Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,5

José

18-08-2017

We zijn terug van de 10 daagde reis Boedapest Balatonmeer van 7 augustus 2017
Heb er over na moeten denken om mijn ervaring te moeten delen. De reis zelf was mooi. Piet was een prima chauffeur, gaf onderweg vaak uitleg over wat er te zien was. Ook zijn vrouw was aardig en behulpzaam en kwam geregeld vragen of we nog wat wilden drinken in de bus.
Maar met dit gezelschap reizen was geen pretje. Er waren enkele personen waaraan zich velen hebben gestoord. Lomp en onbeschoft. Een voorbeeld: Op de wijnproeverij kwamen we ook nog bij hen aan de tafel te zitten. We werden in 2 groepen verdeeld voor een rondleiding omdat er in de kelder niet genoeg ruimte was. Toen begon het gezeur. Het duurde hen te lang voor ze wat te drinken kregen. Ze waren er al een half uur en hadden nog niks gehad. Ze kregen te weinig drinken in hun glas. Gebaarde de man dat hij het glas vol moest maken. De wijn smaakte niet en liet het glas staan. Ze hadden er toch voor betaald. We hebben 5 soorten wijn geproefd en dat was meer dan genoeg. Ook kregen we een kalte platte geserveerd en deze was uitstekend verzorgd. Maar U raad het misschien al het was weer niet goed. Ik heb er tegenover hen een opmerking over gemaakt maar dat had ik beter niet kunnen doen. Ze hebben me de hele reis dwars gezeten. Op de feestavond wilde ik een foto maken van ons tafeltje en kreeg ik door een persoon van de tafel van de wijnproeverij extra een stoot en werd naar voren geduwd. Tot twee keer toe. Een medereizigers schrok ervan en zei: moet dat zo. Hij kwam later zogenaamd zijn excuses maken waar deze medereiziger bij zat en zei dat hij dit niet extra had gedaan. De medereizigers zei dat hij dit wel bewust had gedaan. Maar dat wist ik ook wel en heb ze niet aanvaard. De hele verdere reis is hij bezig gebleven. Op het afscheidsdiner heeft hij me ook weer behoorlijk geschoffeerd door mij weer aan de kant de duwen om eten te nemen en niet te wachten op zijn beurt.
U kunt zich wel voorstellen hoe ik me voelde toen ik naar huis ging.
Ik wil hiermee zeggen aan reizigers die met een groep mee gaan hou je fatsoen en pas je aan. En voor deze heer ik zal hem maar Jan noemen zou ik zeggen ga alleen op reis dan kun je zoveel drinken als je wil en hoef je je niet te amuseren ten koste van een ander. Sommigen hebben meer verstand dan jij in je hele pink. Ook schrijf ik dit omdat je meestal klachten leest over de reis en begeleiding en nooit over medereizigers want die zijn allemaal zo aardig. Niet dus.

Eudia en Diora uit: Hoofddorp

18-08-2017

Woensdag 16 aug 2017 teruggekomen van een 10 daagse Barcelona/Andorra reis.Mijn eerste keer met een busreis en zeer zeker niet de laatste keer.Mijn dochter(bijna 9 jr) en ik hebben van iedere seconde genoten.
Wat een TOPREIS!!!Zoveel gezien en gedaan.Mooie combi van de drukte in Spanje en de rust in Andorra.Wat een prachtige omgeving.
Complimenten voor de gidsen die duidelijke uitleg gaven.Extra pluim voor Diny die in haar eigen tijd de moeite nam om met een groepje gasten de kabelbaan in te gaan.Echt een topper....mijn dochter vindt haar geweldig en wil zeker nog eens naar Andorra.
Chauffeur Eddy is naast een hele goede chauffeur een lieve,sympathieke,grappige,behulpzame man.De humor tijdens de ritten kon mijn dochter erg waarderen en ze heeft elke dag kunnen schaterlachen.
Eddy altijd vrolijk,verzorgd en vooral duidelijk als het om uitleg of tijden ging.Tijdens het eten ging hij altijd de tafels langs om te vragen of het smaakt en of de kamers naar wens zijn.Kortom iedereen tevreden stellen...zo heb ik het ervaren.
Daarom zo ontzettend jammer dat tijdens koffers inladen bij het laatste overnachtingshotel 2 klanten hun ongenoegen gingen uiten over de kamers.Daar is verder niets mis mee,je kunt wel eens ontevreden zijn....maar de manier waarop is een tweede.Je neemt iemand apart,en ondanks boosheid/ontevredenheid kun je het op een volwassen manier bespreken.Andere klanten hoeven hier verder niets van te merken.
Nu konden meerdere mensen meegenieten.Iedereen was de hele reis tevreden geweest,maar doordat er nu naar mijn mening werd gestookt was de sfeer erg bedrukt het laatste stuk van de reis.Gelukkig was stond Eddy hierboven en ging zo professioneel als hij was gewoon door.
Problemen zijn er om opgelost te worden als je het maar normaal aankaart.
Deze bus deed toilet het eerst niet,later ook koffiezetapparaat ging stuk.Gelukkig heeft Eddy het toilet kunnen maken...daarvoor echt een pluim.
Wij zijn 100% tevreden over alle hotels waar wij overnachtingen hebben gehad.Schoon,vriendelijk personeel en vooral heerlijk veel eten.
Bizar idee dat wij precies een week geleden bij de Ramblas waren en nu een aanslag.Leven is zo betrekkelijk,daarom ben ik een tevreden mens en geniet van al het moois.
Eddy heeft is veilig gereden van A naar B,C,D,E en weer terug.Daar ben ik hem erg dankbaar voor.
Stay safe en hopelijk tot ziens!!!!!!!

