Beoordelingen bijBouwe

• Website 8,0

Dennis uit: Luttelgeest

16-06-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Via mijn adviseur heeft het ontzettend lang geduurd, na enig wikken en wegen hebben we besloten om zelf een aanvraag te doen bij bijBouwe, onze ervaring is verassend goed.

Woensdag: eerste contact, uitgelegd de situatie. Eerste documenten op het portaal gezet.
Donderdag: bijBouwe heeft contact opgenomen dat een document (werkgevers verklaring) onjuist is, aangepast en de overige documenten geupload.
Vrijdag: afgerond.

Tussen elke stap is contact geweest, er is geluisterd naar onze persoonlijke situatie en het verloop is extreem spoedig gegaan. Zeer tevreden.

Michel uit: Zeist

15-05-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Duidelijk proces en duidelijke keuzes.

29-03-2017
7,7

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
na het vastzetten van het hypotheekaanbod kwam er snel een reactie met de indicatieve offerte na daarna de eerste documenten te hebben moet uploaden gisteren heb ik tot op heden nog niets gehoord, Zoals aangegeven op de site zouden ze de volgende werkdag beoordeeld worden dus verwacht dat ze vandaag beoordeeld worden en ik zsm de volgende actie kan afronden

Marco uit: Amstelveen

13-03-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Hypotheekaanbod was eenvoudig op te vragen en overzichtelijke site / snelle respons.

John uit: Zeist

09-03-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Wat heerlijk om zelf de controle te hebben over het afsluiten van je eigen hypotheek! Het meeste werk, het invullen van je financiële situatie en het voorbereiden van de benodigde stukken, doe je namelijk zelf. Door aan verschillende knoppen te draaien weet je direct wat de gevolgen zijn voor je leencapaciteit en maandelijkse lasten. In eerste instantie waren wij in zee gegaan met een adviseur die na weken met afspraken, telefoontjes en mails tot de conclusie kwam dat hij ons niet verder kan helpen, terwijl door dit getreuzel ons financiële voorbehoud bijna was verlopen. Bij Bijbouwe hadden wij onze hypotheek in slechts vier dagen rond en hebben we veel geleerd over wat er komt kijken bij het afsluiten van een hypotheek. Veel van het contact liep via e-mail en de website, maar ook de telefonische helpdesk was goed bereikbaar als we sneller antwoord nodig hadden. Volgende week krijgen wij de sleutel van ons huis en dit was op zo'n korte termijn niet mogelijk geweest zonder Bijbouwe. En dat voor een fractie van de kosten die je maakt bij een financieel adviseur, met een scherpe rente en lang niet zulke strikte voorwaarden als bij het gros van de aanbieders. Kortom, een absolute aanrader!

Rogier uit: Gouda

03-03-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Duidelijk, inzichtelijk, gemakelijk en bij vragen goed te bereiken. Kortom erg tevreden, zeker ook gezien de mooie hypotheekrente die men aanbiedt.

Aroosa uit: Rotterdam

02-03-2017

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Snel, efficiënt, pragmatisch en begeleidend is de ervaring die ik aan de hypotheekaanvraag heb overhouden. Door na te bellen worden de te beoordelen stukken ook sneller opgepakt en je wordt kundig te woord gestaan.

Caitlin uit: Rotterdam

26-02-2017

Erg gebruiksvriendelijk.

Michael uit: Alkmaar

30-01-2017
5,0

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 5

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Tot nu toe sta ik nog niet te juichen...
Lijkt me ook niet handig om op je website te zetten dat stukken in 1 werkdag worden beoordeeld, als je dat niet waar kunt maken.

Kelvin uit: Putten

27-01-2017

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
De samenwerking met bijBouwe verliep super! Nooit gedacht dat het aanvragen van een hypotheek zo makkelijk was! Je wordt erg snel geholpen en met een dag weet je of de documenten zijn goedgekeurd. Als je vragen ergens over hebt staan ze je graag te woord, al met al erg tevreden!