Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,4

andre uit: maassluis

23-06-2018

juni naar dresden geweest geweldige reis goed hotel en een leuke groep met een leuke chauffeur [rien] deze reis is goed aan tebevelen gewoon top en bij thuis komst een bufet gehad met van alles te eten

Andre uit: Maassluis

23-06-2018

Geweldige reis naar dreesden goed hotel leuke chauffeur(rien) goed aan tebevelen

P uit: BERGEN NH

Wij zijn 11 Juni naar Tossa de Mar geweest, mooi hotel
maar wij houden meer van iets kleiner, het eten was perfect.Jammer dat we van Esmeralda onze chauffeusse
zo weinig tijd kregen om te ontbijten,dat was soms wel
even schrokken.Verder heel tevreden.

Dick en Marga uit: Oosterblokker

22-06-2018

Woensdag terug gekomen van een geweldige reis naar Lutago. We hebben heel veel gezien en gedaan en hadden een leuke groep. Heel veel dank aan onze chauffeur en reisleider Hans van Ginkel. Wat een geweldige man die er alles aan heeft gedaan om ons een fantastische vakantie te bezorgen! Naast het programma uit de reisgids heeft hij ook heel wat extra's voor ons georganiseerd, zelfs op zijn vrije dag. Bolderman mag wel zuinig zijn op deze man! Hans nogmaals bedankt voor alles wat je hebt gedaan, we hebben ontzettend genoten! Volgend jaar weer Bolderman!

Tineke uit: Middelburg

22-06-2018

Fantastische reis gehad naar hart van Schotland Trossants, chauffeuse Jet wist ons ontzettend veel te vertellen , hoewel wij deze reis 5 jaar geleden ook hebben gemaakt heel veel nieuwe dingen gezien , ontzettend genoten geven deze reis een dikke 10. Jaap en Tineke Visser

Hans en Hettie uit: Valkenswaard

22-06-2018

Een prachtige reis, tot in de puntjes verzorgd en geregeld door Hans van Ginkel, een van de beste reisleiders die wij ooit hadden. Veel dank Hans voor je betrokkenheid, enthousiaste uitstraling en inzet !!

Paul en Gerry uit: Boxmeer

21-06-2018
8,5

Terug van de prachtige en indrukwekkende reis naar Lutago, Italië
Deze 12 daagse reis hebben wij gemaakt van 9 tm 20 juni 2018.

Dankzij de enthousiaste en deskundige reisleider/ chauffeur Hans van Ginkel, gaat deze reis bij ons in de boeken als Geweldig!

Dankzij Hans hebben wij de Dolomieten mogen ervaren als een schitterend natuurgebied, daarnaast organiseerde Hans extra bezienswaardigheden en activiteiten die niet in de brochure worden vernoemd.
Dit alles resulteert in een hele fijne herinnering aan deze prachtige vakantie met een zeer prettig reisgezelschap.

Cor uit: Mill

20-06-2018

hele mooie reis van 12 dagen naar Kroatië chauffeur Andre is een kanjer zeer bekwaam en weet heel veel te vertellen over het land.
Hotels variëren te veel. in Duitsland bij mevr Schuster was gewoon slecht en de rest van de hotels was verschillend .jammer het op 1 na laatste en laatste hotel (omdat we met te veel oudere waren) geen lift in het hotel. eten verder uitstekend.
gr Cor uit Mill

Rita en Rie uit: Zevenhuizen

18-06-2018

Vandaag terug gekomen van een geweldige reis naar Budapest met chauffeur Nick. Hij reed rustig in het verkeer, kan goed met de mensen omgaan en was gezellig in de omgang. Bolderman kan trots zijn op zo''n chauffeur. Al was hij niet de reisleider toch heeft hij ons allerlei leuke dingen verteld. De hotels waren goed. En de excursies zijn zeker aan te raden. Kortom, wij bevelen deze reis zeker aan. Twee 75 plussers.

Dick uit: Heerlen

12-06-2018
1,0

Hierbij dien ik een klacht tegen de chauffeur van jullie in. Wij zijn 7 mei t.m 16 mei met jullie ondeneming naar de bloemen rivieere geweest. Wij hadden een bewijs bij ons ,dat mijn vrouw vooraan moest zitten in verband met been klachten. Daar werd geen gehoor aan gegeven (wij hadden dat met jullie kantoor moeten regelen )Dat hadden wij van te voren gevraagd op jullie kantoor .Maar daar kregen we te horen dat we dat met de chauffeur moesten regelen.
wij kregen stoelen 9en10 aangewezen. Niet vooraan
Aankomst Sittard werd het rechtstreeks Ziekenhuis Heerlen. Daar heeft ze 5 dagen op ICE gelegen en 4 dagen op hartafdeling met vocht in haar benen .Ze was bijna verdronken in haar eigen vocht.
De chauffeur was Assad een onvriendelijke man Liet de bus niet zakken bij in en uitstappen Liet mijn vrouw verder lopen deed helemaal geen moeite , als hij ons kon dwarsbomen deed hij het .Bij de eerste overnachting moesten wij
2 trappen omhoog .Dit was niet de afspraak. wij hebben een pet vakantie gehad nooit meer met jullie onderneming, groetjes D Grandia