Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

• Prijs/kwaliteit 8,2

Chris uit: Utrecht

13-11-2018

Vestiging: Utrecht

Goed contact gehad met Dave en Sven,ging in het begin wat stroef maar na wat onderhandelen kwamen we tot een voor mij aanvaardbaar kostenplaatje.In juli besteld in november geleverd vlgns afspraak.De monteurs zijn echt vakmensen,mijn nieuwe badkamer was net opgeleverd en het kozijn in de badkamer hebben ze keurig afgewerkt/aangepast aan het nieuwe tegelwerk,ook de rest van de kozijnen keurig afgewerkt.

Johan uit: Den Haag

06-11-2018

Vestiging: Den Haag

Na zeer deskundig geadviseerd te zijn in de showroom,kregen we snel een offerte en zijnna 3maanden de kozijnen en voordeur geplaatst Door een zeer vakbekwame montage ploeg.
Ze werkten vlot en zeer netjes.
Ook de afwerking binnen en buiten was prima.
Oude kozijnen en glas werd ook keurig afgevoerd.
Wij zijn zeer tevreden en kunnen iedereen Belisol aanbevelen.

uit: Velp

05-11-2018
7,7

Vestiging: Apeldoorn

Wim uit: Loosdrecht

04-11-2018

Vestiging: Dronten

prima verlopen!!

Uitstekende monteurs (Joury en Joep)

Rob uit: Zutphen

02-11-2018

Vestiging: Apeldoorn

Langs deze weg willen wij Belisol hartelijk bedanken en complimenteren voor het afgeleverde werk.
Alles ziet er strak en heel netjes uit, de mannen hebben hun best gedaan!
Gerrie & Rob Lobart

Han uit: Haarlem

01-11-2018
8,1

Goed.
Ik heb Belisol geadviseerd aan mijn buren van nr 8 , en ik weet dat zij een offerte bij u hebben aangevraagd

Jeroen uit: Beverwijk

28-10-2018
7,0

Vestiging: Haarlem

pluspunten: Kozijnen zijn mooi geplaatst, monteurs werken netjes. Overal kwaliteit voelt goed aan.
minpunten: lange levertijd, onduidelijkheid in offerte, communicatie.

Eddy uit: Boxtel

28-10-2018
4,4

Vestiging: Den Bosch

kozijnen zijn top, sommige monteurs weten waar ze het over hebben. Garantie en na service is gewoon heel slecht.
Het geld is binnen en dan word het stil in Den Bosch.
Geen enkele reactie. Ook het hoofd kantoor laat niets van zich horen. Dus kozijnen goed maar de rest in Den Bosch is ver onder nul.

S uit: Lansingerland

24-10-2018

Vestiging: Den Haag

Contact met verkoper heel relaxed wat de zin om de bestelken bevordert. Telefonisch contact super. Monteurs zeer bekwaam keiharde werkers en meedenkend. Mocht je kunstof ramen willen zeker ook bij deze vestiging een offerte opvragen. Nog een punt elke dag als ze weer weggingen alles opgeruimd. Je zit niet in de rommel wat erg gewaardeerd werd door ons!

Edith uit: Aerdenhout

23-10-2018

Vestiging: Haarlem

Ik ben zeer tevreden over het uitgevoerde werk en vooral over de hardwerkende, vakkundige en vriendelijke monteurs!