Beoordelingen Bookd

Branche Elektro

Adelhard - Maassluis

14-01-2019

Branche horeca

communicatief erg sterk, goede persoonlijke binding met de klant. Erg commercieel voor een boekhouder. Goed bereikbaar en enorm snelle reacties.

Verbeterpunten:
Verwerking facturen lijkt soms vertraagd. Sommige details, zoals bijvoorbeeld een notitie of een betalingstermijn, worden nog wel eens verkeerd verwerkt.

Mark - Den Haag

14-01-2019

Branche Non-profit

Zeer prettige communicatie. Het overzichtelijk, transparant en redelijk prijsmodel is erg geschikt voor ons als startende organisatie.

ismet - den haag

13-11-2018

Branche bewindvoerder

ik heb echt een fijne ervaring. Ik ben zo blij dat ik herinnerd word bv met "je factuur ontbreekt". Ook terug koppeling is heel erg goed.

SJon - Naaldwijk

26-10-2018

Branche Verkoop, onderhoud en reparatie van motorfietsen

Correcte mensen welke duidelijke taal spreken.
Niet lullen maar doen!

klaas - berkel en rodenrijs

08-10-2018

Branche hovenier

ben nu een aantal maanden met ze onderweg en voelt goed.

weet nog niet

Ramon - Den Haag

06-10-2018

Branche Muziek

Goede en duidelijke communicatie. Heldere visie. Vereenvoudiging van waar het om gaat. Heel goede prijs/kwaliteits verhouding.

Nu niet.

Ferry - Geldermalsen

02-10-2018

Branche Zakelijke dienstverlening/golfsport

Na 5 jaar ervaring met onze vorige accountant de overstap gemaakt naar Bookd met als belangrijkste reden dat Bookd onze administratie door geautomatiseerde processen een stuk makkelijker, overzichtelijker en adequater maakt. Gaaf om te zien dat Bookd gebruik maakt van de nieuwste software oplossingen, gegevens vanuit diverse systemen koppelt en ondanks dat de personal touch die je van een accountant mag verwachten ook nog eens laat ervaren. Dikke aanrader om samen te werken met dit jonge team van deskundige mensen.

Aad - Monster

02-10-2018
8,5

Branche Hovenier

Alles super geregeld. Nu n app voor n factuur voor n klant doorgeven binnen n uur de factuur verstuurd

Tom - Maasdijk

01-08-2018

Branche Design & Engineering

Ik ben blij met mijn keuze om bij Bookd mijn boekhouding te doen. Alles is geautomatiseerd, contact verloopt professioneel doch persoonlijk en ze nemen mij een hoop zorgen en werk weg.

Verbeterpunten:
Als ik echt kritisch moet zijn... Het verwerken van facturen en bankafschriften lijkt soms iets langer te duren dan de beloofde 48 uur. Dit is echter nog nooit een probleem geweest verder...