Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,7

Agnes uit: Utrecht

20-05-2017

Een fantastische reis gemaakt naar Eastbourne. Veel mooie dingen gezien. en wat een mooie natuur. Hotel iets outbollig maar wat een vriendelijke mensen. Onze chauffeur/reisleider Patrick was geweldig. Heel erg betrokken. hij was gezellig, en je kun aan hem merken dat hij het de mensen echt naar de zin wou maken en dat is gelukt!!!

Marijke uit: Eerbeek

18-05-2017
8,5

Tot nu toe drie reizen meegemaakt. De eerste naar Rome, vrij lange reis, maar veel gezien en gedaan. Chauffeur Willem wist veel te vertellen.
Hotels onderweg voldoende tot redelijk. Hotel in Rome was prima.
Tweede reis naar Zuid-Duitsland. Goed programma niet te vermoeiend en wederom fijne chauffeur Chynthia.
Ook goed hotel met gezellig personeel.
Derde reis was naar Eastbourne met chauffeur Patrick die erg goed beviel, reed prima vertelde genoeg was behulpzaam en betrokken.
Hotel oudbollig met toch wel sfeer. Eten was ook prima.
Kortom de reizen waren prima en zal zeker in de toekomst weer een reis boeken.

Elisabeth uit: Duiven

17-05-2017
9,5

Het is al weer enige weken geleden, dat ik op 1 mei terug ben gekomen uit Wenen. Net als alle andere reizen met Bolderman weer een met een gouden randje. Alles was prima voor elkaar en de chauffeur heeft ons prima rondgereden en begeleid. Dikke pluim ook voor de klantgerichtheid van Bolderman.

Robert en Annemieke uit: 's-Heerenberg

15-05-2017

Het was een onvergetelijk mooie reis. Een leuke groep, prachtig weer, uitstekende hotels, heerlijk eten en Jenny onze reisleidster gaf ons op een humoristische manier heel veel informatie over dat schitterend mooie Ierland.
Een DIKKE pluim!!

Edith uit: Delft

14-05-2017

10 mei 2017 terug gekomen van een geweldige vakantie met de Bolderman uit het Lago Marggiore .
Het was weer een HEERLIJKE vakantie met onze Martijn als chauffeur hotel prima eten en drinken prima ik had een kamer keek zo op het Lago Marggiore . Het was voor Martijn zijn eerste reis maar hij deed het voortreffelijk had zijn eigen goed voorbereid op de steden waar wij naar gingen kijken ,en op de heen en terugreis nog als extra Luzenz en langs het meer van Geneve ,Monteux geweldig ...Hierbij nogmaals dank aan Martijn ....ik ga weer boeken voor mijn 22 ste keer met de Bolderman ....

peter uit: breda

11-05-2017

Onze vakantie naar Ierland was top verzorgt.
Wegdromend door de geweldige verhalen van onze gids het landschap en zijn bewoners leren kennen.
Niet elk hotel had dezelfde kwaliteiten maar over het algemeen was alles op orde.
Zelfs het weer werkte mee, alle dagen prachtig weer gehad in Ierland.
Kortom een reis om nooit te vergeten.

Klaas uit: Winschoten

11-05-2017
8,5

Wij zijn 10mei 2017 terug gekomen van Italie de bloemenriviera met als chauffeusse Gina wat een geweldige vrouw ze legt alles duidelijk uit en vertelt alles waar we op moeten letten een min punt is de overnacht hotel in Frankrijk niet Bolderman waardig zo wel als eten en slapen zeer slecht naar mac donald dan maar verder geweldig wees zuinig op Gina.

Jeanne uit: Breda

09-05-2017

De vakantie naar de Zwitserse Alpen was fantastisch. Mede door onze chauffeur/reisbegeleider Willem werd het een onvergetelijke reis. Hij wist zoveel van Zwitserland en heeft ons zoveel extra's laten zien, gewoon geweldig.
Enige minpunt was ons overnachtingshotel bij IBIS in Hagenau. Zeer matig eten en een vieze badkamer. Dit kan echt wel beter Bolderman. Hoop dat hier iets aan wordt gedaan.

loes uit: Well

08-05-2017
8,5

Voor ons de eerste keer met de bus met Bolderman naar Kroatie,het was erg goed,een hele fijne chauffeur en die ons veel vertelde onderweg, Eppo bedankt.
Een min puntje is de bus was erg vol 52 gasten.

Rob en Rineke uit: Lelystad

07-05-2017

Op 24 april maakten wij onze allereerste busreis, in dit geval naar Krakow in Polen. Als individuele kampeerders waren wij zeer benieuwd naar het reizen in een groep. Het is ons alleszins meegevallen; er was voldoende ruimte voor persoonlijke uitstapjes en als je geen gebruik wilde maken van de bus, bood in Krakow de (goedkope) taxi een goede mogelijkheid.
Met mijn niet geringe lengte (1.99m) had ik in de bus over het algemeen voldoende beenruimte en ook de bedden in de hotels waren wat dat betreft adequaat. Het hotel in Hoyerswerda is goed en ligt in een rustige buitenwijk. Hotel Conrad daarentegen ligt aan de drukke buitenring, maar met de ramen gesloten en de airco aan leverde dat geen problemen op.
Wij Hollanders zouden geen Hollanders zijn als wij over het eten geen mening zouden hebben. Daarbij is het goed de prijs-kwaliteitverhouding in de gaten te houden. Het eten was redelijk doch voedzaam, maar elke dag waterige soep en als dessert taart of ijs is wat teveel van het goede. Maar: een kniesoor die daarover valt. Het ontbijt in beide hotels was overvloedig.
Bolderman had een goed programma samengesteld met voldoende ruimte om groepsgewijs of individueel de prachtige stad Krakow te bekijken. Daarbij was het reuze handig dat Rense van te voren voor veel bezichtigingen de kaartjes al geregeld had; dat scheelde ons uren wachten.
De reis is lang, maar met de vaardige chauffeur Rense die voor voldoende afwisseling zorgde leek het minder lang. Met zijn jarenlange ervaring in Polen wist hij bij ons het enthousiasme voor dat land wel op te wekken.
Een aanbeveling voor Bolderman hebben we ook nog: neem Zakopane op in het pluspakket. Dit overigens aardige wintersportplaatsje is namelijk alleen de moeite waard bij mooi weer. Wij liepen nu in de regen ons te verbazen over de vele prullaria die daar te koop wordt aangeboden.