Beoordelingen Briensveld Uitvaartverzorging

Angelie uit: Overloon

15-05-2018

Marjo uit: Venray

05-05-2018

Erg persoonlijk, meedenkend en alle tijd gevend. We hebben mede dankzij Roel (en Gerrit) Arts heel fijn afscheid kunnen nemen van onze moeder!
Én onze ouders uiteindelijk weer samengebracht.

S uit: Tienray

02-05-2018
8,2

Alle tijd .. wensen en veranderingen bespreekbaar . Ook inbreng of mogelijkheden vanuit Briensveld aangedragen . Een bijzonder prettige ervaring !
Min puntje van mortuarium boschhuizen : als je om 16:00 een dienst hebt is de kans aanwezig dat de oven niet meteen vrij is na de dienst zodat je na een half uur nog terug moet om bij afscheid te zijn in de ovenruimte. Dan is je verdriet flow “weg” ... maar daar kan Briensveld niks aan doen ...

Mieke uit: Venray

25-04-2018

zeer tevreden, heel prettig contact
we voelden ons erg op ons gemak met Gerrit
straalde rust uit.
Bedankt Gerrit.

Anita uit: Wellerlooi

11-04-2018

Zoals eerdere keren was het weer fijn om met Gerrit een uitvaart te mogen regelen. Zeer betrokken, deskundige en prettige begeleiding. Alles is mogelijk en met alle wensen wordt zoveel mogelijk rekening gehouden.

Gerard uit: Well

27-03-2018

Ad uit: Sevenum

26-03-2018
8,2

Bart uit: Oostrum

26-03-2018

Op een nette, rustige manier de expertise van uitvaartverzorging ingebracht zodat wij een mooi en gewenst afscheid hebben kunnen nemen.

Huub uit: Horst

19-03-2018
9,6

wij zijn zeer tevreden hoe het geregelt was.

Anita uit: Ysselsteyn

13-03-2018

afgaande op de meningen van de familie: alles wordt geregeld zoals wij graag willen, men denkt mee, geeft adviezen en er gaat erg veel rust uit van dhr. Arts