Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

• Prijs/kwaliteit 8,1

Rob uit: Kwintsheul

13-09-2017
9,7

Wij waren al heel lang op zoek naar een kunststof voordeur en bij vele bedrijven langs geweest. Onze wensen waren niet te realiseren werd ons steeds verteld. Bij toeval liep ik de Belisol vestiging wateringen binnen. Daar zag ik het type voordeur waar wij naar zochten. Maar net niet helemaal zoals wij wilden. De verkoper adviseerde ons perfect wat mogelijk en niet mogelijk was en hoe we tot goede oplossingen konden komen. Zelfs de glas in lood ramen konden volgens onze wensen worden gemaakt. Alles liep volgens afspraak zelfs kleine wijzigingen konden worden doorgevoerd. Ook het plaatsen ging geheel volgens afspraak en heel deskundig. Aandacht voor het eindproduct. Dank jullie wel. Paula en Rob

frederique uit: den haag

11-09-2017
9,8

een top bedrijf prima verkoper goede voorlichting en de mensen die het sloopwerk hebben verricht waren top mannen en de afwerking was grandioos helemaal blij met mijn nieuwe ramen en kozijnen

L.C. uit: DUIVEN

11-09-2017

prima afhandeling.

maarten uit: Tilburg

07-09-2017

wij hebben recent kozijnen laten plaatsen door belisol, wij zijn keurig te woord gestaan en goed geholpen in de showroom . de kozijnen zijn zeer netjes geplaatst door 2 vakkundige monteur . het heeft wel iets langer geduurd dan normaal maar dat kwam ook mede door de bouwvak . al met al zijn wij zeer tevreden

uit: Zwijndrecht

05-09-2017

Van het begin tot het eind netjes en goed geholpen. Vorige week is de deur geplaatst. We hadden nog een kleine opmerking m.b.t. de afwerking en hier is snel op gereageerd en keurig volgens afspraak afgehandeld. Wij zijn erg tevreden met het resultaat!

David uit: Tilburg

05-09-2017
1,0

We hebben 29-01-2016. Een voordeur een achterdeur en een raampje naast de voordeur besteld bij belisol.
we zijn nu 1,5 jaar verder en het is nog niet klaar. Toen we het kochten was het allemaal geen probleem om contact te krijgen met de persoon Jimmy Soekhie. maar dat veranderede toen kregen we Edmont van de Berg die was geen haar beter. En voor de verandering kregen we weer een andere Huseyin Dogan die zou het wel even regelen dus niet.
heb weer contact gehad met Jimmy Soekhie die zou nu alles regelen want het duurt nu wel heel lang. Vinden wij ook. Maar niks meer gehoord. het is voor mij geen Belisol maar BELIPRUL wat een pruts bedrijf.
En ik zet dit verhaal ook op sociaal media om zo veel mogelijk mensen te bereiken om niks bij Belisol (BELIPRUL) te bestellen dit ivm slechte behandeling van zijn klanten.

Bert uit: 'T Goy

01-09-2017

Prima voorlichting, levering en montage binnen de gestelde levertijd!

Rob uit: Tilburg

28-08-2017
1,7

Product op zich is erg mooi, alleen de verdere service erg slecht. Vooral van de verkoper in het filiaal, over de monteurs hebben we geen opmerkingen behalve dat ze de spullen niet compleet bij zich hebben of de verkeerde afwerklatten. Afspraken worden keer op keer niet nagekomen, profiel kon achteraf gezien toch niet gemaakt worden, niet komen opdagen op de dag van levering enz. enz.
Jammer!

Yvonne uit: Arnhem

26-08-2017

Belisol Apeldoorn heeft ons gehele huis voorzien van kunstof kozijnen en deuren. We zijn erg tevreden over de goede adviezen tijdens het hele traject. Het product is van hoge kwaliteit en vakkundig geplaatst. Het is te merken dat Rob passie heeft voor zijn product en daarmee ook een goed resultaat wil neer zetten. Er zijn dan ook duidelijke afspraken gemaakt om de laatste puntjes op de I te zetten.

Johan uit: Apeldoorn

23-08-2017

Vanaf de kennismaking had ik een goed gevoel bij deze onderneming!
Wat we hebben afgesproken is allemaal waar gemaak!
Kan het iedereen aanraden?