Beoordelingen Beijk Catering

• Locatie 8,4

Robin uit: Leek

02-05-2012

Positieve ervaring:
Uitstekende catering, onze gasten waren erg tevreden en daar draaide het om. Uiteraard waren wij zelf ook zeer tevreden met de service van Beijk

Geen

Liesbeth uit: Groningen

01-05-2012

Positieve ervaring:
Misschien om aan te geven dat het om de Relatieavond gaat.

Het was weer goed samenwerken. Met name de benodige snelheid en rust waren weer prima.

Geen.

Alida uit: Groningen

01-05-2012
7,0

Jolanda uit: Groningen

Positieve ervaring:
Laatst was er in Hanzeplaza een groot congres, hierdoor waren de "normale"vergaderruimtes bezet. Er is toen een goed alternatief binnen Hanzeplaza gevonden.

geen

Rudolf uit: Leeuwarden

Jeroen uit: Groningen

Positieve ervaring:
Alles verliep volgens afspraak, de middelen hebben hun werk naar behoren gedaan, personeel was vriendelijk en oplettend, onze gasten waren verrast en tevreden, dus wij ook.

Negatieve ervaring:
De temperatuur in de Bremenzaal liep op tot 25 graden.

Willem uit: LEEK

Froukje uit: Heerenveen

26-04-2012

Locatie: Abe Lenstra Stadion Heerenveen

Positieve ervaring:
Mede dankzij de inzet van Pascal in de aanloop en Ronald en Betsy en hun team bij de uitvoering hebben we een grandioze dag gehad. Het kón niet beter. Alles was tot in de puntjes verzorgd. De klantvriendelijkheid is uniek. De bereidwilligheid om het ons naar de zin te maken grandioos. Tige tank. CHAPEAU! Ik heb vandaag al heel wat reclame voor jullie gemaakt! Met vrolijke groeten, namens de Famkes van Het Friesche Haagje, Queen Afrodyn

Negatieve ervaring:
Niet één. Als er al een minpuntje/communicatiestoornis leek op te duiken, wist het team van Beijk dat onmiddelijk op te lossen, geweldig!!!

Hemmo uit: Groningen

26-04-2012
8,5

Inge uit: Groningen

24-04-2012
7,7

Positieve ervaring:
Compleet aanbod dat inspeelt op de wens. Flexibel inzetvermogen, alles bespreekbaar.

Negatieve ervaring:
Algemene opmerking over de netheid toiletten. Door de vele gasten, frequent gebruik , toch wat klachten over netheid, beschikbaar heid rollen e.d.
Plus bij het borrelmoment eerste dag waren er geen hapjes.