Beoordelingen Briensveld Uitvaartverzorging

• Betrokkenheid 9,2
  • Respect voor alle wensen 9,3

Corry uit: Venray

08-08-2018

Wij zijn zeer tevreden over de uitvaartbegeleiding van Briensveld.
De persoonlijke begeleiding was respectvol, geduldig en attent.

Fam uit: Venray

17-07-2018

Het zijn moeilijke tijden en wanneer dit dan omgebogen kan worden naar een warm en zeer waardig moment, kun je als klant niet meer verwachten. Ook onze gasten waren zeer content over de complete verzorging.
Onze DANK aan deze geweldige organisatie.

Annie uit: Venray

12-07-2018

Onze ervaringen met de uitvaartverzorging door Briensveld zijn zeer positief, van het eerste contact t/m de evaluatie. Alles is perfect geregeld. Mede hierdoor kijken wij met een goed gevoel terug op het afscheid van onze moeder.

De betrokkenheid en persoonlijke aandacht van Annelies Haenraets was/is hartverwarmend!
Zij is de belichaming van de visie van Briensveld Uitvaartverzorging.

Jo uit: Sittard-Geleen

08-07-2018

Verzorging en betrokkenheid geweldig!

04-06-2018

Guido uit: Venray

30-05-2018

Perfect gedaan

Angelie uit: Overloon

15-05-2018

Marjo uit: Venray

05-05-2018

Erg persoonlijk, meedenkend en alle tijd gevend. We hebben mede dankzij Roel (en Gerrit) Arts heel fijn afscheid kunnen nemen van onze moeder!
Én onze ouders uiteindelijk weer samengebracht.

S uit: Tienray

02-05-2018
8,2

Alle tijd .. wensen en veranderingen bespreekbaar . Ook inbreng of mogelijkheden vanuit Briensveld aangedragen . Een bijzonder prettige ervaring !
Min puntje van mortuarium boschhuizen : als je om 16:00 een dienst hebt is de kans aanwezig dat de oven niet meteen vrij is na de dienst zodat je na een half uur nog terug moet om bij afscheid te zijn in de ovenruimte. Dan is je verdriet flow “weg” ... maar daar kan Briensveld niks aan doen ...

Mieke uit: Venray

25-04-2018

zeer tevreden, heel prettig contact
we voelden ons erg op ons gemak met Gerrit
straalde rust uit.
Bedankt Gerrit.