Beoordelingen Belisol Kozijnen en Deuren

Joeri uit: Prinsenbeek

12-01-2019
9,7

Vestiging: Breda

In de winkel zeer kundig geholpen door Niek en op locatie is er heel goed meegedacht over uitvoering van de ramen. De installateurs Kevin en Bjorn hebben perfect werk geleverd! Harde werkers en een schitterend resultaat. De begane grond gaan we zeker ook laten doen.

Anthony uit: Tilburg

Vestiging: Tilburg

Uitstekende qualiteit! Leon en Koon zijn echt
vakmannen!

Bente uit: Terheijden

9,8

Vestiging: Breda

Super tevreden over het resultaat. De monteurs hebben heel goed werk geleverd in onze oude woning in Breda. De greep van de voordeur bleek de verkeerde te zijn maar de volgende dag zat er al weer een nieuwe op! Ga zo door Belisol!

Kees uit: Breda

Vestiging: Breda

Voor de kerstvakantie zijn mijn kozijnen gemonteerd. Op advies van Niek gekozen voor de dubbele deuren in onze woning en het muurtje uit laten slijpen. De monteurs zijn hier zeer zorgvuldig mee omgegaan en de kozijnen en deuren zien er schitterend uit! Volgend jaar mag Belisol zeker de bovenverdieping gaan uitvoeren.

Ralf uit: Den Haag

Vestiging: Den Haag

De contacten met Belisol heb ik als zeer prettig ervaren. Van het eerste gesprek met Rick Grimbergen tot aan het gesprek bij Belisol, ook met Rick Grimbergen. Tijdens dat laatste gesprek heb ik besloten de voordeur te laten vervangen. Nu de verbouwing is afgerond en alles er heel mooi uitziet, heb ik daar absoluut geen spijt van. Naast Rick wil ik ook de werkploeg bedanken voor hun enorme inzet. Dezelfde ploeg was eerder ook bij mijn ouders toen hun kozijnen werden vervangen. Een leuke ploeg die goed op elkaar is ingespeeld. Belisol mag heel blij zijn met deze ploeg. Ook zij krijgen van mij een dikke 10!

Kees uit: Maarssen

09-01-2019

Vestiging: Utrecht

Na een wat moeilijke start in het offerte traject is er een geweldig produkt geplaatst.
De monteurs, die bij ons zijn hebben gewerkt, zijn zeer bekwaam en hebben zeer netjes gewerkt.

Evelien uit: Zierikzee

09-01-2019
9,6

Vestiging: Goes

Zeer vriendelijk geholpen en leveren prima kwaliteit werken zeer secuur
Heel erg tevreden met mijn keuken kozijn en nieuwe voordeur 😁

Marco uit: Haarlem

08-01-2019

Vestiging: Haarlem

Bij het uitzoeken van de kozijnen zijn we prima geholpen. Er werd de tijd genomen om antwoord te geven op onze vragen en wensen, en alles werd uitgelegd en ter plekke werd een berekening gemaakt, zodat we direct wisten waar we aan toe waren.
De monteurs die bij ons aan de slag waren zijn echt prima vakmensen. Ze hielden het tempo er goed in, en alles is is daadwerkelijk perfect afgewerkt.

Mauriche uit: Alblasserdam

06-01-2019
4,2

Vestiging: Drechtsteden

Schuifpui laten plaatsen, na een paar jaar vierkante wieltjes deze zijn toen onder protest vervangen. Schuifpui ging steeds zwaarder open en je merkte gewoon aan alles dat ie niet meer lekker schoof. Half jaar geleden wederom gemeld dat de wieltjes weer vierkant zijn. Service monteur erbij die verklaarde dat dit zo hoort. Nou geloof me dit betreft of een productiefout van de schuifpui of van de wieltjes. Als we de schuifpui nu openen hoor je dat door het gehele huis maar belisol geeft niet thuis. Buren en bekende al geadviseerd beter een schuifpui te bestellen bij kura (de over buurman) deze hebben een systeem waarbij de wieltjes worden ingetrokken als de schuifpui dicht is of op een bepaald punt moet blijven staan. Belisol heeft niet de juiste wieltjes kunnen vinden blijkbaar en doen niet aan after Sales. Je mag blij zijn als je na weken een x een berichtje terug krijgt