Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

• Nazorg en garantie 8,2
  • Prijs/kwaliteit 8,1

Jolande uit: Spijkenisse

24-05-2017

Nazorg en garantie hebben we nog geen gebruik van gemaakt, dus geen beoordeling.
Monteurs zeer bekwaam, hebben keurig gewerkt.
Minpunt vind ik dat we niet op de hoogte waren gesteld van een actie vlak na bestellen van onze pui, er werd niet tegemoet gekomen om alsnog mee te doen.

Leo uit: Stoholm 63

23-05-2017
9,8

Vakwerk in alles

Bij ons geen twijfel

Echt veel leuke reacties gehad,mocht u er over denken,laat Belisol met u mee denken.

Robert uit: Vlaardingen

20-05-2017

Na diverse bedrijven te hebben bezocht is onze keuze gevallen op Belisol. De gunstige offerte en informatie in de showroom heeft ons vertrouwen gegeven om Belisol de opdracht te geven voor het vervangen voordeur, dakramen, schuifpui, keukenraam en het bekleden van de voorgevel en dakgoot met keraliet. Zowel het uitbreken en montagewerk is netjes en vakkundig gedaan.
Er is helaas een raam met het draaidende deel aan de verkeerde kant geleverd. Er kan altijd iets mis gaan maar het is door Belisol goed opgelost.

Mario uit: Ijsselstein

11-05-2017

Uitstekende ervaring. Er is goed gecommuniceerd en geluisterd naar onze wensen. Die gingen iets verder dan het gebruikelijke. Prima afwerking, advies en service.

R&A uit: Heino

28-04-2017

Het kost een paar cent, maar dan heb je ook wat! Wij zijn erg blij met het eindresultaat (complete bovenverdieping o.a. voorzien van nieuwe blokkozijnen). In een tijdsbestek van nog geen 3 maanden hebben wij het hele traject afgerond (van orientatie tot montage). Prettig bedrijf, deskundige verkopers en gedurende 4 dagen 2 vakmannen uit ons eigen Salland (Heino en Luttenberg) over de vloer gehad! Chapeau!
Qua nazorg en garantie kunnen we uiteraard nog geen oordeel vormen, maar daar hebben we alle vertrouwen in!

arjan uit: rotterdam

8,1

goed advies gekregen in de showroom.
de adviseur heeft daarna bij ons thuis goed meegedacht over de indeling van de kozijnen en goede tips gegeven.
de monteurs hebben netjes en vlot gewerkt en alles mooi afgewerkt.
prima ervaring.

Angela uit: Apeldoorn

26-04-2017

vanaf het eerste gesprek is voortvarend gehandeld, we zijn goed geadviseerd en tijdens de montage zijn in overleg met ons zaken aangepast waardoor het nog optimaler werd. Het materiaal is prachtig, de klantvriendelijkheid ongebruikelijk groot en de snelheid van reageren is ongekend. Niets dan lof!

Peter uit: Apeldoorn

26-04-2017

18 jaar geleden kunstof kozijnen besteld bij voorganger renster. Toen goed bevallen. Door de jaren heen kleine opdrachten neergelegd bij Belisol, altijd goed opgepakt en afgehandeld. Daarom besloten om voor ons nieuwe huis ook weer met Belisol te werken. Vlotte intake, afhandeling offerte en plaatsing. Zelfs eerder dan afgesproken. Kozijnen zijn vakkundig geplaatst en netjes afgewerkt. Behalve wat stof in huis (onvermijdelijk) kan ik eigenlijk niets negatiefs bedenken!

Susan uit: Deventer

21-04-2017
9,7

De houten tuindeuren en een raam tochtte en rammelde. Mijn wens was een schuifpui met een slank aluminium profiel en een raam met verticaal ontluchtingsrooster. Dat kon allemaal en het resultaat is prachtig geworden. Ook heel fijn dat de screen en plisehor in dezelfde kleur en structuur uitgevoerd konden worden. Laat de zomer maar komen.

Johanan uit: Oostburg

21-04-2017