Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,4

Miep uit: Maastricht

15-10-2018

Geweldige reis gehad naar Sonthofen. Prima hotel. Heerlijk gegeten. Veel gezien mede door onze chauffeur Remco. Niks was hem teveel. Zeker n aanrader.

Evelien uit: Venlo

14-10-2018

Byzantijnse rondreis gemaakt. 15 dagen. Een hele mooie reis, alles goed geregeld. Hotels goed tot zeer goed, op 1 na, maar dat mag de pret niet drukken.
Uitstekende chauffeur.
Lokale gidsen prima.
Een aanrader!

G uit: Gorinchem

13-10-2018
6,0

Net 5 dagen Praag geweest, super slecht hotel eten was gewoon heel slecht zeer onvriendelijk personeel ze deden zelfs het licht uit in de eetzaal toen er nog mensen zaten, je kan er niet pinnen, zeker geen aanrader, iedereen klaagde!!!! De chauffeur reed heel goed,maar dan heb je het ook wel gezegd, de man had niks te vertellen! hotel was zo ver weg van Praag dat je elke dag 3 tot 4 uur van joker in de bus zat, en als dan ook de buschauffeur niks te melden heeft ,dan wordt je daar niet vrolijk van,kortom veels te lang in de bus gezeten,zonder dat je daar wijzer van wordt,deze reis was in mijn beleving geen aanraader,zeker niet met dat hotel.moet wel zeggen het afscheid diner in het witte huis in Zeeland was eigenlijk het beste van de reis,dat was super.verder is de organisatie van Bolderman goed,mar ze moeten wel beter hotels nemen,dit kan echt niet,schandalig gewoon!

Lidy uit: Losser

11-10-2018

10 dagen Eilanden van Dalmatie was buitengewoon super.
Samen met mijn schoonzus hebben wij een fantastische vakantie gehad. En onze chauffeur Paul (paulus de boskaboute) heeft daar mede aan bij gedragen.
Bolderman jullie mogen trots zijn op zo'n chauffeur/reisleider geweildig.
Het hotel was goed, bedden zeer goed, ontbijt en buffet eenvoudig. Maar wij hebben een super vakantie gehad.

Emiel uit: Veenendaal

09-10-2018
9,5

8 daagse reis Harrachov en het Reuzengebergte van 29-09 t/m 06-10 j.l. Geweldig en dat voor € 299,00. Ongelooflijk wat je er allemaal voor krijgt !!

Marianne uit: Ederveen

08-10-2018

Fantastische reis gehad naar Nauders in Tirol van 29-09 t/m 06-10-2018. Heel gezellig hotel en eigenaren David en Nathalie, en niet te vergeten onze super ober Lennie, hebben ons een geweldig verblijf bezorgd. Veel gelachen met de bingoavond en ook de muziekavond niet te vergeten. Kamers waren schoon en het eten was erg lekker. Ook onze chauffeur John verdient een dikke 10! Gaan volgend jaar zeker weer een najaarsreis maken met Bolderman. We verheugen ons er nu al op.

Hans uit: RIDDERKERK

07-10-2018

Van 29 sept. t/m 6 okt. Naar Nauders /Tirol geweest in hotel Dreiländerblick. Een super hotel waar een familie sfeer hangt. Ook de eigenaars David en Natalie zijn geweldig doen goed hun best om het ieder naar zn zin te maken en spreken Nederlands.
Kamers en bedden en het eten is prima.
Ook de excursies waren geweldig! We hebben 8 top dagen gehad met erg mooi weer. Dit is echt een top reis van Bolderman. Prijs/kwaliteit een dikke 10 mijn complimenten!!!!!
Maar dan de chauffeur John Kuppers wat heeft die man veel ervaring met rijden en de omgeving.
Hij heeft veel info gegeven op het juiste moment.
Dat deed hij op een rustige en ontspannen manier en vaak met humor. Hij kwam ook altijd bij de groep zitten s'avonds. John is een top chauffeur / reisleider waar Bolderman trots op kan zijn!!!!!!. En dan het afscheidsbuffet in Zeeland dat is werkelijk geweldig zoveel eten en goed georganiseerd echt top! Volgende keer zeker weer Bolderman!!

Marianne uit: Maassluis

04-10-2018

Voor de 1e keer met Bolderman,naar vtsar, kroatie!
Geweldige reis, super chauffeuse Gina !
Mooi hotel, appartement aan zee en ontbijt .diner!
Veel gezien en ook gelachen ,gezellige mensen.
Zeker voor herhaling vatbaar! dank.

Fine en Hans uit: Zoetermeer

01-10-2018
9,5

Van 17 tot 25 sept. 2018 de reis naar Sonthofen gemaakt. De chauffeur/reisleider Harry deed zijn uiterste best om met zijn informatie gekoppeld aan bijpassende muziek er een prachtig geheel van te maken. Hotel Grünten was gezellig, huiselijk, netjes en personeel uitermate vriendelijk. Het diner en ontbijt waren buitengewoon. De reis zelf bracht ons naar prachtige plekken, Wangen, Lindau, Bodensee, kasteel Neuschwanstein enz...enz... De fantastische en rustige rijsteil van Harry maakte elke rit weer samen met de fijne groep tot een gezellig uitje. Kortom een reis om met plezier op terug te kijken en zeker door ons aan te bevelen.
Minpuntje was dat onze prachtige bus op de terugreis ergens onderweg moest worden geruild voor een bus met voor mij veel te weinig beenruimte. Dit kreeg voor mij behoorlijk nare gevolgen... Erg jammer dat deze prachtige reis dit einde kreeg...

Gerrie uit: Enschede

01-10-2018

Wij zijn naar Kroatië Dalmatië eilanden geweest. Super mooi en een leuke chauffeur Paul . Het hotel was goed mooie kamers wij hadden een kleine kamer maar wel met een dak terras.volgend jaar wordt het Italië.met Bolderman.