Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,5

ger uit: tilburg

22-09-2017
9,5

Weekje terug van 8 dagen Kirchberg eerste keer met bolderman goed verzorgd veel gezien mede door onze Super chauffeur Peter hij was TOP gezellig en vakbekwaam
we gaan zekers nog eens met bolderman op vakantie !!

petra uit: Loon op Zand

21-09-2017

Wij hebben een fantastische reis naar Lutago zuid Tirol in Italie gehad. de reis begon 4 sept. alles was geweldig. precies zoals onze uitstekende behulpzame zorgzame bus chauffeur het had verteld. het posthotel wat goed gerund werd met heerlijk eten. De uitstapjes goed gepland. goed gezelschap. alles toppie. dikke pluim.

Wilma uit: Eindhoven

5,5

Tot nu toe steeds goede ervaringen met Bolderman maar deze rondreis Baltische Staten van 7 augustus was interessant, perfecte chauffeur maar slechte reisleider. Het hotel Polonia in Augustow was ronduit slecht te noemen de kamer te vies voor woorden. Schimmel in de badkamer, plafondplaat los zodat de electrische bedrading zichtbaar was (levens gevaarlijk) bedden waar de vering bijna door heen stak en dan ook nog een tekst achter het bed: Leave a little spark where ever you go. Hoe durf je zo'n tekst te bezigen in dit hotel. Als we uit het raam keken dan keken we op een grote hoop afval recht voor ons. Overal foto's van gemaakt en onmiddellijk een klacht gestuurd naar Bolderman (alle reizigers beoordeelde dit hotel als onvoldoende) Je krijgt een brief terug.Mevrouw Hommes Bloks en mevrouw Hoffmans
wilmahommes12@gmail.com

Veenendaal, 14 september 2017

Betreft: uw reis naarde Baltische Staten / 07 augustus 2017 / 201818

Geachte mevrouw Hommes Bloks en mevrouw Hoffmans,

Hierbij bevestigen wij nogmaals de ontvangst van uw e-mail van 14 augustus jl.

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken dat u ons informeert over uw bevindingen betreffende uw reis naar de Baltische Staten. De ervaringen van onze klanten zijn voor ons van primair belang en daarmee een belangrijke informatiebron om de kwaliteit en de service van onze reizen te optimaliseren en ons product op een hoog niveau te houden.

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u over één overnachting niet tevreden bent. Wij betreuren het dat de kamer te klein was en dat de kwaliteit van het bed en de badkamer niet op orde was. Dit hebben wij niet eerder gehoord over dit hotel en wij begrijpen daarom niet goed waarom dit deze keer niet goed is gegaan. Onze inkoper is ingelicht over uw e-mail zodat er actie ondernomen kan worden richting de hotelier. Neemt niet weg dat wij uw teleurstelling begrijpen en onze excuses aanbieden voor de staat van deze kamer.

Voor een volgende keer willen wij u adviseren direct melding te maken bij de chauffeur en/of de receptie zodat het ongenoegen met bijvoorbeeld een kamerwissel verholpen kan worden.

Wijhopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten op één van onze vele mooie reizen en dat deze overnachting niet al te veel de nadruk heeft gelegd op de mooie reis.

Met vriendelijke groet,
Bolderman Excursiereizen

Mevrouw L. van Merwijk
Klantenservice

Hier zakt mijn broek vanaf. Regelen met de chauffeur, niets hoor, andere kamer, hotel werkt niet mee. Jammer dat ik geen foto's kan toevoegen anders kon iedereen het zien. Ik ben niet van plan het hierbij te laten.

Anita uit: Velp

21-09-2017

Ik ben gisteren terug gekomen van een fantastische reis naar de Trossachs in Schotland. Onze chauffeuse Jet is een geweldige reisleidster en dito chauffeuse, ze is gepassioneerd over Schotland en weet veel te vertellen onderweg. Ze stopt op de mooiste plekken, het was echt genieten!!!
Het hotel Achray waar we zaten is misschien iets gedateerd, maar daar tegenover staat dat het personeel je in de watten wil leggen en zeer vriendelijk is. Het eten is eenvoudig maar zeer lekker en je krijgt keuze genoeg. Ook de locatie waar het hotel gelegen is een pluspunt, heel mooi aan het loch Achray.
Zeker een aanrader en vooral als Jet je chauffeuse is!!!

