Beoordelingen Beijk Catering

Anita uit: Groningen

17-07-2012
8,2

Positieve ervaring:
de flexibiliteit om op het laatste moment nog een andere zaal te kiezen die meer aansluit op de groep en groepsgrootte
en de catering: soesjes ipv de geijkte koek en cake.

Verbeterpunten:
de airco was niet eenvoudig te bedienen: het was hollen of stilstaan met de toevoer van koude lucht.

Lisanne uit: Tynaarlo

11-07-2012
7,7

Positieve ervaring:
De catering van Beijk heeft goed nagedacht over het bier wat zou hebben geschonken. één van de jongens heeft allemaal speciaalbier besteld. Ik vond dit erg leuk dat hij hier aan gedacht heeft. Voor de rest waren er genoeg hapjes en drankjes. De gasten hebben zich prima vermaakt.

Verbeterpunten:
Eigenlijk geen negatieve ervaring. Alleen dat de tenten opbouw 3 tegels kapot heeft gereden, daar balen we wel van.

Mirjam uit: Assen

11-07-2012
6,4

Positieve ervaring:
De kwaliteit is goed. De mevrouw die alles gebracht heeft, heeft ons erg goed geholpen toen bleek dat niet alles klopte.

Verbeterpunten:
Wij hebben niet gekregen wat wij besteld hadden. De keuken had niet doorgekregen dat wij een salade minder wilden en 5 soorten vlees ipv vier. Dit stond wel goed vermeld in de opdrachtbevestiging.

W. uit: Groningen

04-07-2012
7,2

Locatie: maak uw keuze

Verbeterpunten:
Op basis van een offerte zijn de afspraken vastgelegd. Zonder overleg/toelichting/toestemming verschijnen in de nota meer-kosten.

Margreeth uit: Ureterp

26-06-2012

Locatie: maak uw keuze

Hanna uit: Leeuwarden

26-06-2012
7,2

Samenwerking, servicegerichtheid, kwaliteit hapjes/drankjes

Verbeterpunten:
Jammer genoeg definitief gekozen hapjes niet geleverd, maar eerdere versie

F uit: Gorredijk

25-06-2012

marianne uit: Groningen

25-06-2012
7,7

Positieve ervaring:
Snel en accuraat worden wensen ten aanzien van vergaderruimtes en aantal deelnemers opgepakt en uitgewerkt

Verbeterpunten:
13 juni: groot aantal deelnemers aan medew. bijeenkomst die gebruikt moesten maken van de lunch. Door beperkte tijd voor lunch en lange rij voor tafel met lunchbenodigdheden bleef er voor enkelen weinig tijd over om te eten.

Heerenveen Regatta uit: Oudeschoot

20-06-2012

Positieve ervaring:
Was een groot succes mede dankzij Beijk!!