Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,5

jos uit: blerick

20-04-2018

wij hebben 9 april 2018 een 10 daagse rondreis naar Opatija gemaakt, we hadden een leuke groep, en er zat een man tussen Wolter uit den helder, hij kon de mensen goed vermaken met zijn talrijke moppen, wij hebben al heel veel gereisd, maar Jan de Bus chauffeur van Bolderman was echt top, hij wist heel veel te vertellen over Kroatië, Jan bedankt en ga genieten van je verdiende pensioen, gr, Jos/Jeanne uit Blerick.

uit: zeist

27-03-2018

Leuke stedentrip wij hebben in een korte periode heel veel van Parijs gezien.

Henk uit: Deurne

21-03-2018

4 dagen steden trip naar berlijn met overnachting in van de valk hotel.super hotel
Alles goed geregeld prima chauffeur eddie .
Een aanrader voor iedereen Ga zeker nog een keer terug in de zomer nu was het wel erg koud. 15-03018

Antonie uit: Rhoon

19-03-2018

Wij zijn afgelopen 10 dagen met een stedentrips naar Wenen geweest, onze chauffeur op de reis was Peter.
De reis is uitstekend verlopen, we hebben genoten van alle mooi paleizen en kastelen zowel in de stad als onderweg in de omgeving . Ook de excursies waren goed gekozen . Slechts een onderdeel was negatief, dat was de lunch die we hebben genoten tijdens het bezoek aan het klooster stift Melk, het brood was zo droog dat het met een normaal mes niet te snijden was, het had veel te lang op de tafels gestaan! Na de lunch hebben niet wij alleen maar de gehele groep hier melding van gemaakt bij de chauffeur .

Familie

16-03-2018

Wij willen even wat over onze vakantie vertellen wij zijn van 25sept tot 4 oktober naar Polen geweest het muzerengebied .gadask en om streken heel prachtig overnachtinghotellen waren goed .eten was goed alles was goed ook het hotel waar we verbleven zdrojewo in boete was goed het hele aardigemensen goede service de chauffeur was goed al met al een zeer goede reis met bolderman voor herhaling vatbaar!

Atie

12-03-2018
8,5

8 dgn Catalonië Barcarola 24 febr 2018 met Coen als fantastische zorgzame gezellige busschauffeur. Ondanks wisselvallige weersomstandigheden bleef hij met humor en optimisme de sfeer goed te houden. En zijn broodjes worst...Minpuntje: alternatieve excursie bij slecht weer is er niet. Iets overdekt?
Ibis budget hotel was netjes, schoon. Prima te doen als overnachtingshotel. Echter de drankjes bij het diner absurd duur: fl.cola €4,10
Hotel Barcarola: mooi, kamer héél erg gehorig!!! Tv nl zenders, kl.lounge, mooi weer hotel. Eten buffet redelijk. 1 vlees/vissoort/ geen vega/ 1 soepsoort/ saladebuffet ikea, fruit/ zoete gerechten. Ontbijt rijkelijk.

anton uit: win

04-03-2018
7,5

Leuke winter reis naar Wenen . Geen klachten ,maar Bolderman ,zorg er voor dat elk hotel een lift heeft ,volgende keer trap ik er niet meer in ,geen lift geen boeking meer...

Stan uit: Sint Jansteen

28-02-2018

Winterzonreis Andalusie gemaakt, en daarover alleen maar lof. Prachtig weer, goed reisgezelschap, goede hotels, goede bus en een prima chauffeur (Renee) die alles aan elkaar praatte, tips gaf, problemen oploste en nooit te lui was om een handje toe te steken. Misschien is het mogelijk om deze reis in drie dagen heen en terug te doen, dan zijn daar twee dagen extra. In mijn beleving was het niet nodig extra activiteiten onderweg te doen, waardoor de reistijd werd verlengd met 1 dag.

Maria uit: Roosendaal

25-02-2018

Ook mijn man en ik zijn vorig jaar, van 9 t/m 13 oktober 2017, met vrienden naar Berlijn geweest. We hadden een goede, vriendelijke chauffeur, Henk, die veel wist te vertellen waar we langs kwamen. Ook over onze gids door Berlijn waren we zeer tevreden. We hebben van Berlijn genoten, veel gezien.
Helaas vonden wij Hotel Panorama erg slecht. De hal bij de receptie was erg klein, aan de receptie waren ze niet erg vriendelijk, ze konden ook zo'n groot bus gezelschap niet aan, laat staan meerdere gezelschappen. Onze hotelkamer was oud, gordijnen stuk en 1 raam sloot niet. Ook over het restaurant waren we niet te spreken, iedere dag hetzelfde, niet lekker, we zijn daarom ook 2 van de 4 dagen met onze vrienden elders gaan eten, ondanks dat we diner bij ons pakket hadden. Zelfs de laatste dag dat we er waren zijn er nog meer mensen met ons meegegaan. Ook was er geen gezellige bar/zithoek waar je nog wat kon gebruiken. Het barretje ernaast was niet rookvrij! Panorama Hotel is zeker NIET aan te raden.
Wij hebben een enquête formulier ingevuld, maar wat wordt daar mee gedaan, volgens ons niets.... en wij zullen niet de enigen zijn met deze ervaring.
Met vriendelijke groet,
Maria en Jan

Wim uit: Apeldoorn

22-02-2018

Reis naar Wenen 10-02-2018.Hotel Steinberger,Altlengbach.Zou een 4 sterrenhotel zijn, maar mag die kwalificatie niet hebben.Geen lift naar de verdieping( kamer 22), wel een rechte trap met 18 treden.Versleten matras,de veren waren onprettig voelbaar.Douchedeur slaat bij gebruik steeds tegen de lamp. ‘S avonds buiten een hinderlijk geluid van een agregaat(koeling?)Versleten vloerbedekking.In het hotel slechts 2 personen in de bediening.In het niet- roken gedeelte werd door Oostenrijkse gasten gerookt en bij een opmerking hierover werd door een manager niet geantwoord en gewoon weggelopen.
Dit alles vier sterren? Zeker niet!
Verder een prima reis!