Beoordelingen Beers Financieel Adviesbureau

• Personeel 9,3

Angelique uit: Landgraaf

08-08-2017

Positieve ervaring:
Een toegewijd team dat zich inzet voor klanten en daarbij kosten noch moeite spaart

Anjes uit: Valkenburg

18-10-2016

Ervaring met: Verzekeringen, Financieringen

Positieve ervaring:
Na een nare ervaring met Interbank heeft Nicolle van Beers adviesburo mij heel goed geholpen met een oplossing te vinden. Dank hiervoor aan Nicolle en het Beers team. TOP.

Eric uit: Valkenburg

08-10-2016
8,1

Ervaring met: Verzekeringen, Bankzaken

Erik uit: Rotterdam

06-10-2016
9,6

Positieve ervaring:
Wij zijn nual jare n klant van van Beers, voor het verzorgen van inboedelverzekering, reisverzekering, ziektekostenverzekering etc. en hebben alleen maar lof voor de medewerkers die altijd net dat stapje extra zetten en daarbij vertouwen scheppen. Daarnaast wordt actief meegedacht mbt, "value for money" dekking van polissen en worden wij geadviseerd op het moment dat er wijzigingen zijn die betrekking hebben op onze situatie. Perfect wat ons betreft. Met een bijzonder woord van dank aan Kim!!

nvt.

04-10-2016

Ervaring met: Verzekeringen, Hypotheken, Financieringen, Bankzaken, Pensioenen

In een woord super

Negatieve ervaring:
Soms duurt het even voordat ik bericht krijg op een verzoek / vraag. Maar dat zal dan een goede reden hebben.

01-10-2016

Cindy uit: Noorbeek

15-04-2016

Ervaring met: Verzekeringen, Hypotheken

Positieve ervaring:
vaste contactpersoon(Marcel Freneken) die weet wat er in je eigen situatie speelt,kundig op alle fronten, zaken worden altijd volledig afgehandeld en indien de info niet direct voorhanden is op korte termijn uitgezocht. uitleg wordt in normale taal gegeven, veel communicatie gaat per e-mail wat erg handig is.Mocht het nodig zijn kan er gesproken worden aan de telefoon of tijdens een afspraak op kantoor, prima. Produkten die aangeboden worden zijn inhoudelijk prima en tegen nette prijzen.

Negatieve ervaring:
als je een mail stuurt kan het even duren voordat het antwoord komt; geen probleem maar misschien is het een idee om wel al een (automatisch?) bericht terug te sturen dat e.e.a ontvangen en in behandeling is; nu weet je niet wat er met je mail is gebeurd.
Mevr Marloes Huijnen heeft een paar keer info uitgezocht mbt onze tractorverzekering en hiervoor papieren in orde gebracht, het gesprek en de communicatie hierover verliep moeizaam omdat het inhoudelijke voor haar totaal onbekend leek, ook had ik na een maand nog geen reactie gekregen of e.e.a nu in orde werd gebracht ja of nee. Wellicht een aandachtspunt om een klant alleen overleg te laten hebben met een adviseur die verstand van zaken heeft over een bepaald onderwerp; dit kwam zeer onprofessioneel over. Ook is het vervelend als je zelf moet nagaan of zaken afgerond worden, hierop zou zij beter kunnen letten--wellicht was onze ervaring een eenmalig incident. Ze was overigens wel zeer vriendelijk.