Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,4

Joop en Elly uit: Barendrecht

29-12-2018

7 daagse kerstreis naar Veldenz gemaakt. Enorm genoten mede door het vakmanschap en de inzet van onze chauffeur Mario Burgers. Een betere chauffeur kan je niet wensen.
Groot organisatietalent zodat we fantastische dagen hebben gehad. Heeft indeling van dagen omgewisseld zodat we niet in een stad kwamen waar alles vanwege kerstmis gesloten was. Ter plaatse door Mario allemaal uitgezocht.
Hierdoor op 1e kerstdag een enorme gezellige dag in het hotel georganiseerd samen met onze geweldige gastheer Arthur. Samen hebben ze ervoor gezorgd dat iedereen heeft genoten.
Ook over het hotel niets dan lof. Arthur en zijn team hebben alles in het werk gesteld om er een onvergetelijke kerstweek van te maken.
Een hotel wat we iedereen kunnen aanbevelen.

Jeroen uit: Roosendaal

27-12-2018

Vandaag terug gekomen van een 7-daagse kerstreis naar Nauders in Oostenrijk, wij verbleven in hotel Dreilanderblick, de eigenaars David en Nathalie weten de gasten het echt prima naar de zin te maken, de kamers zijn prima en het ontbijt en diner zijn goed verzorgd, vwb de busreis hadden wij een hagelnieuwe touringcar met Pieter en Jan als chauffeur/reisleider die de groep geweldig wisten te vermaken, verder is het logistiek prima geregeld en het afscheidsdiner was ondanks de grote drukte op het verzamelpunt in Zeeland goed voor elkaar, kortom; wij zijn zeer tevreden over deze reis en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Tiest uit: Breda

16-12-2018

Van donderdag tot zondag naar Berlijn geweest met een aanbieding van Bolderman reizen, alles was tot in de puntjes verzorgd . Onze chauffeur Marco en ons hotel waren geweldig.een minpuntje te weinig beenruimte in de bus . Wij zullen zeker nog weleens met Bolderman mee gaan maar dan wel met meer zitruimte.

Jan uit: GRAVE

04-12-2018

Nog nagenietend van een mooie reis naar Praag!

Donderdag rond 08.00 uur vertrokken en met een tweetal langere pauzes (45 min.) rond 18.30 uur aangekomen in Praag waar we in de Hotel Opera ons eerste (pluspakket) diner hadden. Daarna naar hotel Tristar om je voor te bereiden voor enkele inspannende dagen Praag.

Vrijdagochtend na een ontspannende nachtrust in een prima kamer eerst genietend van een uitgebreid GOED ontbijt. In de ochtendrust onder leiding van een gids de Benedenstad ontdekken onderbroken door een lekker bakje koffie met taart in Municipal House in het centrum.
Na de rondleiding Praag verder ontdekken: het mooie centrum in kerstsfeer door opbouwende Kerstmarkten. De grote aantrekkelijke winkels en eetgelegenheden in het Palladium en de omgeving. Alles goed beloopbaar. Rond 18.30 uur een heerlijk diner in Avion 58. Daarna nog even door het sfeervolle centrum gelopen en met tram 8 (24 kronen per kaartje) naar het hotel.

Zaterdag weer lekker uitgerust wakker worden in een besneeuwd Praag. Wat een kerstsfeertje...
Deze dag bracht de rondleiding ons naar de Bovenstad met een bezoek aan de Burcht van Praag, met de kathedraal en het Paleis. Natuurlijk ook hier een heerlijke kop koffie met apfelstrudel, een kerstmarkt en heel veel te zien. Na de wisseling van de wacht voorzichtig door de (soms te) gladde straten richting de Karelsbrug om weer in het centrum te belanden. Omdat de kerstmarkten officieel geopend werden was het centrum stampvol en was het aansluiten...
In het Palladium wat gegeten en weer verder de drukte en de kou in, al was de omgeving gelukkig hartverwarmend.
Na het derde smakelijke diner (voor de 2e keer) in Avion 58 werd het tijd om te gaan uitrusten voor de terugtocht naar Nederland.

Om 05.00 uur gewekt en rond 06.00 uur aan het ontbijt en om 06.40 uur vertrokken we bij het goede hotel Tristar voor een regenachtige terugreis richting Zeeland. De terugtocht leek zoals meestal wat sneller te gaan of kwam dat door het bekijken van de wedstrijd Feyenoord-PSV in de bus op de smartphone.
Vanuit het Witte Huis in Zeeland in 10 minuutjes terug in ons eigen huis.

Al met al een mooie citytrip naar Praag met mooie rondleidingen en heerlijke diners. Hotel Tristar was een warme, rustige verblijfplaats met goede kamers met koelkastje/minibar, verfrissende douche en iedere ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt.
Een SUPER prijs/kwaliteitsverhouding!!!

Hoe kan Bolderman dit allemaal bieden voor dat geringe bedrag?
Klasse, dan neem ik een volle bus graag op de koop toe...
BOLDERMAN, chauffeur, gids en busgenoten BEDANKT!!
Praag, je was mooi, groots, sfeervol, druk en koud (even wennen!).

laurens uit: sittard

03-12-2018
6,0

Prachtige ervaring in zuid afrika echter de touringcar voor deze reis van +/- 3000km was beneden de maat. Oude bus met +/- 670.000km op de teller voldeed niet.
Reactie Bolderman wij moeten maar rekening houden met de situatie in Zuid Afrika, slechte wegen en oudere bussen enz.
Hier lag niet het probleem. Géén aanrader voor deze lange tour.

Melanie uit: kerkrade

03-12-2018

Net terug van een reis naar het prachtige Praag..
Alles was dik in orde van ontbijtje in hotel tot diner..
We hadden het plus pakket erbij geboekt wat zeer zeker de moeite waard was ( ietsiepietsie minder dat er geen streekgerechten werd geserveerd)
De wandelingen met gids waren prachtig..

Het enige min puntje wat was en we snappen de redenering maar de plaats in bus we zaten in een overvolle bus (62 pers) en nogmaals we snappen dat je voor een lage prijs gaat reizen en dus je ook niet first class kan zitten maar misschien een tip om het van te voren aan te geven zodat de mensen de keuze hebben of ze wel of niet krap willen zitten..
Maar het goede en leuke busgezelschap maakte heel veel goed..

Wat hebben we genoten..
Bolderman bedankt...

Theo en Froukje uit: Nijmegen

15-11-2018

Net terug van een prachtige reis naar Saas-Grund, alles was prime verzorgd en de chauffeur-reisleider Reino
is zijn gewicht in goud waard.!!

Ook Hotel Azalea was gezellig en goed.

irma uit: vorstenbosch

11-11-2018

reis naar krakow en zakopane,chaffeur rense.
erg mooie reis en zeker aan te bevelen,wat n prachtig land ,
veel gezien en indrukken opgedaan.

Jos uit: Bladel

10-11-2018

Een prachtige reis het zwartewaud.
Veel gezien het is een aanrader en een goeie chauffeur.
Lammerd

Jos uit: Bladel

10-11-2018

Een prachtige reis het zwartewaud.
Veel gezien het is een aanrader en een goeie chauffeur.
Lammerd