Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

• Nazorg en garantie 8,2
  • Prijs/kwaliteit 8,2

Pascal uit: IJmuiden

15-01-2018

Hele positieve ervaring met Belisol gehad.
Prijs kwaliteit was prima en de deur hangt al terwijl het normaal pas begin maart zou kunnen worden opgeleverd.

Daniëlle uit: Dordrecht

12-01-2018
9,9

Wij hebben al het contact via Belisol als heel prettig ervaren en zijn zeer tevreden met ons nieuw geplaatste kozijnen. Groot compliment aan de monteurs welke keihard en netjes gewerkt hebben!

Ger uit: Houten

11-01-2018

Ik ben uitermate tevreden over het geleverde werk. Het ziet er prachtig uit. Alles is in goed overleg gegaan, wij merkten aan alles dat hier kwaliteit is geleverd door een team dat zeer veel ervaring heeft met het plaatsen van dit soort oplossingen. Wij hebben deze oplossing gekozen en uitgezocht via filiaal Nieuwegein. Samen is er een oplossing uitgewerkt, waarbij ook op kleine details is gelet. Al onze verwachtingen zijn waargemaakt.

Bernard uit: Almere

11-01-2018

Na contact met Uw bedrijf werd op korte termijn een afspraak voor voorlichting en evt, offerte gemaakt.
Dit heeft geleid to teen afspraak voor opnemen van de maten van de te vervangen ramen. De afspraak was dat medio Januari Februari de ramen geplaatst konden worden. Medio December werden we op de hoogte gebracht dat de ramen klaar waren en in dezelfde maaqnd geplaatst konden worden. Dat kwam heel ongunstig uit met de feestdagen voor de boeg. Een nieuwe afspraak werd gemaakt voor 8 en 9 Januari. Het plaatsen van de ramen werd vakkundig gedaan en de verstandhouding was uitstekend. Waarvoor onze waardering.
Verzoek: Graag ontvangen we van U een prijsopgave voor bijpassende vliegen/muggen horren. Bvd.

Joost Adriaan uit: valkenburg ZH

06-01-2018
8,2

Ben uit: Poeldijk

02-01-2018

paul uit: monster

02-01-2018

monteurs werkte netjes, afwerking perfect en afvoeren afval was prima geregeld.

Cisca uit: Den haag

22-12-2017

Er was een ongelukje in het verkeer maar dat is prima opgelost. De ramen zijn prachtig en heel mooi en goed geplaatst. De contacten verliepen goed., vriendelijk en gezellig dus ik ben 100 % tevreden.

paul uit: voerendaal nederland

22-12-2017
2,4

Enorm veel stress heeft de houding van Belisol ons opgeleverd bij de aankoop van kozijnen voor het hele huis dus we spreken over een behoorlijke kostenpost
Men komt zijn afspraken niet na, plannen kan men ook niet. Tot op heden ben ik bezig om dit afgehandeld te krijgen op een correcte manier en anders maar de juridische weg.
Maar zo stap je er toch niet in!
Die garantie van 20 jr belooft wat als men de aankoop nog niet eens adequaat kan afronden
Het is gewoon schandalig en belisol hoofdkantoor moet zich maar eens achter de oren krabben of belisol maasmechelen de naam belisol waardig is.
De verkoopadviseur weet het goed te verkopen maar onttrekt zich daarna ook van zijn verantwoordelijkheid en schuift het op zijn onmacht en positie. Dus eigenlijk verdient hij ook een slecht punt, ik zou zo niet rustig kunnen slapen want je weet dan toch bij de aankoop dat de verkopers een lijdensweg tegemoet gaan.
Nu zou ik willen dat ik nooit met jullie in contact was gekomen. En dit terwijl de kozijnen mooi zijn maar niet met die attidude van het personeel een enkeling daargelaten.

John uit: Deventer

21-12-2017

Meer dan uitstekende dienstverlening door Belisol Apeldoorn. Betrouwbare en deskundige medewerkers die uitstekend werk hebben geleverd. We hebben meer gekregen dan we op hadden kunnen hopen