Beoordelingen Bolderman Reizen

Merijn uit: Ede

11-12-2017
7,5

Super reis naar Parijs.
Fijne bus en vriendelijke chauffeur.

carla uit: hulst

03-12-2017
9,5

Herftshoppen in Wenen 25-11-2017 fantastische reis, prima chauffeur Luut die tevens een goede reisleider is. Veel gezien in zeer korte tijd. Hele fijne groep en prima Hotels waar niets op aan te merken valt. Ook de afvoerlijnen waren prima geregeld! Ga zo door Bolderman reizen!

Jeanne uit: Oirschot

29-11-2017

Met bolderman naar Barcelona van der Valk geweest.
Was een prachtige reis, ook mede dankzij onze chauffeur Coen.
Mijn complimenten daarvoor.
Een echte aanrader

Annie uit: Roermond

27-11-2017

5 dagen Assen van 20-25-2017 met muziek in de bontewever dit was zeer goed.
Voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste.
Het was ook de eerste bus reis. Het eten drinken alin clusief de kamers alles was zeer goed verzorgd.

José uit: Terneuzen

8,5

8 dgn Wenen, mooie bus en geweldige chauffeur/reisleider Hans Ties van Lanting, mooie excursies en concert in Wenen, goed hotel en verblijf, heenreis hotel matig, terugreis hotel prima, als extra GEEN 1-pers toeslag en toch mooie kamer

Ellen uit: Emmen

19-11-2017

Super mooie 8 daagse reis gedaan naar Tsjechië. Heel veel gezien met een chauffeur die ons veel kon vertellen over het land en de bezienswaardigheden.
Bolderman is ons zeker niet tegengevallen!
Nog ruim 2 maanden dan gaan we een langlaufreisje doen met Bolderman, kijken er al naar uit!

Willy uit: Hoogerheide

19-11-2017

Wij hebben dit jaar 3 reizen bij 3 reisorganisaties gemaakt, Bolderman stak met kop en schouders boven de andere 2 uit, vooral door de fantastische chauffeur,Coen, we kijken uit naar de volgende te boeken reis, vast en zeker weer bij Bolderman.

Ernst uit: Deurne

11-11-2017
7,0

Hebben voor € 198,00 extra pakketten bijgeboekt. De meeste reizen zijn niet doorgegaan. Bolderman betaalt 30 Zwitserse frank terug als schadevergoeding! Belachelijk weinig. Alle reizigers klagen hierover.Geen reclame voor Bolderman reizen.

Leendert uit: Brunssum

06-11-2017

Net terug van een mooie reis naar Berlijn.
Mooie rit er naar toe en hele mooie excursies.
Zeker met dank aan de zeer mooie uitleg en mooie, leuke en boeiende verhalen van de zeeeer
Goed en rustig rijdende chauffeur.
Hennie uijen is een heel nette en bekwame buschauffeur! !!!!!!!!
Wij willen zeer zeker weer een reis boeken bij Bolderman maar wel met Hennie uijen als chauffeur.
Hennie je bent een TOPPER !!!!!!!

Groetjes van Hennie en Ger la Lau uit Brunssum

Chris uit: Hattemerbroek

06-11-2017
5,0

Terug van wat een mooi reisje Praag had moeten worden..Maar daar kwam een grote domper bij ..wij zijn bestolen van ons geld van onze hotel kamer tijdens dat wij naar de eetzaal waren.en de EUR goed op slot zat..Dus mensen die nog naar Praag naar het Olympik hotel wees gewaarschuwd..Je staat overal alleen voor krijg nergens hulp van.