Beoordelingen bijBouwe

Alex uit: Hoogvliet-Rotterdam

25-03-2019

Super!!
Altijd behulpzaam
Makkelijk te bereiken en niet geheel onbelangrijk, als je belt wordt je supersnel te woord gestaan.
Voor de rest kon ik altijd bellen voor elke soort vraag.
Wij zijn tevreden klanten en zouden jullie zeker aanraden bij bekenden.

Wim uit: Amersfoort

22-03-2019

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
het is helemaal lekker verlopen voor mij

Bart uit: Den Haag

28-02-2019

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Ik ben behulpzaam geweest bij de aanvraag van de hypotheek voor mijn zoon en schoondochter bij bijBouwe. In vergelijking met andere aanbieders verbaasde het mij toch wel hoe behulpzaam zij waren. Telefonisch werd je vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, per email werd er vlot geantwoord en het dashboard is erg duidelijk en geeft precies aan wat je nog moet doen in de actielijst. Enige kennis van zaken is wel vereist maar als u dat heeft is dit een absolute aanrader zelfs al zijn er IETS goedkopere aanbieders. bijBouwe het meer dan waard.

Richard uit: Meppel

15-02-2019

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Alles helder en duidelijk weer gegeven en waar nodig telefonisch advies en toelichting.

Ruden uit: rudengrim@hotmail.com

06-02-2019

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Na een proces van ongeveer 12 werkdagen (van registreren op website tot tekenen offerte) beschikken wij inmiddels over een bijBouwe hypotheek.
Ik moet wel de kanttekening maken dat we de afspraak voor taxatie van ons nieuwe huis pas maakten op de dag van registratie bij bijBouwe (vertraging circa 3 werkdagen). Daarnaast moest onze persoonlijke situatie afzonderlijk beoordeeld worden (nog eens 3 werkdagen). Als dit niet het geval was geweest en je alle benodigde documenten paraat hebt op het moment van registratie, denk ik zeker dat het mogelijk is om alles binnen 5 dagen af te ronden. Tijdens het proces zijn we steeds goed te woord gestaan (via mail en telefoon), waardoor er aan onze kant geen enkel moment sprake was van paniek.
Ik lees meerdere 'klachten' over een te trage website. De website is inderdaad niet snel, maar functioneert voor de rest naar behoren. De website zelf is zeer duidelijk en was voor ons de rode draad doorheen het proces.

mirna uit: helmond

29-01-2019

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Erg goede service. Goed bereikbaar en ze helpen je graag.

Priethwiray uit: Vlaardingen

04-01-2019

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10

Goede service.
Alles super makkelijk geregeld.
Prima medewerkers die je altijd goed hulp verlenen.

Diederick uit: Leersum

16-11-2018

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Snelle en duidelijke reactie zowel telefonisch als per email. Lekker gemakkelijk om alles op je eigen tempo te uploaden.
Wellicht om het proces te versnellen als gelijk een optie geven om meerdere dingen tegelijk te uploaden (zoals werkgeversverklaring, loonstrookjes en taxatierapport). Aangezien jullie deze toch altijd nodig hebben. Verder werkte het uploaden van afbeeldingen bij mij niet (de kwaliteit werd heel slecht, zodat het onleesbaar werd). Als oplossing nu gewoond gemaild en heeft men het voor ons geupload. Ten slotte als tip, misschien kunnen jullie nog een reminder instellen indien een document niet goedgekeurd is of niet leesbaar is. Dan weet men dat er actie noodzakelijk is. Al met al zeer tevreden en blij dat ik gekozen heb voor bijBouwe! :)

Martijn uit: Amsterdam

04-11-2018

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Zeer behulpzame werknemers van bijBouwe. Er wordt snel, adequaat en vriendelijk gereageerd.

Een verder verbeterpunt zou kunnen zijn om een soort van deadlines / geheugensteuntjes aan de openstaande acties te hangen. In ons geval gingen wij 8 weken na de aanvraag al naar de notaris. Het had ons geholpen als we iets van een tijdsplanning van bijBouwe hadden gekregen (welk onderdeel wanneer geregeld moet zijn). Na het akkoord van alle stukken, heeft de notaris namelijk nog 3 werkdagen nodig om de akte voor te bereiden.

Jan uit: Helden

02-11-2018

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Een aanvraag is prima te doen. Reacties zijn duidelijk, goede digitale begeleiding en afronding !