Beoordelingen Brapewo Braziliaanse Percussie Workshop

• Verzorging workshop 9,3
  • Betrouwbaarheid 9,5

Amy uit: Alkmaar

21-10-2018

Superleuke workshop gehad! Enthousiaste workshopleider en heerlijk genoten!

Erna uit: Arnhem

15-10-2018

Lekker ritme en zo snel al resultaat! in een uurtje waren we al een complete drum band.

Corlène uit: Valkenswaard

09-10-2018

communicatie en betrouwbaarheid nvt ingevuld omdat ik hier geen ervaring mee heb.
Verder was het een geslaagde avond

Annie uit: Eindhoven

08-10-2018

Het was een superleuke workshop!

Erwin uit: Westland

02-10-2018

Caro

18-09-2018

Het was een fantastische ervaring met een groep van 30 man. In anderhalf uur tijd heb je een percussiegroep in elkaar gezet, dat had niemand van te voren kunnen bedenken. Heel enthousiaste begeleiding, heel ontspannen sfeer, echt een aanrader!

Dianne uit: Kaatsheuvel

13-09-2018

We hebben een fantastische workshop gehad met daarna een spetterend optreden. Het beste compliment dat we kregen, was dat mensen dachten dat we een echte percussie band waren 😂
Ivo, bedankt voor je enthousiasme. Je bent een topper.

Ingrid uit: Weelde

07-09-2018

TOP workshops, zeer leerrijk, variërende muziek, makkelijk te volgen, echt geweldig

Marjolein uit: Wageningen

27-08-2018
9,8

Caroline uit: Hoevelaken

27-08-2018

De workshop van Ivo was echt top. De energie spatte ervan af en het was prachtig om te zien hoe bevlogen iedereen eraan mee deed. Ivo gaf duidelijke instructies op een hele leuke manier. Het ritmische resultaat mocht er zijn! Iedereen ging vol energie het avondprogramma in. Nadien alleen maar super enthousiaste reacties ontvangen.