Beoordelingen Burolivemuziek.nl

marco uit: Beilen

18-06-2018
9,8

Ervaring met: Bands

Niks op aan te merken, top ervaring met een hele toffe band. ze mogen van ons weer komen.
(Schuurfeest Rheeveld)

Monique uit: Alkmaar

11-06-2018
9,7

Ervaring met: Bands

Voor ons personeelsfeest hebben wij de plussupportact geboekt. Echt een geweldig goede band!!

Joep uit: Sevenum

10-06-2018

Ervaring met: Artiesten

Aukje uit: Kollum

10-06-2018

Ervaring met: Bands

Op zeer korte termijn heeft Burolivemuziek.nl ons geholpen aan een fantastische band, TimeMaud, voor ons huwelijksfeest. René heeft ons goed advies gegeven bij onze zoektocht naar een band, de communicatie was zeer goed en het was heel snel geregeld. Top! Bedankt en wij weten jullie zeker weer te vinden voor in de toekomst. Groet Aukje

Wilma uit: Nistelrode

23-04-2018

Helemaal perfect n dikke 10

Eunice uit: Apeldoorn

17-04-2018

Ervaring met: Artiesten

Ik ben erg tevreden over jullie dienstverlening. Alles was perfect geregeld in zeer korte tijd. Ook de artiest voldeed aan onze verwachtingen en bracht een goede sfeer op ons event. Ik hoop weer met jullie samen te werken.
Vriendelijke groet,
Eunice

Smartlappenfesitval Amersfoort uit: Amersfoort

17-04-2018

Ervaring met: Bands

Je vraagt tienen maar die 8 is top en geeft mij ruimte om de volgende keer misschien een 9 of de gevraagde 10 te geven mazzel ;-0 Henk

Bauke uit: Leeuwarden

05-04-2018

Ervaring met: Bands

Erg professioneel, meedenkend en flexible. Fijne samenwerking.

Harry uit: Groningen

12-03-2018

Ervaring met: Bands

Een top band geboekt op het feest van m’n ouders. Wat een geweldige advies hebben wij gekregen. Wij wouden eerst iets anders waar we spijt van hadden gekregen. Dankzij de Kennis en ervaring was het ietsje duurder, maar wel perfect voorelkaar.
Bedankt René.

Groeten Harry en familie