Beoordelingen BlueLuna

Jeroen uit: Kamerik

23-04-2018

hester uit: amsterdam

18-04-2018

Omschrijf uw ervaring: Positief!

Sandra uit: Amsterdam

23-03-2018

Omschrijf uw ervaring: Super leuke avond! Qualiteit zang! Goede interactie met publiek.
Lekker gedanst.

Marry uit: Barendrecht

19-03-2018
8,5

Omschrijf uw ervaring: Snelle terugkoppelingen en steekhoudend overleg. Minpuntje is reminder voor factuur op de dag dat de artiest geboekt is.

Paul uit: Leiden

17-03-2018

Omschrijf uw ervaring: Zeer tevreden over advies over, en organisatie van muziek tijdens groot feest!

Michiel uit: Nunspeet

27-02-2018
7,8

Omschrijf uw ervaring: E.e.a. uitstekend geregeld, echter wel met drie verschillende contact personen. FIjner zou zijn om één aanspreekpunt te hebben.

Sanne uit: Den Haag

12-02-2018

Omschrijf uw ervaring: Zeer prettige samenwerking, hopelijk niet eenmalig...

Marischka uit: Baarn

24-01-2018

Omschrijf uw ervaring: We hebben al eerder met BlueLuna gewerkt voor het inhuren van entertainment bij events. Het contact is altijd prettig en efficient, goed advies. Er wordt goed meegedacht over de invulling van het entertainment, een expertise die ik zelf niet in huis heb.

Ronald uit: Amsterdam

24-01-2018

Omschrijf uw ervaring: Het optreden van het duo Blode On Blonde werd door mij en de gasten als erg goed ervaren. De stemmen passen uitstekend bij elkaar, de gekozen nummers sloten perfect aan bij de sfeer van het event en de wens vanuit de organisatie. daarnaast zijn het twee prettige mensen om mee samen te werken.

03-01-2018
7,0