Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,4

jannie uit: Sint Maartensdijk

22-10-2018

Vind het best een goed organisatie maar de bus vond ik niet best de beenruimte was minimaal slechte toilet zeker voor een reis waar je toch zeker 10 uur van in de bus zit.
De chauffeur Hennie was top zeker een aanwinst voor het bedrijf. De info van de Londen reis klopt ook niet er staat dat je in de namiddag in je Hotel bent maar je bent er pas in de avond om 20 uur dit wisten jullie van te voren want op het programma wat we in de bus kregen stond deze tijd al op dus graag je klanten goed informeren dat voorkomt ontevredenheid. Maar verder was alles prima geregeld

Piet en Marja uit: Liempde

21-10-2018
9,5

Wat een mooie reis hebben wij gehad. De herfst in Zwitserland is erg mooi. Door René Langelaar onze super chauffeur en zeer goede reisleider en natuurlijk onze super gezellige medereizigers is het een onvergetelijke vakantie geworden. Hotel Azalea was zeer goed, aardige en bekwaam personeel en heerlijk eten. Er is helaas ook 1 minpuntje, het eerste en laatste overnachtingshotel, was helemaal niet super vooral het eten liet te wensen over. Nogmaals bedankt René voor de mooie plekjes die je ons hebt laten zien.

Jan uit: Amersfoort

21-10-2018
9,5

Reis naar Rome en Florence dd 8.10.2018.
Mede namens onze voortreffelijke chauffeur Marco en zijn vriendin Ivana en mede reizigers is deze reis een groot succes geworden. Ook heeft Marco meerdere mooie excursies voor ons geregeld
Kan deze reis een ieder aanbevelen. Nogmaals onze hartelijke dank hiervoor. Jan en Toos - Amersfoort.

Diana uit: EYGELSHOVEN

20-10-2018

Ik en mijn man willen Bolderman een compliment geven, We zijn op 22 September vertrokken naar Spanje in het plaatsje Peniscola.
Prachtige vakantie gehad met veel excursies. Willem onze buschauffer wist in de reis heel veel te vertellen echt een mooi stukje geschiedenis.Zijn vrouw heeft ons goed verzorgt van koffie en thee.
Het wordt vaak onderschat wat een buschauffeur allemaal moet meemaken, buiten het reizen en mensen begeleiden met allerlei vragen en in drukke steden goed kunnen rijden is onze ogen( ik en mijn man ) een vak appart.Ook als de man zijn ring verliest en Willem hier alles aangedaan heeft om deze terug te vinden en te achterhalen.
Wij kunnen alleen maar zeggen, Willem... Dikke pluim zoals jij de mensen veilig heen en terug brengt en alle gedoe wat erom heen hangt op te lossen.. en dan toch altijd alle rust te bewaren op het op zo.n goede manier op te lossen.

Bolderman, bij deze het was een mooie reis en jullie hebben een top chauffer wat mij hebben mee gemaakt op onze eerste busreis en dat was Willem.

Groeten,

Diana & Ray

Anneke en Henk uit: Almel9

19-10-2018
8,5

12 dagen Schotland en Bute, vanaf 1 okt. 2018.
==============================
Wat een geweldige reis met chauffeur Coen. We hebben maar 2 dagen wat minder weer gehad. De overige dagen was het prachtig najaarsweer en de natuur in al zijn herfstkleuren.
Chauffeur Coen wist veel te vertellen over de hoogtepunten van Schotland en Bute en vulde zijn verhaal in de touringcar aan met filmpjes en Schotse liedjes. Na elke reisdag kwam Coen even bij je om te vragen hoe de dag was geweest en hoe we de reis hadden ervaren. De overnachtingshotels stonden op mooie plaatsen zodat je ‘s avond na het eten nog wel even kon rondkijken in de nabije omgeving. Al met al een schitterende reis, die best vermoeiend was, maar mooie herinneringen bij ons heeft achtergelaten.
We kijken al weer uit naar een nieuwe reis met Bolderman.

Miep uit: Maastricht

15-10-2018

Geweldige reis gehad naar Sonthofen. Prima hotel. Heerlijk gegeten. Veel gezien mede door onze chauffeur Remco. Niks was hem teveel. Zeker n aanrader.

Evelien uit: Venlo

14-10-2018

Byzantijnse rondreis gemaakt. 15 dagen. Een hele mooie reis, alles goed geregeld. Hotels goed tot zeer goed, op 1 na, maar dat mag de pret niet drukken.
Uitstekende chauffeur.
Lokale gidsen prima.
Een aanrader!

G uit: Gorinchem

13-10-2018
6,0

Net 5 dagen Praag geweest, super slecht hotel eten was gewoon heel slecht zeer onvriendelijk personeel ze deden zelfs het licht uit in de eetzaal toen er nog mensen zaten, je kan er niet pinnen, zeker geen aanrader, iedereen klaagde!!!! De chauffeur reed heel goed,maar dan heb je het ook wel gezegd, de man had niks te vertellen! hotel was zo ver weg van Praag dat je elke dag 3 tot 4 uur van joker in de bus zat, en als dan ook de buschauffeur niks te melden heeft ,dan wordt je daar niet vrolijk van,kortom veels te lang in de bus gezeten,zonder dat je daar wijzer van wordt,deze reis was in mijn beleving geen aanraader,zeker niet met dat hotel.moet wel zeggen het afscheid diner in het witte huis in Zeeland was eigenlijk het beste van de reis,dat was super.verder is de organisatie van Bolderman goed,mar ze moeten wel beter hotels nemen,dit kan echt niet,schandalig gewoon!

Lidy uit: Losser

11-10-2018

10 dagen Eilanden van Dalmatie was buitengewoon super.
Samen met mijn schoonzus hebben wij een fantastische vakantie gehad. En onze chauffeur Paul (paulus de boskaboute) heeft daar mede aan bij gedragen.
Bolderman jullie mogen trots zijn op zo'n chauffeur/reisleider geweildig.
Het hotel was goed, bedden zeer goed, ontbijt en buffet eenvoudig. Maar wij hebben een super vakantie gehad.

Emiel uit: Veenendaal

09-10-2018
9,5

8 daagse reis Harrachov en het Reuzengebergte van 29-09 t/m 06-10 j.l. Geweldig en dat voor € 299,00. Ongelooflijk wat je er allemaal voor krijgt !!