Beoordelingen Beijk Catering

marianne uit: Groningen

25-06-2012
7,7

Positieve ervaring:
Snel en accuraat worden wensen ten aanzien van vergaderruimtes en aantal deelnemers opgepakt en uitgewerkt

Verbeterpunten:
13 juni: groot aantal deelnemers aan medew. bijeenkomst die gebruikt moesten maken van de lunch. Door beperkte tijd voor lunch en lange rij voor tafel met lunchbenodigdheden bleef er voor enkelen weinig tijd over om te eten.

Heerenveen Regatta uit: Oudeschoot

20-06-2012

Positieve ervaring:
Was een groot succes mede dankzij Beijk!!

Maaike uit: Leek

18-06-2012
8,2

Locatie: maak uw keuze

Positieve ervaring:
Flexibel voor korte termijn activiteitenrnSnel en effcient contact/offertes via mail

Adriaan uit: Steenwijk

14-06-2012

Locatie: Victoria Park Wolvega

Positieve ervaring:
Alles was keurig conform afspraak voor elkaar, rekening perfect conform afspraken!
Proffesioneel bedrijf met een super goede prijs / kwaliteit verhouding. Leuk concept !

Verbeterpunten:
Via de muziek hoorden dat we in een andere zaal stonden als afgesproken, bij navraag klopte dit echter werd direct weer terug gedraaid en zaten we dus idd in de zaal zoals afgesproken.
Negatief = positief geworden!
Medewerkers waarmee afspraken gemaakt worden zijn lastig direct aan de telefoon te krijgen. Terugbellen wordt daarin tegen wel altijd weer correct gedaan.

Annet uit: Groningen

13-06-2012

ben zeer tevreden!!!

geen

Jolanda uit: Leek

13-06-2012

Positieve ervaring:
Ik heb Beijk leren kennen door mijn werk. Ik werk bij De Zijlen in Tolbert. Voor ons personeelsuitje zocht ik een cateraar en kwam op het idee om Beijk ook te vragen voor een vrijgezellenfeestje.. Het was echt in 1 woord super! De hapjes waren ontzettend lekker, de presentatie was mooi en de "bezorger" supervriendelijk. Dus heel geslaagd. Ook mijn vraag 2 dagen van tevoren! of het tijdstip nog aangepast kon worden was geen probleem. Dus zeker voor herhaling vatbaar.

Tom uit: Groningen

04-06-2012

Positieve ervaring:
Nieuwe, aantrekkelijke locatie. Vriendelijk personeel, enthousiast. Goed contact met Pascal de Bruin gehad. Alles verliep soepel. Lunch, koffie, ed. waren uitstekend verzorgd.

Verbeterpunten:
De koelkastjes in de zalen maakten storend geluid. In sommige zalen sloeg enkele malen de airco met veel geluid aan.

Judith uit: Groningen

29-05-2012
8,2

Locatie: maak uw keuze

Positieve ervaring:
Laatste bijeenkomst was uitstekend geregeld op locatie HG.

Verbeterpunten:
In het verleden wel eens minder goed ervaringen gehad (vies serviesgoed, erg late levering van bestellingen), maar het lijkt nu een stuk beter te gaan.

Henniëlle uit: Groningen

29-05-2012

Robin uit: Leek

02-05-2012

Positieve ervaring:
Uitstekende catering, onze gasten waren erg tevreden en daar draaide het om. Uiteraard waren wij zelf ook zeer tevreden met de service van Beijk

Negatieve ervaring:
Geen