Beoordelingen AV-Tours en Safari's

Kees uit: Zevenbergschen Hoek

03-03-2018
9,6

Soort reis: Individuele rondreis

eEen geweldige rondreis Uganda , wat een schitterend land. Erg vriendelijke mensen en een erg goede gids. we hadden er wel weken rond kunnen reizen en niet alleen het bezoek aan de gorilla's was indrukwekkend. Het land en de bevolking maakte zekere een zo grote indruk op ons. Echt een aanrader !!!

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 2

Ron uit: Kelpen-Oler

15-02-2018
9,6

Soort reis: Individuele rondreis

We hebben een onvergetelijke rondreis gehad. Mede door de zorgzaamheid van AV tours en een geweldige gids (Dennis) kunnen we terug kijken op een super reis van begin tot einde.

Aanbeveling: jaLand: KeniaAantal personen: 5

Frans uit: Zandvoort

14-02-2018
9,9

Soort reis: Familiereis

Prachtige reis met de familie gehad, prima gids/chauffeur, accommodaties paste helemaal in onze reis. De big 5 gezien wat wil je nog meer een ervaring om nooit meer te vergeten.

Aanbeveling: jaLand: TanzaniaAantal personen: 6

12-02-2018
9,7

Soort reis: Individuele rondreis

Uitstekende georganiseerde reis en een hele belevenis. Kenia mooie land en vriendelijke bevolking. Accommodaties waren perfect, uitgezonderd Naivasha Sopa lodge (vies en niet betrokken personeel)

Kim, onze reisleider en uitstekende chauffeur, bezat veel kennis en kunde en had goed gevoel voor humor. Uiterst plezierig om met hem 14 dagen op stap te zijn. Hij reed snel maar verantwoord.

Wij hadden de pech dat de 3 nachten dat we in Masai Mara park waren het met bakken heeft geregend (overdag zon en droog) volgens de bevolking komt dit eens in de 2 jaar voor. De laatste dag mochten we niet meer met de 2 wiel drive in het park. Konden kiezen een dag er niet op uit of voor $ 180 de 4 wiel drive huren van Olumara tentenkamp, onderdeel van AV tours en Safari. Zijn erop uitgegaan met de 4 wiel drive en weer een bijzondere dag. Daarna contact met AV tours in Deventer (hoe verder?) gehoord verder geen onbegaanbare wegen meer, juist informatie !

Best wel is een safari een vermoeiende belevenis. Dag programma 7.00 uur op pad om 12.00 uur terug en s ’middags weer op pad van 15.30 uur tot 18.30 uur. Gelukkig in Amazing Retreat 1,5 dag rust, alleen een loop safari van 4 uur(de leukste en gastvrije locatie). Als slot na 14 dagen safari 5 dagen uitgerust en gesnorkeld bij Ocean Village Club (uitstekend), ten zuiden van Mombasa aan de Indische Oceaan.

De reistijd van park naar park was langer dan in het programma was aangegeven. Kenia is 17 maal groter dan Nederland en wegen en het vrachtverkeer zijn niet zoals in Nederland.
Een onvergetelijke reis !!!!!

Aanbeveling: jaLand: KeniaAantal personen: 2

T uit: Groessen

08-02-2018

Soort reis: Familiereis

Prima vakantie, goede accommodaties. Geweldige gids die veel wist en dieren opmerkte. Waardoor we ook heel veel dieren gezien hebben. Eten was prima en mensen uitermate vriendelijk. Soms ongedierte tijdens eten bv. kevers. Verder viel het ons tegen dat bij zo'n dure reis er nog veel geld aan fooien betaald dient te worden. Het was een onvergetelijke reis, met zulke grote dieren van zo dicht bij gezien. Zoiets moet je gewoon zelf meemaken. Farms of dreams lodge was helemaal geweldig, mooie accommodatie en goed eten. Tijdens het eten een band met acrobaten. erg leuk. Ook lodges op de terugreis dag waren geweldig. Top geregeld, bedankt.

Aanbeveling: jaLand: TanzaniaAantal personen: 6

Eddy en Rita uit: Dendermonde

31-01-2018
9,9

Soort reis: Individuele rondreis

Onze safari is voor ons een prachtige onvergetelijke ervaring geworden . De organisatie was perfect, de accomodaties overtroffen onze beste verwachtingen. We zijn overal in de watten gelegd door uitermate vriendelijk personeel en onze "driver" deed al het mogelijke om aan onze wensen tegemoet te komen. Steeds bereid om ganse dagen ( met lekkere lunchboxen) op gamedrive te gaan en ondertussen vertelde hij ons heel wat over de dieren maar ook over de Tanzaniaanse kultuur. Ook de wandeling met ranger op de rand van de Ngorongorokrater zal ons altijd bijblijven.
Onze bijzondere dank aan het team van AV Tours die onze vakantie tot zo'n groot succes gemaakt hebben

Aanbeveling: jaLand: TanzaniaAantal personen: 2

Louis uit: Rotterdam

22-01-2018

Soort reis: Individuele rondreis

Op zich een prachtige reis zoals die door jullie is samengesteld.
2 puntjes verdienen aandacht: het 1e en het laatste hotel, de1e was 100% chinees, niets mis mee maar een ontbijt met alleen maar dim-sun daar doe je ons geen plezier mee, het laatste hotel was eigenlijk een aanfluiting, een lunch bij aankomst moest meer dan 90 minuten duren, toe zijn we maar weg gegaan, de aanwijzing van de kamers was echt prut, ook de kamer/badkamer was niet om over naar huis te schrijven . De overige accomodaties variëren van echt goed naar voldoende (Ford Portal).
Zal jullie van week nog bellen met aanvullende info, we zijn net bezig met onze herinneringen op te halen aan de hand van foto's.
Ik spreek jullie nog
Louois.

Aanbeveling: jaLand: Uganda, RwandaAantal personen: 4

Wilma & Gerrit uit: Kampen

09-01-2018

Soort reis: Reizen op maat

Tijdens de feestdagen zijn we met onze kinderen (12 en 15 jr) 12 dagen een zeer geslaagde reis door Kenia gemaakt.
Het was een zeer geslaagde rondreis met voortreffelijke lodges. Het eten was ook zeer goed. De route was goed uitgezet. We hebben onvergetelijke ontmoetingen gehad met de plaatselijke bevolking. We hebben ook de Big 5 gezien. Zelfs hebben we een zwarte neushoorn met een jong gespot. Wat een geluk.
We zijn vaker in Afrika geweest maar wat AV-Tours allemaal voor ons heeft geregeld was zeer speciaal.
Kortom wij kunnen deze organisatie zeker aanraden.
Kenia we komen zeker terug!

Aanbeveling: jaLand: KeniaAantal personen: 4

Iris uit: Alkmaar

08-01-2018

Soort reis: Groepsreis

We zijn nog altijd aan het bijkomen van een fantastische reis. Een prachtig land, een uitstekende organisatie en bovenal een onvergetelijke tijd. Naast een gezellige reisleider en een informatieve gids beviel ons het kleine groepje. Alles klopte eigenlijk wel en wij kunnen het iedereen aanbevelen! Wij komen zeker een keer terug in Afrika en zullen dan absoluut weer met AV-Tours op reis gaan!

Aanbeveling: jaLand: UgandaAantal personen: 2

Bea uit: Groningen