Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

• Nazorg en garantie 8,1
  • Prijs/kwaliteit 8,0

Werner uit: Vlissingen

19-02-2017

Zijn erg tevreden met de kozijnen de mannen het erg hun best gedaan.ze hebben echt netjes gewerkt.topwerk van jullie bedankt

Leonard uit: Sommelsdijk

16-02-2017
3,4

Eerste indruk was goed: snelle en duidelijke offerte. Echter bij de offerte zijn al leugens verteld. Aardige en nette monteurs. Verkoper is leugenaar en eigenaar neemt zijn verantwoording niet. Je moet 6 keer bellen en mailen voordat er contact opgenomen wordt. Communicatie is waardeloos. Je moet er steeds zelf achteraan bellen. Ze zeggen alles in het werk gesteld te hebben om de problemen op te lossen en daarna stopt het. Het probleem duurt echter al 3 jaar. En dan het hoofdkantoor wat enkel doorgeefluik speelt en de klant gewoon laat stikken. Schandalig!

M uit: Empe

15-02-2017

Vriendelijk, meedenken,

Ontevreden uit: Maastricht

11-02-2017
4,5

Eerste indruk was goed: snel een offerte. Goede kwaliteit. Het heeft echter een jaar geduurd voordat de deur is geplaatst. Communicatie is waardeloos. Paar keer afspraak gemaakt, verlof genomen en dan komt niemand opdagen. Je moet er steeds zelf achteraan bellen. Afwerking heeft ook tijd geduurd.

10-02-2017

Een vriendelijk en enthousiast team die altijd bereid zijn een stapje extra te doen voor de klant.

uit: De Bilt

10-02-2017

Bij Belisol uit Nieuwegein heb ik twee aluminium schuifpuien besteld. De schuifpuien zoudden zaterdag 17-12 geplaats worden. Een week voor levering kreeg ik te horen dat het speciale lakpoeder nog niet ontvangen van hun leverancier en in verband met vakantie kan iets langer duren. Ik was enorm teleurgesteld.
Bij de eerste ontmoeting in de showroom van Belisol in Nieuwegein heb ik heel goed gevoel bij Mark van Etten. Hij gaf duidelijk en helder informatie. Daarom heb ik voor Belisol gekozen ondanks dat de prijs van zijn schuifpuien hogere was dan bij andere aanbieders.
Mark heeft persoonlijke bij langs geweest en gaf aan dat hij onverwacht verrast was door te laat levering van puien. Ter compensatie heeft hij er voor gezorgd dat ik bij Belisol korting kreeg. Daarnaast heeft hij er voor gezorgd dat de extra werkzaamheden door Belisol kosteloos zijn verricht.
Onze oude hout schuifpuien zijn nu vervangen worden door de nieuwe aluminium schuifpuien door Belisol.
ik ben heel tevreden over de plaatsing van de nieuwe aluminium schuifpuien. Monteurs zijn erg vriendelijk met veel ervaring. Ze hebben perfect werk afgeleverd en netjes alles opgeruimd. Dus is alles naar tevredenheid afgehandeld.

Madelon uit: Apeldoorn

10-02-2017

Prima bedrijf. Kennis van zaken, goede prijs / kwaliteit en ze lomen hun afspraken na. Het was bij ons geen gemakkelijke klus, maar ze hebben het perfect gedaan.

Rinco uit: Vaassen

05-02-2017
7,5

Positief.
Netjes en correct, goed meegedacht en geïnformeerd.
Ook even de moeite genomen om na de levering te checken of alles naar tevredenheid is afgehandeld.

uit: Doorn

03-02-2017

Het eind resultaat is er mooi geworden. De montage ging snel en vakkundig. Prima service

C uit: Heemskerk

27-01-2017