Beoordelingen BigBags Online

• Service 9,4
  • Flexibiliteit 9,3

Anita uit: Halfweg

13-01-2019

Woensdag een big bag bestelt en donderdag in huis !! Fantastisch !! Netjes opgehaald door een zeer vriendelijke man. Zeker een aanrader !!

Ronald uit: Amsterdam

14-12-2018

Goede service en correct. Dank.

Marjanne uit: Amsterdam

13-12-2018

Na een nare ervaring met de big bag service van de gemeente is t een verademing om zo prettig geholpen te worden .
Zakken werden keurig op afspraak genegeerd door postnl en toen de eerste vol was werd die ool weer op afspraak op gehaald .
Zodra ik weer een nieuwe zak nodig heb ga ik m zender weer bij jullie bestellen

16-11-2018

Heb ik al gedaan en er komt nog meer werk voor jullie aan.

Jurgen uit: Santpoort-Noord

11-11-2018

Ik heb een BigBag online besteld. De BigBag werd in een plastic gesealed door Post.nl afgeleverd als brievenbuspakket. NA het online afmelden werd de gevulde zak met puin na 2 dagen opgehaald. Makkelijk en efficient.

Matthijs uit: Haarlem

10-11-2018

Twee bigbags met grond uit de achtertuin in Haarlem laten afvoeren. Telefonisch goed bereikbaar (bellen zelfs terug als ze even niet kunnen opnemen) en komen afgesproken ophaaldag na. Zeker tevreden :)

Lea uit: Amsterdams

08-11-2018

Super snel en makkelijk!

Maarten uit: Haarlem

07-11-2018

Een dag na de bestelling werd de zak al per post gebracht. Je kunt zelf bepalen hoe lang je over het vullen doet. Via de website kun je een ophaal-afspraak maken. Dat ophalen gebeurde binnen drie dagen. Van harte aanbevolen!

Ronald uit: Amsterdam

07-11-2018

Goede service. Omdat ik veel in het centrum van Amsterdam werk en de Big Bag niet te lang op straat mag staan word deze keurig optijd weggehaald.

Rick uit: Purmerend

06-11-2018

Zeer vriendelijk, zeer snel, heel flexibel