Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,4

Ina uit: Lobith

10-11-2018

Wij zijn met Bolderman naar de Baltische staten geweest van 22-10 tot 2-11.
Hele mooie reis veel gezien.
Eigenlijk te veel in zo n korte tijd.Weinig vrije tijd..... vermoeiend.
Sommige plaatsen was je te kort en andere weer te lang....maar dat is persoonlijk.
We troffen het dan ook met zo n goede chauffeur (Wouter) niet te geloven....zo jong en top chauffeur..hij loosde ons overal zo veilig naar toe....soms door grote drukke steden...geen gestress...zo rustig.Hij kon veel vertellen over de plaatsen waar we kwamen of langs gingen.Veel humor ook....geweldig.
En de rust zelve.....dat voelde fijn en veilig.
Op de terugreis heeft hij ons naar Potsnam gebracht...wat niet in het programma stond......maar mooi...dat was een succes..iedereen vond het fantastisch daar.
Toen we terug kwamen stond ons een heerlijk afscheidsdiner te wachten in Zeeland...top.
Bedankt Wouter voor de hele fijne reis.

L uit: ZEVENAAR

06-11-2018
7,5

Mooie reis en goede reisleider. Rondreis Dalmatische kust gedaan eind aug/begin sept. Jammer van de gids bij de Plitvice watervallen, eigenlijk niks gezien door zijn slechte begeleiding met de groep. Ook hotel in Zagreb was enorm slecht, zowel kamer als eten, nog minder dan 1 ster als je het mij vraagt. Verder mooie vakantie gehad.

Arend uit: Tiel

29-10-2018

Eem mooie reis gemaakt naar Praag op 25-10-2018, Wout, je bent een goede chauffeur, je kent je vak, je bent een praatjesmaker en bedankt dat je zulke mooie verhalen hebt vertelt over Tjechië onderweg. Ook s avonds aan een biertje kwamen de verhalen los. Een fantastische stad en inderdaad vier dagen zijn te kort maar om even van de stad te proeven is dit net lang genoeg. Een goed hotel alleen één min puntje, het diner was niet al te best, dan kunnen jullie beter iets meer vragen voor het plus pakket en zorgen voor een goed diner. Een hoop leuke mensen ontmoet in de bus en de gids die ons door Praag heeft geleid alle lof.
Boldermanreizen, dank je wel en ik ga zeker nog een keer met jullie mee.

jannie uit: Sint Maartensdijk

22-10-2018

Vind het best een goed organisatie maar de bus vond ik niet best de beenruimte was minimaal slechte toilet zeker voor een reis waar je toch zeker 10 uur van in de bus zit.
De chauffeur Hennie was top zeker een aanwinst voor het bedrijf. De info van de Londen reis klopt ook niet er staat dat je in de namiddag in je Hotel bent maar je bent er pas in de avond om 20 uur dit wisten jullie van te voren want op het programma wat we in de bus kregen stond deze tijd al op dus graag je klanten goed informeren dat voorkomt ontevredenheid. Maar verder was alles prima geregeld

Piet en Marja uit: Liempde

21-10-2018
9,5

Wat een mooie reis hebben wij gehad. De herfst in Zwitserland is erg mooi. Door René Langelaar onze super chauffeur en zeer goede reisleider en natuurlijk onze super gezellige medereizigers is het een onvergetelijke vakantie geworden. Hotel Azalea was zeer goed, aardige en bekwaam personeel en heerlijk eten. Er is helaas ook 1 minpuntje, het eerste en laatste overnachtingshotel, was helemaal niet super vooral het eten liet te wensen over. Nogmaals bedankt René voor de mooie plekjes die je ons hebt laten zien.

Jan uit: Amersfoort

21-10-2018
9,5

Reis naar Rome en Florence dd 8.10.2018.
Mede namens onze voortreffelijke chauffeur Marco en zijn vriendin Ivana en mede reizigers is deze reis een groot succes geworden. Ook heeft Marco meerdere mooie excursies voor ons geregeld
Kan deze reis een ieder aanbevelen. Nogmaals onze hartelijke dank hiervoor. Jan en Toos - Amersfoort.

Diana uit: EYGELSHOVEN

20-10-2018

Ik en mijn man willen Bolderman een compliment geven, We zijn op 22 September vertrokken naar Spanje in het plaatsje Peniscola.
Prachtige vakantie gehad met veel excursies. Willem onze buschauffer wist in de reis heel veel te vertellen echt een mooi stukje geschiedenis.Zijn vrouw heeft ons goed verzorgt van koffie en thee.
Het wordt vaak onderschat wat een buschauffeur allemaal moet meemaken, buiten het reizen en mensen begeleiden met allerlei vragen en in drukke steden goed kunnen rijden is onze ogen( ik en mijn man ) een vak appart.Ook als de man zijn ring verliest en Willem hier alles aangedaan heeft om deze terug te vinden en te achterhalen.
Wij kunnen alleen maar zeggen, Willem... Dikke pluim zoals jij de mensen veilig heen en terug brengt en alle gedoe wat erom heen hangt op te lossen.. en dan toch altijd alle rust te bewaren op het op zo.n goede manier op te lossen.

Bolderman, bij deze het was een mooie reis en jullie hebben een top chauffer wat mij hebben mee gemaakt op onze eerste busreis en dat was Willem.

Groeten,

Diana & Ray

Anneke en Henk uit: Almel9

19-10-2018
8,5

12 dagen Schotland en Bute, vanaf 1 okt. 2018.
==============================
Wat een geweldige reis met chauffeur Coen. We hebben maar 2 dagen wat minder weer gehad. De overige dagen was het prachtig najaarsweer en de natuur in al zijn herfstkleuren.
Chauffeur Coen wist veel te vertellen over de hoogtepunten van Schotland en Bute en vulde zijn verhaal in de touringcar aan met filmpjes en Schotse liedjes. Na elke reisdag kwam Coen even bij je om te vragen hoe de dag was geweest en hoe we de reis hadden ervaren. De overnachtingshotels stonden op mooie plaatsen zodat je ‘s avond na het eten nog wel even kon rondkijken in de nabije omgeving. Al met al een schitterende reis, die best vermoeiend was, maar mooie herinneringen bij ons heeft achtergelaten.
We kijken al weer uit naar een nieuwe reis met Bolderman.

Miep uit: Maastricht

15-10-2018

Geweldige reis gehad naar Sonthofen. Prima hotel. Heerlijk gegeten. Veel gezien mede door onze chauffeur Remco. Niks was hem teveel. Zeker n aanrader.

Evelien uit: Venlo

14-10-2018

Byzantijnse rondreis gemaakt. 15 dagen. Een hele mooie reis, alles goed geregeld. Hotels goed tot zeer goed, op 1 na, maar dat mag de pret niet drukken.
Uitstekende chauffeur.
Lokale gidsen prima.