Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,5

arnold uit: tongeren belgie

20-01-2018

reis naar praag 22 decemer 2017 uitstekend verzorgd en toffe reisleiding jeroen en martijn

Corry uit: Rhenen

9,5

afgelopen zomer de kerstreis naar Sonthofen geboekt bij Bolderman. Wij hadden al van vrienden gehoord dat dit een prachtige bestemming was. En niets is gelogen! Wij hebben een ontzettend fijne reis gehad en gezellige kerstdagen. Familie Fleischmann zijn zeer hartelijke mensen en hebben ons heerlijk verwend! Wij hadden chauffeur Harry, zeer aardige chauffeur. Al met al een zeer geslaagde reis gehad!

Corry uit: Rhenen

9,5

Bea uit: Zaandam

12-01-2018

Ik heb samen met mijn man op 22-12 de kerstcruise gemaakt met Bolderman reizen. Wat een heerlijke dagen hebben wij gehad! Snachts varen en smiddags op de plaats van bestemming. Elke dag een andere plaats die we konden ontdekken. Duitsland was ng mooi in kerstster. We hebben genoten. Aan boord was de sfeer heel gemoedelijk, we hebben veel nieuwe vrienden en vriendinnen erbij. De service aan boord was uit de kunst. Heerlijk eten en drinken, met als hoogtepunt het captains dinner! Ook nog een keer live muziek en een bingo op de laatste avond. We zijn zeer tevreden over deze cruise en we zullen deze reis bij iedereen aanbevelen!

Talitha uit: Veenendaal

12-01-2018

Wat een geweldig, romantisch weekend in Parijs hebben wij gehad! Er is zoveel te doen en te zien.. Wij raken er nooit uit gekeken! We hadden een gezellige groep en een ervaren chauffeur. Al met al helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar.

H B uit: Garderen

11-01-2018
3,0

Hierbij willen wij onze ervaring delen, van de 4-daagse reis naar Berlijn met BOLDERMAN reizen.
Het eerste wat ik wil zeggen Berlijn is een fantasie stad.
Boekt u die reis, en u gaat naar hotel Panorama in Berlijn. Boek dit dat om. Het hotel is een groot drama.
Eten zeer slecht.
Meubilair, in een voetbal kantine is het beter.
Bestek, wat wij in de caravan hebben is beter.
Het hotel is in en in triest. Maar dan ga je met je klacht naar Bolderman, want in de bus werd door de chauffeur het dag programma uitgereikt, en daar staat we eten twee keer in de stad, maar helaas het werd maar een keer.
We kregen van Bolderman een schriftelijke reactie, waar we het niet mee eens waren, dus op weg naar Veenendaal. Nou daar zijn we schandalig te woord gestaan. Het bekende afschuif systeem. Wij hadden Bolderman reizen en in Veenendaal was Bolderman excursie. Nee als komt boeken is alles goed maar kom niet met een klacht.
De chauffeur heeft vanuit Berlijn verschillende keren contact of geprobeerd contact op te nemen met Bolderman over het hotel.
Op de terugreis wordt er in de bus een enquêteformulier uitgereikt. Wat zegt de chauffeur vult u duidelijk in wat u van het hotel vond, want dan doet Bolderman er misschien wat mee.
Maar met het tel gesprek met Bolderman werd er gezegd, met het enquêteformulier doen we helemaal niks. Met andere woorden vul het maar niet in zonde van je tijd. Maar men krijgt gauw de gedachte ik hoef verder geen klacht in te dienen want ik heb het op het enquêteformulier gedaan
Onze reis was op 9 nov 2017 tot 12 nov 2017
Ik zou graag in contact komen met de reis genoten die ook in het hotel Panorama hebben gezeten.
Ik wou dit even kwijt.
Voor mij geen Bolderman meer.

H B Koster

Riny

03-01-2018

Met de kerstdagen naar Nauders in Oostenrijk geweest.
Ik had altijd gedroomd van een witte kerst dat hebben we deze dagen genoeg gehad.
We hebben mooie excursies gemaakt .
Het hotel deed aan alle verwachtingen,er werd alles aan gedaan om de gasten naar de zin te maken.
Onze chauffeur/reisleider John en zijn vrouw Rian heeft ons onderweg veel verteld en in de bus goed verzorgd.

Patricia uit: Nijmegen

01-01-2018

December 2017 met de Kerstreis naar Noord Polen mee geweest. Wat een geweldige reis! Een hele leuke groep, 2 fantastische mensen in Hotel Zdrojewo. Ze zijn altijd vriendelijk, je kan alles aan ze vragen. Ook t personeel is steeds vriendelijk. Kamers waren schoon en netjes.
Een van de 2 twee ging ook mee met de excursies en wist heel veel van de omgeving en over Polen te vertellen. En dan de chauffeur, Floris de Beer, wat een geweldige kerel is dat! Alle complimenten voor hem. Altijd vriendelijk, houd veel van heel gezellig kletsen. Wist bij de tussenstops precies wie wat wilde drinken, dus vaak stond mijn cappuccino al te wachten als ik aan kwam lopen.

Kortom, ik heb een geweldige vakantie gehad.

marinus uit: Spijkenisse

01-01-2018
1,0

Met kerstreis verbleven in Hotel Holiday Macocha in Blansko
Een vreselijk slecht Hotel verouderd vies eten niet tevreten
het tapbier wordt bijgevuld met het lek bier vies he.
Bedden niet schoon alles vies.Ik begrijp dit is een budget hotel maar voor dit Hotel is elke prijs te veel betaald.
Ook de veiligheid is niet in orde een kleine eetzaal waar 68 personen in gestopt worden,geen vluchtuitgang of vluchtplan,als er iets voordoet zit je als ratten in de val.

wietske uit: oosterzee

29-12-2017
8,5

Kerstreis omgeving dresden was een leuke reis goed hotel in hoyerswerda leuke excursies al met al geslaagd