Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

17-07-2017

Femke uit: Goes

13-07-2017

Bij Belisol Goes kozijnen gekocht
Mooie showroom, met breed assortiment aan producten zowel kunststof, aluminium en hout. Goed deskundig advies en vakwerk van de monteurs. Kortom ik kan Belisol Goes voor iedereen aanraden!

Faye uit: Dordrecht

11-07-2017

Super tevreden over Belisol Alblasserdam.
Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Duidelijke uitleg. Levertijden zijn denk ik normaal voor maatwerk kozijnen. Verder is de nazorg mij erg goed bevallen. Ik zou iedereen absoluut aanraden bij dit bedrijf te kopen.

uit: Alblasserdam

11-07-2017
9,5

prettig bedrijf om mee samen te werken

Gerard uit: Lekkerkerk

05-07-2017

Prima werk geleverd. Alles volgens afspraak. Monteurs waren geweldig en terzakekundig . Over de nazorg en garantie alsmede betrouwbaarheid kan ik nog niets zeggen. De ramen staan er pas 1 week in. Ik ben zo tevreden dat ik waarschijnlijk ook een nieuw dakkapel door Belisol laat plaatsen. Ga zo door Belisol Drechtsteden.

uit: Herveld

04-07-2017
2,1

Belisol kozijnen en deuren een mooi en kwalitatief goed product.
Alleen jammer dat je na lang wachten aangeeft de overeenkomst wilt ontbinden er in een keer geleverd en gemonteerd kan worden. Dat dan kozijn niet conform tekening/inmeting is gemaakt een compleet andere deur wordt geleverd en de montage te wensen overlaat.
Herstel wordt meerdere keren toegezegd, maar na een jaar er toch klaar mee en uit handen geven aan jurist nu wel met resultaat.
Kortom goed product, maar in vestiging Malden zeer teleurgesteld.

Menno

19-06-2017
1,6

Belisol heeft een mooi product. Alleen jammer van het personeel op de afdeling malden, dat klopt voor geen meter. Komen afspraken niet na. Klachten worden niet serieus genomen. Word van het kastje naar de muur gestuurd en een oplossing is er niet gekomen, erg jammer. Ik zou belisol niet aanbevelen vanwege de slechte communicatie en hoe er met klanten word omgegaan kan echt niet. Zeer onprofessioneel.

Jurjen uit: Huizen

19-06-2017

Zeer prettig contact gehad en de kunststof kozijnen zijn perfect geplaatst. Al met al erg tevreden over het geheel!

Gert uit: Lochem

16-06-2017
9,9

Prima advies, uitstekende service en ze stoppen pas als je echt helemaal tevreden bent! Helemaal top.

Jos uit: Houten

12-06-2017

voorbij rijden en reclame uitingen