Beoordelingen Bossma Keukens

Myriam uit: Baarle Nassau

08-07-2016
9,6

Positieve ervaring:
Uitermate correcte service , zowel qua informatie , facturatie , levering en montage. Elke gemaakte afspraak is keurig nagekomen. De montage verliep vlekkeloos en de keuken wer zeer netjes opgeleverd. Een absolute aanrader!!!

Geert uit: Meteren

21-04-2016
9,7

Positieve ervaring:
Hoewel showroom keuken, geweldig meegedacht in het ontwerp, proactief en verrassend dat we een nieuw en verlengd werkblad konden uitkiezen, Top. Montage zeer professioneel, communicatief zeer vaardig en netjes. Opvolging vervanging plint/ kast nog voor ik er om kon vragen, goede nazorg.
Ook de aanwijzing om de garantie van meerdere Siemens apparaten te registreren (5 jaar garantie op apparatuur), geeft gevoel van betrokkenheid bij ons als klant. Dank daarvoor.

Robert uit: Eelderwolde

29-03-2016

Maarten uit: Boazum

29-03-2016

Positieve ervaring:
Werkelijk een top keuken!
Enorme goede nazorg. Ze doen wat ze beloven. Ook de montage door de zeer vriendelijke monteur is van hoge klasse.
Ik kan iedereen Bossma Keukens aanraden

Linda uit: Meeuwen-Gruitrode België

21-10-2015
9,8

Positieve ervaring:
Het persoonlijk contact, de overlegmomenten, het professioneel advies zijn belangrijke pluspunten.
Een correcte, duidelijke factuur, een goede opvolging van de werken getuigen van vakmanschap.
Schadegevallen worden uiterst bekwaam opgevolgd en uitgevoerd.
Kortom, we hebben Bosmma keukens al aanbevolen bij vrienden.

Marijke uit: Amersfoort

19-07-2015

vriendelijk en kundig geholpen

geen

Familie uit: Heerhugowaard (nh)

06-07-2015

Positieve ervaring:
Aan mijn gegeven cijfers ziet u dat ik eigenlijk alleen positieve punten heb aangegeven. Makkelijk benader en bereikbaar, service verlenend ingesteld. Wij zijn zeer tevreden over hoe het gehele proces is verlopen!

Negatieve ervaring:
Geen negatieve ervaringen gehad.

PETER uit: NEIGEM

02-07-2015

Positieve ervaring:
Super goed verlopen van A tot Z.
Vriendelijke en zeer gedreven monteur. Alles liep op wieltjes, een aanrader voor iedereen.

Beste prijs/kwaliteit keuken die ik heb gevonden, niet te vinden in Begië

Negatieve ervaring:
Klein deukje in dampkap. Gisteren gemaild, vandaag al antwoord met positief nieuws van vervanging binnen bep. termijn. Super blij !

kees uit: bennekom

13-04-2015
7,9

Heel mooi

Negatieve ervaring:
Wennen aan de deuren gaan verkeerd open.
Ps hebben wij zelf niet op gelet.

Marijke uit: Amersfoort

13-04-2015

Positieve ervaring:
we hebben een prachtige keuken gekocht bij Bossma die vakkundig aangepast is aan onze wensen. De technische tekeningen waren voor onze eigen aannemer zeer duidelijk. De monteurs waren goed en ook nog eens aardig.
We zijn gewoon blij met onze prachtige keuken.

geen