. Tanzania is een prachtig land, de parken zijn totaal verschillend. Omdat het laagseizoen was waren wij regelmatig de enige gasten in de accomodaties. Daarom zoude we in het laagseizoen liever voornamelijk kleinschalige lodges kiezen dat is dan minder ongezellig. Vliegen terug van de Serengeti naar Arusha is aan te raden.

Aanbeveling: jaLand: TanzaniaAantal personen: 2

Rien uit: Nistelrode

11-03-2017

Soort reis: Individuele rondreis

Zeer bizondere en avontuurlijke reis met verblijf in ook bizondere soms unieke accomodaties. Overal zeer gastvrij ontvangen en verzorgd

Aanbeveling: jaLand: Zuid-AfrikaAantal personen: 2

Monique uit: Hoenderloo

13-02-2017
9,6

Soort reis: Individuele rondreis

Geweldige reis en onvergetelijke ervaringen (Chimpansees en Gorilla's. Uganda is een prachtig land. Onze chauffeur Lambert was echt geweldig. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Ellen uit: Zuidwolde

13-02-2017

Soort reis: Reizen op maat

Het was geweldig. We hebben genoten van het land, de (lokatie van de) accomodaties en onze gids Innocent. Natuurlijk zijn er ook wel dingen die wat minder zijn, maar deze worden ruimschoots gecompenseerd door de rest. Om met onze zoon te spreken: perfect bestaat niet.☺

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 4