Bart en Gerdy uit: Well

17-08-2017

Wat een Topvakantie het Gardameer
Wat hebben we het mooi gehad.
Met een reisleider die een dikke tien verdiend.
Wat een super reisleider.
LUIZ BEDANKT VOOR ALLES !!!!!!!

Bart en Gerdy

Jack uit: Wageningen Holland

15-08-2017

Zojuist terug van een 8 daagse reis naar Wenen en het Wienerwald. Uitstekend verzorgde reis met heel veel bezienswaardigheden. Uitstekende chauffeur ( Peter ) die zowel als chauffeur als reisleider ons prima heeft verzorgt. Over de hotels blijft natuurlijk altijd wel wat te zeuren, maar als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding is deze reis fantastisch mooi en is de rest ook niet slecht. Prima reis en goed georganiseerd door Bolderman.

Yolanda uit: Hengelo

13-08-2017

We zijn net een week terug van een schitterende reis naar Nauders. Wat een geweldige omgeving en wat een mooie excursies hebben we gemaakt.
Het hotel/eten was goed, bedden waren uitstekend, het personeel was vriendelijk en met de rest van de vernieuwingen komt het ook goed 👌
We wensen David en Nathalie heel veel succes met hun hotel en danken chauffeur John en zijn vrouw Rian voor de leuke dagen 👍👍👍

Krijn uit: Oude-Tonge

13-08-2017

Reis Lutago 24-7 / 4-8 Is een reis om nooit te vergeten !!
Allereerst de groep waar we mee op reis waren was super !! de chauffeur ook een Topper vriendelijk , behulpzaam , en zeer terzake kundig , de hotels waren ook prima , goed eten en vriendelijk personeel .
Dan de dagtochten zeker met het weer wat we hadden heel mooi en leerzaam dankzij onze Hans !!
Dit is een reis om mee te maken .
De afsluiting van de vakantie in Zeeland mocht er ook zijn heerlijk eten en drinken echte Brabantse gastvrijheid Bolderman en al het personeel ontzettend BEDANKT .

Mandy uit: Boxmeer

13-08-2017

Nog aan het nagenieten van onze 5 daagse busreis naar Berlijn wat een geweldige mooie stad met veel verhalen.Een compliment voor Gerrit onze chauffeur en Gerrit Fortuin in Berlijn zelf die onze gids was voor 3 dagen.Wat hebben wij met het gezellige bus gezelschap aan zijn lippen gehangen de manier waarop hij uitleg gaf met zijn duidelijke stem was in 1 woord geweldig.Het Hotel Havel Lodge gelegen aan het water was een gezellig hotel met een heerlijk ontbijt en een prima diner.Nette schone kamer en zeer ruim voor 3 personen.En dan nog niet te vergeten het zeer goed verzorgde buffet op de terugreis in Zeeland.Onze volgende reis zal naar Schotland gaan volgend jaar en dit wordt zeker met Bolderman reizen.

Mieke uit: Hapert

9,5

Van 29 juli t/m 5 augustus naar Lourdes en de pyreneeen geweest, we hebben een heel gezellige week gehad. Onze buschauffeur Harry en zijn vrouw Wilma (die zelf een weekje vakantie had) hebben er voor gezorgd dat we niets te kort kwamen, de hotels waren naar gelang de prijs goed, goede bedden, normaal maar lekker eten en vriendelijke mensen ( op de barkeeper na) even pech gehad met de bus maar Harry loste het perfect op. We hadden een gezellige groep op een enkeling na (voor de queen uit Polen was niets goed genoeg)Harry en Wilma nogmaals bedankt voor de super gezellige week. Ik zal deze reis echt bij iedereen aanbevelen en dat terwijl onze eerste keus niet Lourdes was.

Fred uit: Grootammers

12-08-2017

15 mei 2017 op reis naar de Toscane. Zeer goede chauffeur Gerwin.Hij had aan alles gedacht zelfs een campingtafeltje voor de gezamenlijke koffie en thee wanneer we wachten op de gids. Op zijn vrije dag reed hij ons naar Assisi.Niks was hem teveel!!! Deze reis aanbevolen aan vrienden vanons en die hebben deze reis nu ook geboekt. Wij gaan graag weer een keer op reis met Bolderman en Gerwin.

Lucien uit: Dronten

11-08-2017
8,5

Wij zijn net terug van een 8 dagen vlieg/busreis Roemenie 2-8 t/m 9-8 2017 We hebben genoten van deze prachtige reis alles was prima goede hotels en prima eten mooie omgeving daar ,als kers op de taart de laatste dag bezoek paleis Cauceskau en foto shoot in Boekarest.We hadden een vriendelijke Roemeense gids Theo die Nederlands sprak, en veel van het land vertelde echt super, Let alleen op, dat dit een reis is waar je goed ter been moet zijn, veel wandelen en veel klimmen !!!