Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

• Prijs/kwaliteit 8,1

Francisca uit: Rotterdam

15-05-2018

Vestiging: Drechtsteden

Kozijnen in heel mijn woning voorzien van Belisol kozijnen. Goed begeleid tijdens de verkoop, top monteurs over de vloer gehad die zeer vakbekwaam zijn en het resultaat is werkelijk waar prachtig. Ik raad dit bedrijf absoluut aan!

L uit: Den Haag

09-05-2018

Vestiging: Den Haag

Vriendelijke ontvangst in showroom, goede informatie over aluminium kozijnen, alles op tijd geleverd, deskundig geplaatst en netjes opgeleverd.

Herman uit: Rheden

29-04-2018

Vestiging: Apeldoorn

Bevalt tot op heden prima

Eddy uit: Boxtel

29-04-2018
1,0

Vestiging: Den Bosch

Als het om garantie en service gaat ga dan niet naar deze vestiging. Het lijkt wel of ze van de aardbodem verdwenen zijn. Al verschillende malen contact gezocht maar het blijft stil aan de ander kant. Ook bij Belisol het hoofdkantoor denken mooi centjes zijn binnen het is wel goed zo.

Dus bij deze ga niet in zee met Belisol.
Ze zijn ook voor gedragen bij Kassa voor de koude douche, maar misschien is dit zelfs nog te veel van het goed.

Jean uit: Born

23-04-2018
7,3

Vestiging: Maasmechelen

Bij Belisol, in Maasmechelen een groot kozijn en een grote schuifpui besteld. Levering en plaatsing conform afspraak. Alles netjes verzorgd, geweldige monteurs. Nazorg punt van aandacht, namelijk al verschillende telefoontjes gepleegd, voor een verkrijgen van een afspraak, om restpunten af te ronden. We maken ons hier nog steeds zorgen over, of dit correct wordt afgehandeld.

Marloes uit: Krimpen aan den IJssel

23-04-2018
7,7

Vestiging: Drechtsteden

We hebben een nieuw voorraam laten plaatsen. De eerste offerte kon niet gemaakt worden ivm ruimte en onze wensen en na goed overleg zijn we tot een mooi resultaat gekomen.

De monteurs werkte hard en waren vriendelijke mannen. De vensterbank zat niet bij de eerste levering, maar deze hebben ze binnen een week alsnog geplaatst. Ook dit waren weer vriendelijke mannen.

Onze ervaring met Belisol is prima en we zijn heel blij met het resultaat

Serge uit: Lisserbroek

20-04-2018

Vestiging: Haarlem

Vanaf de benadering, eerste afspraak, showroombezoek, contract tekenen, afspraken en montage is Belisol Haarlem zeer betrouwbaar en professioneel. Het advies van Peter, opvolging van Dunja, de monteurs, Daniel, Maup en Bekir zijn vakmensen met een breed oog voor detail. Netheid van werken, vriendelijkheid en niet te vergeten de kozijnen zelf zijn voor ons het aanraden van Belisol Haarlem meer dan waard. Nazorg en garantie niet beoordeeld aangezien ik hier (nog) geen gebruik van heb hoeven maken.
Belisol Haarlem, BEDANKT!

Tamar uit: Kaatsheuvel

15-04-2018
9,8

Vestiging: Tilburg

Erg goede service en prijs kwaliteit verhouding. Alles is in erg goede communicatie verlopen. Vooral de monteurs Bjorn en dwayn 2 broers werkzaam in de vestiging Tilburg!!! TOP TEAM! Nette hardwerkende maar vooral betrouwbare mannen.

Roël uit: Kaatsheuvel

15-04-2018

Vestiging: Tilburg

Echt super leuke gasten allemaal even vriendelijk komen de afspraken super na en het contact is ook beter dan waar ook altijd te bereiken echt een aanrader