Beoordelingen Bookd

• Deskundig 8,6

ismet - den haag

13-11-2018

Branche bewindvoerder

ik heb echt een fijne ervaring. Ik ben zo blij dat ik herinnerd word bv met "je factuur ontbreekt". Ook terug koppeling is heel erg goed.

SJon - Naaldwijk

26-10-2018

Branche Verkoop, onderhoud en reparatie van motorfietsen

Correcte mensen welke duidelijke taal spreken.
Niet lullen maar doen!

klaas - berkel en rodenrijs

08-10-2018

Branche hovenier

ben nu een aantal maanden met ze onderweg en voelt goed.

weet nog niet

Ramon - Den Haag

06-10-2018

Branche Muziek

Goede en duidelijke communicatie. Heldere visie. Vereenvoudiging van waar het om gaat. Heel goede prijs/kwaliteits verhouding.

Nu niet.

Ferry - Geldermalsen

02-10-2018

Branche Zakelijke dienstverlening/golfsport

Na 5 jaar ervaring met onze vorige accountant de overstap gemaakt naar Bookd met als belangrijkste reden dat Bookd onze administratie door geautomatiseerde processen een stuk makkelijker, overzichtelijker en adequater maakt. Gaaf om te zien dat Bookd gebruik maakt van de nieuwste software oplossingen, gegevens vanuit diverse systemen koppelt en ondanks dat de personal touch die je van een accountant mag verwachten ook nog eens laat ervaren. Dikke aanrader om samen te werken met dit jonge team van deskundige mensen.

Aad - Monster

02-10-2018
8,5

Branche Hovenier

Alles super geregeld. Nu n app voor n factuur voor n klant doorgeven binnen n uur de factuur verstuurd

Tom - Maasdijk

01-08-2018

Branche Design & Engineering

Ik ben blij met mijn keuze om bij Bookd mijn boekhouding te doen. Alles is geautomatiseerd, contact verloopt professioneel doch persoonlijk en ze nemen mij een hoop zorgen en werk weg.

Verbeterpunten:
Als ik echt kritisch moet zijn... Het verwerken van facturen en bankafschriften lijkt soms iets langer te duren dan de beloofde 48 uur. Dit is echter nog nooit een probleem geweest verder...

Ruud - Haarlem

25-06-2018
7,7

Branche Marketing&Communicatie

Zeer persoonlijke aanpak en erg betrokken. Komen met innovatieve oplossingen zodat ik er niet zo min mogelijk werk mee heb.

Verbeterpunten:
DizzData app werkt niet altijd goed. Als ik bonnetjes scan komen ze niet altijd aan. Soms worden onbedoeld mailtjes gestuurd omdat ze geautomatiseerd zijn. Verder geen verbeterpunten. :-)

Tim - Leiden

19-06-2018
7,7

Branche journalistiek / communicatie

Nadat ik in mei vorig jaar voor mezelf was begonnen, ging ik afgelopen februari vol goede moed aan mijn jaaropgave zitten. Dat viel me behoorlijk tegen. Toch maar een boekhouder inschakelen, dacht ik. Na een zoektocht kwam ik uit bij Bookd. Zij hebben met terugwerkende kracht mijn jaaropgave 2017 gedaan. Heel netjes, met duidelijke, persoonlijke uitleg, waardoor ik snap wat ik opgeef bij de Belastingdienst. Ook het 'gewone' bijhouden van mijn administratie van 2018 loopt soepeltjes. De systemen van Bookd zijn zo ingericht dat ik simpelweg mijn facturen en bonnetjes kan uploaden of scannen, waarna ze automatisch in een boekhoudprogramma terecht komen. Ik kan vervolgens mijn resultaten bekijken in het overzichtelijke VisionPlanner. Kortom: ik ben erg tevreden! Ik vind het vooral fijn dat de mannen van Bookd geen typische boekhouders zijn en mij in gewone mensentaal uit kunnen leggen wat er nodig is. Dat vind je volgens mij niet overal.

Verbeterpunten:
Voor een ZZP'er vind ik de prijs wel wat aan de hoge kant, ook al is het conform de marktprijzen. Aan de andere kant bespaart Bookd mij een hoop tijd en zorgen over mijn administratie, dus is het het geld wel waard.

Herman - Honselersdijk

14-06-2018