Beoordelingen Bootcamp Team

• Persoonlijke aandacht 8,6
  • Gebruiksvriendelijkheid website 8,6

Esther uit: Rijswijk

11-04-2019

Leuke lessen, enthousiaste en deskundige trainer. Een aanrader om mee te doen!

Marjolein uit: Den Haag

10-04-2019

Ik vind de bootcamp trainingen altijd erg leuk en uitdagend. Fijn om buiten te kunnen sporten en gemotiveerd te worden door enthousiaste trainers. Ook beginners kunnen meedoen omdat je wordt betrokken bij de groep en de oefeningen meestal op eigen niveau/tempo kunt doen.

Kim uit: Den Hoorn

09-04-2019

Op veel locaties en dagen beschikbaar, makkelijk je plek reserveren via de handige app en een fijn systeem met abonnement of strippenkaart. En natuurlijk het belangrijkste: een heerlijke training in de buitenlucht!

Mariska uit: Den Haag

07-04-2019

Ik ben heel enthousiast over de bootcamp trainingen van Charlotte. Ze zorgt met haar afwisselende lessen dat we het uiterste uit onszelf halen, ieder op zijn eigen niveau. Daarbij begeleidt ze ons goed, zodat we de oefeningen op de juiste wijze uitvoeren en steeds een stapje verder gaan. Naast pittig is het ook gezellig. Een echte aanrader.

Annemieke uit: Maassluis

04-04-2019

Had na lange tijd niets gedaan te hebben qua sport, de “stoute schoenen” aangetrokken en mezelf opgegeven voor een proefles boot camp. Een half jaar geleden bevallen en dus best “spannend” in wat voor in conditie ik nog zou zijn!
Maar het viel reuze mee, je doet het ook op je eigen tempo/niveau..als iets niet ging, had Susanne ook een alternatief daarvoor.
Ik heb meteen een strippen kaart aangeschaft, een goede “stok achter de deur” om regelmatig te gaan boot campen.
Goed begin vd zondag, lekker om buiten actief bezig te zijn..

Ferhat uit: Rotterdam

8,2

Heel tof dit! Diverse opdrachten van boxen naar kickboks, touwklimmen, krachtoefeningen etc. oefeningen. Je kan jezelf simpel aanmelden met de app. Heel handig. Allerbelangrijkste de trainer en medesporters geven een open gevoel (diversiteit).

Mijn favo trainer Susan! LOVE IT!

Brends uit: Den haag

04-04-2019

Zeer vriendelijke trainer. Training werd aangepast op mijn niveau.
Zeer divers met verschillende hulpmiddelen.
Voel de volgende dag aan mijn spieren dat ik een Total body workout heb gehad.

Renske uit: Wateringen

29-03-2019

Als volleybalster ben ik gewend in beweging te zijn in een spel en te trainen in een groep. Krachttraining komt daar in lichte mate bij en ik wist dat ik de eerste les(sen) bootcamp pittig zou vinden. En dat was het ook. Maar wat was het fijn om te doen! Mijn fysieke grenzen lagen verder dan ik had verwacht, ik werd positief aangemoedigd en daar waar nodig kreeg ik tips. Ik hield niet alles vol op het tempo van de groep, maar dat was geen probleem. Je mag je eigen kracht en grens ontdekken. Ik voelde me erg gemotiveerd om dat te doen en dat heeft eraan bijgedragen dat ik het dus uiteindelijk beter gedaan heb dan ik vooraf had gedacht.
De oefeningen zijn leuk en uitdagend. Het is knap wat de instructeurs verzinnen om te doen. Soms met materiaal en soms zonder. En wat ik erg waardeer is de navraag per mail na de eerste keer: hoe vond je het, hoe ging het? En het contact zoeken wanneer je gemist bent op een training maakt de communicatie laagdrempelig. Ik ga hier zeker mee door en kan het twijfelende mensen aanraden een proefles aan te vragen.

Nancy uit: Leidschendam

20-03-2019

Lekkere eerste training gehad die voldoende spierpijn opleverde. Door de manier van begeleiden kon iedereen zijn eigen niveau en tempo volgen.

Karina uit: Bleiswijk

15-03-2019

De trainingen bij Wendy zijn nooit hetzelfde, wat het lekker afwisselend maakt en ze begeleid je uitstekend tijdens de trainingen. Je krijgt extra aandacht daar waar nodig. Echt een aanrader!