Beoordelingen Bookd

Andor - VOORBURG

29-03-2019
7,7

Branche muziek

Zijn vooral experts op financieel gebied. Zijn ook erg relaxt en geen stijve kantoor mensen waardoor de toegankelijkheid en gastvrijheid hoog in het vandel staan.

telefonische bereikbaarheid

Kimberley - Barendrecht

12-03-2019

Branche Arbeidsbemiddeling

Bookd is eigenlijk waar ik naar op zoek was. Eenvoudig, snel en proactief!

Nog niet :)

Joar - Rotterdam

04-03-2019

Branche Recruitment

Fijne partij om mee samen te werken. Ze zijn snel en hebben verstand van zaken. Bookd komt altijd met creatieve oplossingen en dekt op een fijne manier met je mee.

Verbeterpunten:
Jullie kunnen nog sneller worden. :) Misschien van 48 naar 24 uur gaan bijvoorbeeld. Als het werkproces erop is ingericht.

Ricknaldo - Spijkenisse

29-01-2019

Branche Elektro

Adelhard - Maassluis

14-01-2019

Branche horeca

communicatief erg sterk, goede persoonlijke binding met de klant. Erg commercieel voor een boekhouder. Goed bereikbaar en enorm snelle reacties.

Verbeterpunten:
Verwerking facturen lijkt soms vertraagd. Sommige details, zoals bijvoorbeeld een notitie of een betalingstermijn, worden nog wel eens verkeerd verwerkt.

Mark - Den Haag

14-01-2019

Branche Non-profit

Zeer prettige communicatie. Het overzichtelijk, transparant en redelijk prijsmodel is erg geschikt voor ons als startende organisatie.

ismet - den haag

13-11-2018

Branche bewindvoerder

ik heb echt een fijne ervaring. Ik ben zo blij dat ik herinnerd word bv met "je factuur ontbreekt". Ook terug koppeling is heel erg goed.

SJon - Naaldwijk

26-10-2018

Branche Verkoop, onderhoud en reparatie van motorfietsen

Correcte mensen welke duidelijke taal spreken.
Niet lullen maar doen!

klaas - berkel en rodenrijs

08-10-2018

Branche hovenier

ben nu een aantal maanden met ze onderweg en voelt goed.

weet nog niet

Ramon - Den Haag

06-10-2018

Branche Muziek

Goede en duidelijke communicatie. Heldere visie. Vereenvoudiging van waar het om gaat. Heel goede prijs/kwaliteits verhouding.

Nu niet.