P.j uit: Zaandijk

20-09-2017
5,5

Hotels op de reis naar sicilie waren geen 3* sterren en het avond eten in sommige hotels was ver onder de maat ,elke keer pasta als eerste en daarna 1x in een hotel een salade buffet ,in en in triest ,1 hotel presteerde het zelfs om twee avonden achter elkaar een droog grillworstje te presenteren ,geen verse groente gezien in een land waar dit toch preoriteit nummer 1 is ,de route was fantastisch en het was aan chauffeur Martin Kok te danken dat er niet te veel gemoppert werd,de organisatie bij vertrek en aankomst was uitstekend evenals het afscheidsdiner ,jammer ,meschien beter om de prijs iets te verhogen en een betere kwaliteit te leveren .

Riny

20-09-2017

Een paar dagen terug van de 10 daagse reis naar Saas Grund.
We hebben een prachtige reis gehad met mooie excurcies en een zeer goede Otto als chauffeur/reisleider.
Bij terug komst uit Frankrijk moesten we door een dreigende gletsjer breuk evacueren naar een ander hotel.
De eigenaren van Hotel Azalea,Otto en Bolderman hebben de opvang uitstekend geregeld niets dan lof hie

Fam uit: Hoogeveen

19-09-2017

Vandaag thuis gekomen van een 8 daagse busreis naar Nauders in Tirol.
Hele mooie reis geweest. Heel veel gezien zelfs de sneeuw.
Hele goede chauffeur.Alle dank voor John die ons iedere dag weer een excursie aanbood.

Wil uit: Uden

18-09-2017

Reisverslag Polen Mazurengebied

Omdat onze ervaring met Bolderman reizen positief is ,wil ik toch even iets kwijt over onze reis jl.
We zijn naar het Mazurengebied Noord Polen geweest bij de stad Gdansk, hier verbleven wij in het Hotel Zdrojewo
Volgens onze chauffeur een goed Hotel, hij kwam er al jaren.
Vooropgesteld dat het personeel en de chauffeur zeer goed hun best deden, kan ik de mening van onze chauffeur/begeleider niet in zijn geheel delen .
Tussen de kamers waren zeer grote verschillen in het comfort, wij zaten in een kamer waar je zonder problemen met de naaste buren kon praten (ZEER GEHORIG).
Andere opmerkingen zijn : kamer waar het stonk naar rioollucht, geïnstalleerde baden waar mensen niet in konden douchen (uitglijgevaar) en geen mogelijkheid voor ophanging van de douchkop,
bij ons nauwelijks verduistering op de slaapkamer (ons raam verduisterd met vuilniszakken),geen vluchtwegen door belemmering van kiepramen (geen draairamen) , zichtbare schimmelvorming in doorzichtig plafond van de slaapkamer ,diverse rookmelders waar geen batterijen in zaten en ook op de verkeerde plaatsen waren gemonteerd, geen gezellige nazitgelegenheid, een barbecueavond waar slechts 2 worstjes p.p. werd geserveerd met koolsalade en een droog stuk brood als avond eten.

Het ontbijt was sober, en het avond eten was matig, kleine porties en veel klaargemaakt met zuurkool of witte kool.

Ondanks de opmerkingen hebben we een leuke reis gehad en veel gelachen, mede door de zeer leuke groep mensen als reisgenoten.

M.v.g. Wil van Braam

Annelies uit: Ede

17-09-2017

4 september, voor de eerste keer op vakantie met de bus naar Lutago en zeker geen spijt, Hans onze chauffeur/reisleider verdient een dikke 10 zeer enthousiast over het gebied en maakt van je vakantie een feestje, hadden een grote groep met 45 mensen, iedereen had het reuze naar zijn zin, behalve één mopperkont, jammer dat zulke mensen aan een groepsreis deelnemen. Ook alle lof voor het personeel van Hotel Post in Lutago, alles was perfect heerlijk eten, schone kamers en iedereen erg vriendelijk.

Gerrit uit: Beutenaken

17-09-2017
8,5

Ben mee geweest naar Barcelona/Andorra reis van 4 september. De chauffeur was duidelijk, strikt, had humor en kon gewoon goed rijden! Zijn naam was Eddie en hij heeft mij goed geholpem met het terug vinden van mijn camera die ik op de hotelkamer had laten liggen. Het weer zat ons soms een beetje tegen maar alle excursies waren top. Eddie gaf mij een goed gevoel door even een extra vraag te stellen of wat extra te vertellen. Ik was dan wel alleen reizende maar ik heb veel leuke contacten in de bus gekregen dank zij het rouleer systeem dat Bolderman handhaaft. Verder wil ik de Jantjes bij deze nog eens bedanken voor hun gastheerschap tijdens het reizen in de bus.