Beoordelingen Brapewo Braziliaanse Percussie Workshop

• Verzorging workshop 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,4

irma uit: udenhout

03-12-2018

de uitleg over het bestaan van de Braziliaanse percussie met daarna een zeer inspirerende manier van aanleren om samen een muziekstuk te maken was perfect. Voor iedereen een aanrader.

Dominique uit: Kontich, België

27-11-2018

Ivo heeft het brazilaans ritme in zich en kan dit op een leuke, enthousiaste manier overbrengen. Wij hebben met volle teugen genoten van deze 90 minuten. Spijtig dat het zo snel voorbij ging. Duizend maal dank.

Karin uit: Eindhoven

27-11-2018

Een supergave workshop verzorgd door een super enthousiaste begeleider.
Ivo het was echt top!

Inge uit: Nederweert

27-11-2018

Een erg leuke workshop om met collega's te doen! Veel gelachen en ondanks de chaos wist Ivo er toch een mooi samba ritme uit te krijgen!

Johan uit: Geldrop

27-11-2018

Erg leuke workshop mogen ervaren met mijn collega's. Vooral de manier zoals Ivo het deed was buitengewoon leuk en gezellig!

Karin uit: Eindhoven

27-11-2018

Een super leuke workshop en geschikt voor iedereen. Ivo is geweldig in zijn presentatie en weet iedereen te overtuigen, ritmegevoel of niet!
Genoten!

Marc uit: Deurne

07-11-2018

Geweldig! Hier sta je echt binnen anderhalf uur als professionele Braziliaanse samba band! Vergeet je nooit meer!

Maurice uit: Eindhoven

02-11-2018

Super leuke teambuilding gehad met Ivo! waar de meeste in het begin sceptisch waren, waren we na afloop allemaal super enthousiast over de workshop!

beveel het zeker aan en zal dit in de toekomst zeker nog een keer gaan doen.

Amy uit: Alkmaar

21-10-2018

Superleuke workshop gehad! Enthousiaste workshopleider en heerlijk genoten!

Erna uit: Arnhem

15-10-2018

Lekker ritme en zo snel al resultaat! in een uurtje waren we al een complete drum band.