Beoordelingen Beijk Catering

Froukje uit: Heerenveen

26-04-2012

Locatie: Abe Lenstra Stadion Heerenveen

Positieve ervaring:
Mede dankzij de inzet van Pascal in de aanloop en Ronald en Betsy en hun team bij de uitvoering hebben we een grandioze dag gehad. Het kón niet beter. Alles was tot in de puntjes verzorgd. De klantvriendelijkheid is uniek. De bereidwilligheid om het ons naar de zin te maken grandioos. Tige tank. CHAPEAU! Ik heb vandaag al heel wat reclame voor jullie gemaakt! Met vrolijke groeten, namens de Famkes van Het Friesche Haagje, Queen Afrodyn

Negatieve ervaring:
Niet één. Als er al een minpuntje/communicatiestoornis leek op te duiken, wist het team van Beijk dat onmiddelijk op te lossen, geweldig!!!

Hemmo uit: Groningen

26-04-2012
8,5

Inge uit: Groningen

24-04-2012
7,7

Positieve ervaring:
Compleet aanbod dat inspeelt op de wens. Flexibel inzetvermogen, alles bespreekbaar.

Negatieve ervaring:
Algemene opmerking over de netheid toiletten. Door de vele gasten, frequent gebruik , toch wat klachten over netheid, beschikbaar heid rollen e.d.
Plus bij het borrelmoment eerste dag waren er geen hapjes.

Ivonne uit: Groningen

23-04-2012
7,0

Positieve ervaring:
Hanzeplaza: erg mooie locatie, ruim, netjes, voldoende toiletten, gratis parkeergelegenheid, dichtbij de ringweg. Helemaal top!

Negatieve ervaring:
Hanzeplaza: de temperatuur in de zalen is lastig te beheersen; of te koud of te warm. Het is vervelend dat er haast nooit iemand achter de receptie zit. Als je tussendoor vragen/verzoeken hebt moet je het hele gebouw door om iemand te vinden die je kan helpen. Het personeel is tegen mij altijd erg vriendelijk maar ik heb al enige malen van docenten vernomen dat het personeel niet echt behulpzaam is en geirriteerd overkomt als er vragen zijn.
Wat mij zelf al een paar keer overkomen is dat we met een groep gaan borrelen en dat er dan niemand achter de bar staat en dat er dus eerst gezocht moest worden naar barpersoneel. Dit is jammer want daar gaan mensen niet op wachten en gaan dan alsnog naar huis ipv borrelen.

Chantal uit: Breda

19-04-2012
5,5

Negatieve ervaring:
Te kleine zalen, koffie/thee niet op tijd aangevuld.
Lunchvoorziening te karig, te weinig stoelen en tafels aanwezig zodat cursisten met een bord op schoot hebben zitten eten!