Beoordelingen Bolderman Reizen

8,5
  • Prijs/kwaliteit-verhouding 8,5

jannie uit: Bruchem

19-10-2017

heel mooie reis gehad met chauffeur Sven Staal naar het garda meer voor herhaling vatbaar

Kees uit: Krabbendijke

18-10-2017

Afgelopen maandag 16-10-2017 terug gekomen van onze reis Zwitserse Alpen.Hele mooie reis,veel gezien Hotel/eten is goed maar eenvoudig,heel de week schitterend weer gehad,leuke treinreis gemaakt,wandeling gemaakt met de hotelier,deed alles voor zijn gasten,op deze reis is niets aan te merken,wij hadden een uitstekende chauffeur/reisleider Reino met wie wij hele mooie excursies hebben gemaakt een 10 voor de chauffeur.

Minno uit: Hengelo o

16-10-2017
9,5

Reis Lutage Italië van 2t/m13 oktober.

We hadden het geweldig getroffen met het weer.
Alleen de 2e reisdag veel regen.
De andere dagen veel zon en veelal strakke blauwe lucht.
Wat er voor ons uitsprong was de kopermijn,dolomietentocht( heb jaren geleden alle cols met de fiets beklommen in 1 week,1000km en 25 cols)wandeling bij Klausberg en Speikbodenen Gardameer. Wandeling plaats Merano viel tegen. Komplimenten voor Robert de kok en Jacky die alles in het hotel Post regelde.we hadden een goede groep. Onze chauffeur Hans van Ginkel en tevens reisleider was niets teveel. Deed veel extra dingen.Zeer ervaren chauffeur. Gaf veel uitleg tijdens de reis. Deze reis is beslist aan te raden.

Hèlène Kleijssen en Minno Jouwstra

Herma uit: Roosendaal

15-10-2017

Zijn 5 dagen naar Berlijn geweest, goede reis Henk leuke buschauffeur vriendelijk veel informatie gegeven, maar het Hotel Panorama is niets bijzonders, geen lounge, om eens lekker een kop koffie te drinken, eentonig eten elke dag hetzelfde, niet op meer bussen berekend kunnen dat gewoon niet aan, nee dat was jammer genoeg geen succes hopelijk een leer om uit te kijken naar een ander Hotel

D. uit: De Lier

15-10-2017

Prachtige reis gehad naar het Zwarte Woud en bloemeneiland Mainau van 9 okt. tm 13 okt.Prima hotel en het eten was goed. Lammert was een prima chauffeur.
Ook het weer liet zich van z'n zonnige kant zien. Dus we hebben heerlijk genoten.

Af uit: Amsterdam

15-10-2017

We zijn net terug uit berlijn gekomen van een 5 dagen reis hotel van der valk speciaal nu dit was super, onze chauffeur enno en gids Paul we hebben hier veel gezien en gelachen en ook wat geschiedenis op gedaan in een woord geweldig als ik een zijver moet geven dan wordt dit een tien,wij bert en susan bedankt en zeker tot ziens.

Theo uit: Agassiz, BC--Canada

15-10-2017

Toen wij deze reis (12 dagen hoogtepunten van Toscane) boekte in mei van dit jaar hadden we geen idee wat te verwachten. Dit was onze eerste reis met een bus en uiteraard ook onze eerste reis met Bolderman.
Daar wij in Canada wonen, en daarvoor ook een vlucht moesten boeken, was het toch wel griezelig omdat de busreis geanuleerd kon worden als er niet genoeg deelname was maar de vlucht kon niet geanuleerd worden zonder erg hoge kosten te maken.
Maar gelukkig, alles ging goed en ging de reis door.
Het is een fantastische reis geworden met inderdaad veel hoogtepunten.
De bus was een bijna nieuwe Mercedes bus, erg comfortable met voldoende beenruimte- een toilet aan boord-koffiebar etcetera.

Heel belangrijk is ook de chauffeur en hier hadden we het geluk dat we Gerwin hadden. Hij stelde ons meteen op ons gemak met zijn rustige en duidelijke uitleg over wat ons te wachten stond en hij deed dat gedurende de hele reis.

Wij hebben maar 1 negative opmerking en dat is over het hotel voor de eerste nacht in Worgl, Oostenrijk. Dit hotel voldeed, voor ons, niet aan de norm "hotel". Bij aankomst lagen er 20+sleutels in een bak en je grijpt er maar en hoop voor het beste. Onze badkamer had geen douche gordijn maar had wel een gebroken wastafel. Ook kon de deur niet op slot. Nou ja, het was maar voor 1 nacht. Recommenderen wel om dit "hotel" maar te schrappen van jullie lijst. De 3 andere hotels waren prima.

De steden waren prachtig en zo was het weer. We weten natuurlijk wel dat jullie daar niets aan kunnen maar het maakt alles wel plezieriger.

Nog een opmerking over de chauffeur; wij geven uit principe nooit geen 10 in een beoordeling maar met Gerwin hebben we een uitzondering gemaakt--een dikke vette 10 voor deze man.

Al in al een prachtige vakantie. BEDANKT

Liesbeth en Niek uit: Nederweert

13-10-2017

Prachtige reis gehad Wenen Bratislava ,veel gezien ,hotels goed,kost trouwens ook geen hiltonprijs,leuke groep,onze zeer ervaren chauffeur Ge van Kupers bussen zorgde er wel voor dat de vakantie stemming er goed in bleef.Zeer tevreden over deze weer geslaagde reis van Bolderman,op naar de nieuwe trip.Larkesteijn

Trijntje uit: Enschede

11-10-2017

Terug van reis Barcelona en omgeving.,Busreis viel ons hard mee. Nooit eerder zo'n lange busreis gemaakt.Overnachtings hotel in Frankrijk was goed verzorgd,Ontbijt minimaal, Diner ook maar wel leuk verzorgd.Door naar Tahiti Playa in Malgrat. Wij hadden een luxe kamer maar de rest was echt een wereld van verschil.Vooral voor een stel wat een mooie kamer was beloofd na een zeer slechte ervaring in Praag. Ik vond het eten voor een 4* niet echt denderend. Dan de excursie's . Wel veel gezien vanuit de bus. Helaas overal veel te weinig tijd om alles te bekijken. Barcelona te weinig gezien. Extra excursie voor bijgeboekt, Zonde van het geld. Botanische Tuin niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn.De één na laatste dag ben ik gevallen. Dacht voet flink gekneusd( bleek bij thuiskomst gebroken ) De chauffeur niet 1 X gevraagd hoe het ging. Hij reed prima maar niet een echte reisleider . De laatste chauffeur voor de terugreis naar huis was echt een kleine ramp. Wist de weg vanaf Zeeland naar Twente niet.,Zal denken we mss nog wel eens een busreis maken ( eventueel met Bolderman ) maar dan kijken we wel of er overal genoeg tijd voor is.

uit: Urk

06-10-2017

een leuke groepsreis naar Tossa de Mar Spanje all inclusief
in Hotel Tossa Beach Center leuk personeel prima kamer, bedden en genoeg variatie bij het buffet.de busreis was prima fijn de overnachting in Frankrijk ook daar geen klagen, bij het eten op de terugreis nog wat groente en alles was oké geweest.We hadden een leuke chauffeur die veel wist te vertellen dat is altijd leuk en interessant