Beoordelingen bijBouwe

19-09-2018
6,3

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 6

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Het begin van de aanvraag was erg sterk. Bij het aanleveren van de documenten begon het heel onduidelijk te worden. Er worden eisen gesteld aan documenten die niet vooraf duidelijk zijn gemaakt, dat zorgt voor onnodig heen en weer sturen.

Daarnaast accepteert BijBouwe geen digitaal ondertekende stukken. Wat echt extreem raar en ouderwets is voor een online hypotheekverstrekker.

Het contact was altijd erg vriendelijk, behulpzaam en snel.

Vincent uit: Gouda

27-08-2018

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Website heeft wel diverse keren kuren vertoond. Per e-mail uitstekend te woord gestaan.

Pim uit: Utrecht

17-07-2018

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Top, mooie taal en duidelijke stijl.

In de aanvraagflow is er een item te verbeteren en dat is het integreren van feedback als je niet voldoende eigen inleg hebt opgevoerd. Je kunt dan niet door met offerte aanvraag, maar er wordt ook nergens aangegeven wat er mist. Dat was dus even zoeken en kan nog beter. Benader me gerust voor meer uitleg. Verder top gedaan! Complimenten!

Tibor uit: Elst

19-06-2018

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Nog niks afgesloten, maar tot toe is mijn ervaring goed!

Andrzej uit: Rotterdam

18-06-2018
n.v.t.

Mitch uit: Maastricht

25-03-2018

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Afsluiten van Hypotheekaanbod ging goed en snel ! Zal bijBouwe zeker aan andere mensen aanbevelen.

Chris uit: Arnhem

21-01-2018
7,7

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7

Hallo,
Ik wil graag de verdrachtsdatum van mijn hypotheekvoorstel kunnen wijzigen zonder dat dat leidt tot het opnieuw doorrekenen van dat vorostel, met een hogere rente en nu moet ik opnieuw 100 euro betalen om het te laten vastzetten.. da's nou net even minder. Ook de evt. annuleringskosten van 1% zijn wel heel stevig. Dan liever 0,25% p.m. vragen zoals de rest.
Mvrgr,

Riezwaan uit: Amsterdam

18-01-2018

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10

Beste bank ooit!

Alexander

12-08-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Via vrienden de naam bijbouwe gehoord, de aanmelding ging zeer snel. Nu afwachten tot de offerte. Het ging zeer soepel en duidelijk. Website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. De aanmelding ging dus perfect en snel.

Michaƫl uit: Oisterwijk

07-08-2017

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 9

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Tot op heden heel erg duidelijk en proces verloopt uitstekend. Enige dat ik niet kan verwijderen zijn mijn persoonlijke gegevens. Mijn voorletters staan in het veld voornaam.