Beoordelingen Bolderman Reizen

• Prijs/kwaliteit-verhouding 8,4

Emiel uit: Veenendaal

09-10-2018
9,5

8 daagse reis Harrachov en het Reuzengebergte van 29-09 t/m 06-10 j.l. Geweldig en dat voor € 299,00. Ongelooflijk wat je er allemaal voor krijgt !!

Marianne uit: Ederveen

08-10-2018

Fantastische reis gehad naar Nauders in Tirol van 29-09 t/m 06-10-2018. Heel gezellig hotel en eigenaren David en Nathalie, en niet te vergeten onze super ober Lennie, hebben ons een geweldig verblijf bezorgd. Veel gelachen met de bingoavond en ook de muziekavond niet te vergeten. Kamers waren schoon en het eten was erg lekker. Ook onze chauffeur John verdient een dikke 10! Gaan volgend jaar zeker weer een najaarsreis maken met Bolderman. We verheugen ons er nu al op.

Hans uit: RIDDERKERK

07-10-2018

Van 29 sept. t/m 6 okt. Naar Nauders /Tirol geweest in hotel Dreiländerblick. Een super hotel waar een familie sfeer hangt. Ook de eigenaars David en Natalie zijn geweldig doen goed hun best om het ieder naar zn zin te maken en spreken Nederlands.
Kamers en bedden en het eten is prima.
Ook de excursies waren geweldig! We hebben 8 top dagen gehad met erg mooi weer. Dit is echt een top reis van Bolderman. Prijs/kwaliteit een dikke 10 mijn complimenten!!!!!
Maar dan de chauffeur John Kuppers wat heeft die man veel ervaring met rijden en de omgeving.
Hij heeft veel info gegeven op het juiste moment.
Dat deed hij op een rustige en ontspannen manier en vaak met humor. Hij kwam ook altijd bij de groep zitten s'avonds. John is een top chauffeur / reisleider waar Bolderman trots op kan zijn!!!!!!. En dan het afscheidsbuffet in Zeeland dat is werkelijk geweldig zoveel eten en goed georganiseerd echt top! Volgende keer zeker weer Bolderman!!

Marianne uit: Maassluis

04-10-2018

Voor de 1e keer met Bolderman,naar vtsar, kroatie!
Geweldige reis, super chauffeuse Gina !
Mooi hotel, appartement aan zee en ontbijt .diner!
Veel gezien en ook gelachen ,gezellige mensen.
Zeker voor herhaling vatbaar! dank.

Fine en Hans uit: Zoetermeer

01-10-2018
9,5

Van 17 tot 25 sept. 2018 de reis naar Sonthofen gemaakt. De chauffeur/reisleider Harry deed zijn uiterste best om met zijn informatie gekoppeld aan bijpassende muziek er een prachtig geheel van te maken. Hotel Grünten was gezellig, huiselijk, netjes en personeel uitermate vriendelijk. Het diner en ontbijt waren buitengewoon. De reis zelf bracht ons naar prachtige plekken, Wangen, Lindau, Bodensee, kasteel Neuschwanstein enz...enz... De fantastische en rustige rijsteil van Harry maakte elke rit weer samen met de fijne groep tot een gezellig uitje. Kortom een reis om met plezier op terug te kijken en zeker door ons aan te bevelen.
Minpuntje was dat onze prachtige bus op de terugreis ergens onderweg moest worden geruild voor een bus met voor mij veel te weinig beenruimte. Dit kreeg voor mij behoorlijk nare gevolgen... Erg jammer dat deze prachtige reis dit einde kreeg...

Gerrie uit: Enschede

01-10-2018

Wij zijn naar Kroatië Dalmatië eilanden geweest. Super mooi en een leuke chauffeur Paul . Het hotel was goed mooie kamers wij hadden een kleine kamer maar wel met een dak terras.volgend jaar wordt het Italië.met Bolderman.

Ad uit: Renswoude

28-09-2018
2,0

Geen volledige voorlichting gehad en de reis niet totaal geregeld

Anja uit: Klazienaveen

26-09-2018
8,5

8 september voor 8 dagen naar Lourdes geweest! Was prachtig, alles perfect geregeld.
En voor chauffeur Harrie een hele dikke pluim. Wat een goede vent. Zorgt heel goed voor zijn gasten en denkt aan alles. Harrie voor voor jou een 10+. I

Jeanette uit: Deventer

24-09-2018

8 september 2018 een excursiereis met Bolderman gemaakt naar Kirchberg.Fantastische reis gehad,goed hotel(Rosslwirt) uitstekende,gezellige en kundige reisleider Peter.Dit was voor ons de eerste keer,maar gaan alweer iets uitzoeken voor 2019.

Dietmar/Conny uit: Brunssum

21-09-2018

Op 27/9 de Byzantijnse rondreis gedaan,geweldig.Berat de chauffeur en reisleider, geweldig person,kundig, wist veel te vertellen.
Andere zicht op de Balkan gekregen,mede door bezoeken van geweldige steden en streken.