Beoordelingen bijBouwe

• Website 8,0

Mitch uit: Maastricht

25-03-2018

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Afsluiten van Hypotheekaanbod ging goed en snel ! Zal bijBouwe zeker aan andere mensen aanbevelen.

Chris uit: Arnhem

21-01-2018

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7

Hallo,
Ik wil graag de verdrachtsdatum van mijn hypotheekvoorstel kunnen wijzigen zonder dat dat leidt tot het opnieuw doorrekenen van dat vorostel, met een hogere rente en nu moet ik opnieuw 100 euro betalen om het te laten vastzetten.. da's nou net even minder. Ook de evt. annuleringskosten van 1% zijn wel heel stevig. Dan liever 0,25% p.m. vragen zoals de rest.
Mvrgr,

Riezwaan uit: Amsterdam

18-01-2018

Beste bank ooit!

Alexander

12-08-2017

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Via vrienden de naam bijbouwe gehoord, de aanmelding ging zeer snel. Nu afwachten tot de offerte. Het ging zeer soepel en duidelijk. Website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. De aanmelding ging dus perfect en snel.

Michaƫl uit: Oisterwijk

07-08-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Tot op heden heel erg duidelijk en proces verloopt uitstekend. Enige dat ik niet kan verwijderen zijn mijn persoonlijke gegevens. Mijn voorletters staan in het veld voornaam.

Joost uit: Schiedam

03-08-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Het traject van aanvraag tot ontvangen indicatieve offerte verliep zeer soepel. Fijne, duidelijke website en snel antwoord bij een vraag via email. Tot zover super tevreden, en vertrouw erop dat vervolgtraject in zelfde flow gaat.

Johanna uit: Apeldoorn

02-08-2017

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Er zijn nog wel een paar kleine verbeterpuntjes maar de website is duidelijk hoewel de berekeningen niet helemaal juist zijn.
Ik had een goedgekeurde offerte, na het veranderen van de datum van overdracht ( verder niets aangepast) kreeg ik de melding dat ik geen hypotheek kon krijgen.

Jack van de helpdesk heeft me snel, vriendelijk en accuraat geholpen en alles werkte weer.

micky uit: bussum

24-07-2017
6,3

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 5

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
duidelijk omschreven.alleen niet te volgen waar de documenten worden geupload

20-07-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Het afsluiten van het hypotheek aanbod gaat lekker snel.

Dennis uit: Luttelgeest

16-06-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Via mijn adviseur heeft het ontzettend lang geduurd, na enig wikken en wegen hebben we besloten om zelf een aanvraag te doen bij bijBouwe, onze ervaring is verassend goed.

Woensdag: eerste contact, uitgelegd de situatie. Eerste documenten op het portaal gezet.
Donderdag: bijBouwe heeft contact opgenomen dat een document (werkgevers verklaring) onjuist is, aangepast en de overige documenten geupload.
Vrijdag: afgerond.

Tussen elke stap is contact geweest, er is geluisterd naar onze persoonlijke situatie en het verloop is extreem spoedig gegaan. Zeer tevreden.