Beoordelingen Business Talen Rotterdam BV

Claudia uit: Capelle aan den IJssel

20-09-2018

Bilel uit: Rotterdam

30-07-2018

Het sterkste punt van Businestalen is dat ze hun manier van les geven aan de cursist kunnen aanpassen. Dat heeft me zeker geholpen om snel te leren en ook daarvan te genieten.
Hartelijk bedankt voor jullie ondersteuning en samenwerking.

Serkan uit: Rotterdam

26-07-2018

Danny uit: Oostvoorne

26-06-2018

Inspirerende lessen, een geweldige manier om mijn Engelse taalvaardigheid te verbeteren. Love it!

Marco

15-05-2018

Toen ik begon met mijn lessen sprak ik houtje touwtje Engels. Van mijn docente Mevrouw Pippa Gray heb ik veel geleerd en vloeiender Engels leren spreken.
De persoonlijke benadering en de lessen zijn zeker voor iedereen een aanrader.

Pippa nogmaals super bedankt!!

Lianne uit: Sliedrecht

07-05-2018

Business Taleninstituut is een professionele organisatie. Het contact met Pippa van Leeuwen-Gray (docente Engels) was erg prettig. Het volgen van deze 1 op 1 lesmethode heeft ervoor gezorgd dat mijn Engelse communicatie op een hoger niveau ligt en ik voel me vrijer om de Engelse taal toe te passen. Ik heb er veel aan gehad.

Natasja uit: Rotterdam

25-04-2018

Zeer prettige les gehad. Goed afgestemd op de behoefte die er was. Echt les op maat.

Bart uit: Woudrichem

16-03-2018

Ralph uit: Rijen

01-03-2018

Businesstalen heeft voor mij een uitstekende Engels taaltraining verzorgd van 25 lessen. De lessen een-op-een met docente hebben mij veel bijgebracht op gebied van grammatica, lezen, spreken en luisteren. Hele waardevolle periode les gehad waarmee ik direct de voordelen heb ervaren in mijn werk.

K uit: Rotterdam

28-02-2018

Vakkundig en professioneel! Ik kan het zonder meer aanbevelen. Fijne mensen en een prettige omgeving om lessen te krijgen.