Beoordelingen Briensveld Uitvaartverzorging

• Betrokkenheid 9,2
  • Respect voor alle wensen 9,3

Nel/Gert uit: Horst

12-01-2018

Het totaalbeeld van het afscheid van os Moe 26-02-2016 was Gerrit voor ons een toonbeeld van rust en ontspanning. Bij het afscheid van ozze VA 11-11-2017 vonden wij dit wat minder:
voor ons was dit te merken doordat Gerrit soms wat gehaast over kwam: bijvoorbeeld; hij had geen scheerapparaat en kinheffer bij zich toen deze nodig waren en een half werkende koeling de 1ste nacht.
Wij kregen niet de hele tijd het gevoel wat we bij “os Moek als zo prettig hebben ervaren ” .
Wij hebben geleerd dat als je een fout maakt, dat je die zelf dient te herstellen.
De foute bestelling van de kaarten vonden wij erg jammer; dat had hersteld kunnen worden door deze opnieuw te bestellen.

Ron uit: Wanssum

11-01-2018

Een netten en correcte begeleiding in dit proces

Cor uit: Helmond

01-01-2018

Prettig, rustig.

Roel uit: Venray

11-12-2017

In zo'n verdrietige periode is het fijn, dat er ook gepraat, gelachen en gehuild kan worden. We voelden ons erg op ons gemak met Roel en Gerrit. We willen ze daarom ook bedanken voor hun nabijheid, wijze raad en geen vraag was gek.

N. uit: Venray

22-11-2017

Jammer dat de laatste foto`s in kerk niet meer zijn afgespeeld, maar verder alles helemaal naar wens!!

Mart uit: Sevenum

20-11-2017

Soepele communicatie en respect en betrokkenheid scoren hoog.

PS; stel wel op prijs dat ik binnenkort de factuur ontvang omdat ik niet graag schulden heb.

Sander uit: Susteren

31-10-2017
7,4

Yvonne uit: Venray

25-10-2017
8,2

prettig contact zeer betrokken en oplossingsgericht

Wiel uit: Beek-Berg en Dal

01-08-2017