Beoordelingen bijBouwe

Diederick uit: Leersum

16-11-2018

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 10

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Snelle en duidelijke reactie zowel telefonisch als per email. Lekker gemakkelijk om alles op je eigen tempo te uploaden.
Wellicht om het proces te versnellen als gelijk een optie geven om meerdere dingen tegelijk te uploaden (zoals werkgeversverklaring, loonstrookjes en taxatierapport). Aangezien jullie deze toch altijd nodig hebben. Verder werkte het uploaden van afbeeldingen bij mij niet (de kwaliteit werd heel slecht, zodat het onleesbaar werd). Als oplossing nu gewoond gemaild en heeft men het voor ons geupload. Ten slotte als tip, misschien kunnen jullie nog een reminder instellen indien een document niet goedgekeurd is of niet leesbaar is. Dan weet men dat er actie noodzakelijk is. Al met al zeer tevreden en blij dat ik gekozen heb voor bijBouwe! :)

Martijn uit: Amsterdam

04-11-2018

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Zeer behulpzame werknemers van bijBouwe. Er wordt snel, adequaat en vriendelijk gereageerd.

Een verder verbeterpunt zou kunnen zijn om een soort van deadlines / geheugensteuntjes aan de openstaande acties te hangen. In ons geval gingen wij 8 weken na de aanvraag al naar de notaris. Het had ons geholpen als we iets van een tijdsplanning van bijBouwe hadden gekregen (welk onderdeel wanneer geregeld moet zijn). Na het akkoord van alle stukken, heeft de notaris namelijk nog 3 werkdagen nodig om de akte voor te bereiden.

Jan uit: Helden

02-11-2018

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Een aanvraag is prima te doen. Reacties zijn duidelijk, goede digitale begeleiding en afronding !

Jessica uit: Vijfhuizen

18-10-2018

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Zeer professionele, behulpzame en prettige afhandeling. Wanneer nodig kon er duidelijk uitleg gegeven worden over de benodigde stukken, de laatste status en het aanvraagproces.

De medewerkers van BijBouwe zijn bijzonder vriendelijk en geduldig. Mijn dank gaat met name uit naar Jack, Jeroen en Anneliek die me door de aanvraag heen te woord hebben gestaan :)

Richard uit: Aalten

16-10-2018
7,3

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Het is een behoorlijke papierwinkel voor een leek, maar wij zijn erg goed geholpen door Jeroen Bastiaansen. Ondanks dat er wat obstakels waren heeft Jeroen ons perfect door het hele traject heen geholpen. Nogmaals onze dank hiervoor.

Lotte uit: Soest

23-09-2018

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Van tevoren was ik gewaarschuwd niet met een internethypotheker in zee te gaan omdat niet alles als een standaardsituatie was te omschrijven. We hebben veel telefonisch contact gehad (ook van tevoren) en binnen twee weken was de hypotheek rond. Een verbeterpunt voor dit soort situaties zou zijn als er binnen BijBouwe betere aantekeningen zouden worden gemaakt waardoor iemand niet nog eens hoeft te bellen nadat er al eerder uitleg is gegeven. Dat was niet altijd gedocumenteerd. Of wellicht een opmerkingenveld waarin iemand nadere uitleg kan plaatsen zodat het proces nog sneller kan verlopen. Verder helemaal top!

Pim

19-09-2018
6,3

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 6

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Het begin van de aanvraag was erg sterk. Bij het aanleveren van de documenten begon het heel onduidelijk te worden. Er worden eisen gesteld aan documenten die niet vooraf duidelijk zijn gemaakt, dat zorgt voor onnodig heen en weer sturen.

Daarnaast accepteert BijBouwe geen digitaal ondertekende stukken. Wat echt extreem raar en ouderwets is voor een online hypotheekverstrekker.

Het contact was altijd erg vriendelijk, behulpzaam en snel.

Vincent uit: Gouda

27-08-2018

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Website heeft wel diverse keren kuren vertoond. Per e-mail uitstekend te woord gestaan.

Pim uit: Utrecht

17-07-2018

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 8

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Top, mooie taal en duidelijke stijl.

In de aanvraagflow is er een item te verbeteren en dat is het integreren van feedback als je niet voldoende eigen inleg hebt opgevoerd. Je kunt dan niet door met offerte aanvraag, maar er wordt ook nergens aangegeven wat er mist. Dat was dus even zoeken en kan nog beter. Benader me gerust voor meer uitleg. Verder top gedaan! Complimenten!

Tibor uit: Elst

19-06-2018

In welke mate beveel je ons aan bij vrienden/familie/bekenden? 7

Ervaring met het afsluiten van het hypotheekaanbod:
Nog niks afgesloten, maar tot toe is mijn ervaring goed!