Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,5

Ernst uit: Deurne

11-11-2017
7,0

Hebben voor € 198,00 extra pakketten bijgeboekt. De meeste reizen zijn niet doorgegaan. Bolderman betaalt 30 Zwitserse frank terug als schadevergoeding! Belachelijk weinig. Alle reizigers klagen hierover.Geen reclame voor Bolderman reizen.

Leendert uit: Brunssum

06-11-2017

Net terug van een mooie reis naar Berlijn.
Mooie rit er naar toe en hele mooie excursies.
Zeker met dank aan de zeer mooie uitleg en mooie, leuke en boeiende verhalen van de zeeeer
Goed en rustig rijdende chauffeur.
Hennie uijen is een heel nette en bekwame buschauffeur! !!!!!!!!
Wij willen zeer zeker weer een reis boeken bij Bolderman maar wel met Hennie uijen als chauffeur.
Hennie je bent een TOPPER !!!!!!!

Groetjes van Hennie en Ger la Lau uit Brunssum

Chris uit: Hattemerbroek

5,0

Terug van wat een mooi reisje Praag had moeten worden..Maar daar kwam een grote domper bij ..wij zijn bestolen van ons geld van onze hotel kamer tijdens dat wij naar de eetzaal waren.en de EUR goed op slot zat..Dus mensen die nog naar Praag naar het Olympik hotel wees gewaarschuwd..Je staat overal alleen voor krijg nergens hulp van.

corrien uit: eijsden

06-11-2017

Heerlijk, weer een nieuwe reis geboekt voor 2018. De Byzantijnse rondreis. Het is dan de 4e maal dat we met Bolderman op reis gaan. ik hoop dat het weer zo`n mooie ervaring is als de vorige reizen. We verheugen ons erop.

Joyce uit: Veldhoven

05-11-2017

We hebben een hele mooie reis naar de Zwitserse Alpen gehad. De natuur is er natuurlijk schitterend, we hadden een top chauffeur in alle opzichten. Ons hotel in Saas Grund was prima. De kamers schoon en het eten goed en het personeel, m n Ilias en Melanie waren heel erg vriendelijk. Echter, we hadden deze reis speciaal geboekt vanwege de treinreizen in het pluspakket. Daar hadden we voor twee treinreizen 99 euro betaald. De Glacier Express werd door omstandigheden ingekort van 80 naar 53 km en de Mont Blanc Express ging helemaal niet door. Van de betaalde 99 euro kregen we ZwF 15 is 12,80 euro terug. Dit betekent dat we voor de verkorte treinreis dus 86 euro betaald hebben. We snappen dat Bolderman er niets aan kon doen dat de reizen niet doorgingen zoals gepland, maar dat we van de 99 euro slechts 12,80 terugkregen vraagt wel om nader uitleg. We voelden ons flink belazerd. Dat de chauffeur heel erg zijn best deed om de reis toch zo mooi mogelijk te maken is prachtig, maar we hadden deze reis en het pluspakket geboekt vanwege de extra treinreizen.
We vertrouwen erop dat Bolderman met een betere compensatie komt.
met vriendelijke groet,
J. Wiebers en medereiziger F. Hoeijmans

Rene uit: Nijmegen

31-10-2017

alles was goed geregeld, een hele ervaring om te mogen zien en mee maken, zal nog lang blijven hangen
gr Rene

Marianne uit: Ederveen

24-10-2017

Zaterdag 21 oktober terug gekomen van onze eerste busreis. Naar Oostenrijk, Kirchberg in Tirol. We hebben genoten van de prachtige excursies. Ook Peter onze chauffeur was in één woord geweldig! Dikke 10 voor Peter. Enige minpunt was dat er in het hotel geen gezellige ruimte was waar je met mede reisgenoten wat kon drinken. Stamtafel zat vol met kettingrokende dorpsgenoten. Jammer. Volgend jaar gaan we zeker weer in het najaar met Bolderman op vakantie. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Rita uit: Zuidhorn

23-10-2017

De 8-daagse najaarsreis naar het Gardameer was voor
ons een ervaring om nooit te vergeten.
Bij het verzamelpunt was het een drukte van belang, maar alles werd in goede banen geleid. Complimenten voor de organisatie!
Wat hebben we ontzettend veel gezien! Meer nog dan in het programma stond vermeld.
Onze chauffeur Luiz Peroti was er een uit duizenden; enthousiast, humoristisch en niets was hem te veel.
Prachtige routes gereden en verder veel plezier gehad met de medereizigers.
Het overnachtingshotel op de heenreis was iets minder (met name het eten), maar voor de rest niets dan lof.
Een aanrader!

Babs uit: Noordwijkerhout

22-10-2017

Gisteren terug gekomen van een reisje Gardameer. Genoten van al het moois wat het landschap ons te bieden had. Leuke excursies. Goed hotel wel een beetje gedateerd maar eten en vriendelijkheid van het personeel deed je dat snel vergeten. Fantastische buschauffeur/reisleider/gids. Luiz Peroti
Hij maakte de reis tot een waar feestje. Leuke uitleg onderweg. Uitstapjes tijdens de reis daardoor leken de reisdagen ook meer op excursie dagen. leuke muziek in de bus. Vriendelijk en behulpzaam. Hij wist de sfeer tijdens de reis heel gezellig te maken ondanks de grote verschillen van deelnemers binnen onze groep wist hij er een gezellige groep van te maken. super
dank je wel Luiz
Hein en Babs

Ton uit: Apeldoorn

22-10-2017
7,5

Wij zijn naar het vaderland geweest en zijn maandag 16 weg gegaan en vrijdag weer terug gekomen was erg gezellig vee gezien
De kamer was minder te smal inriechting kan beter dit was het