Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

• Nazorg en garantie 8,1
  • Prijs/kwaliteit 8,1

Aad uit: Roelofarendsveen

16-11-2017

goede en prettige contacten, en goed de tijd genomen voor een advies!
correcte monteurs!

lfhc uit: leiden

16-11-2017
8,5

ok

Sylvia uit: Oegstgeest

7,8

Prettig contact, deskundige info en levering en uitvoering zoals overeengekomen.

Arie uit: Krimpen aan den IJssel

2,2

Zeer slechte ervaringen. We worden, na het ondertekenen van de opdracht voor een terrasoverkapping in juni!!! al maanden aan het lijntje gehouden. De aanbetaling is gedaan, maar de levering wordt telkens uitgesteld. Keer op keer moet ik zelf bellen om de status na te vragen. Terugbellen gebeurt niet..... Alle advertenties met zekerheden en dergelijke zou ik met een enorme zak zout nemen.

Peter uit: Alphen aan den Rijn

7,5

Vanaf opname/offerte tot aanvang van de werkzaamheden alleen maar positief.Na een week van hard werken bleven er een aantal puntjes een paar maanden openstaan mede door toeleveranciers of productie in Belgie.Uiteindelijk een mooi resultaat maar het duurde wel lang!

Rob uit: Hillegom

15-11-2017

Prettig en deskundig te woord gestaan waarna offerte op laten maken.
Snelle reactie om de nieuwe schuifpui in te komen meten.
Na controle maatvoering (binnen kader) , kleur en type glas moest alsnog een correctie plaats vinden ivm foutieve indelings maat.
Na levering en plaatsing is te laat gesignaleerd dat er beschadigingen op de schuifpui aanwezig waren , en dat de maatvoering als nog niet klopte met de offerte.
Na een soepel verlopen gesprek is er meteen een nieuwe schuifpui besteld en na de levertijd alsnog zeer netjes en correct geplaatst.
Ondanks dit oponthoud krijgt Belisol Leiden van mij een dikke pluim!!!!!
Ik kan andere mensen dit bedrijf aanbevelen!!!

HN uit: Oegstgeest

Marten uit: Leiderdorp

Esther uit: Voorschoten

Paris S.T. uit: Oegstgeest

15-11-2017

Prima service en vakmanschap. We hebben nu een prachtige schuifpui helemaal naar onze verwachting! Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat. Straalt kwaliteit uit!!