Beoordelingen Chocochef

• Service 9,3

Michelle uit: Heesch

08-10-2018
9,8

- smaken: we hebben 1 smaak gehad qua chocolade maar deze was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.
- Kwaliteit: de dippings waren vers en goed van smaak, er was veel variatie mogelijk.
- Service: ze waren ruim op tijd aanwezig om alles op te bouwen en klaar te zetten. Vriendelijk personeel en continue begeleiding bij de chocoladefontein.
Communicatie: er is goed en duidelijk gecommuniceerd. Wanneer er onduidelijkheden waren is er gebeld en zijn de onduidelijkheden opgelost

BJ uit: Apeldoorn

19-09-2018

Top gedaan, zeer goed ontvangen door mijn gasten, aanrader.

Victoria Mengvoeders uit: Erp

18-09-2018

IJsChef heeft voor ons een ijskoud spectaculair intermezzo verzorgd middels een stikstof ijsbuffet. Een geweldige ervaring en mooie toevoeging aan de studiemiddagen voor onze klanten!

De Vinotake uit: Waalwijk

14-09-2018
3,0

Slecht en chagrijnig personeel, niet behulpzaam en onprofessioneel. Helaas hebben wij schade opgelopen in ons bedrijfspand. Ik ben zeer benieuwd hoe de schade afhandeling zal verlopen

Joyce uit: Arnhem

27-08-2018

Je krijgt meer dan dat je hebt betaald. In één woord perfect. Waren op tijd. Ik had niet beter kunnen krijgen. Bedankt Chocochef.

Simone uit: Almere haven

15-06-2018

Wij waren zeer tevreden met de chocochef,
ze waren zeer behulpzaam en flexibel en ze onderhielden echt contact met ons, ze hebben zich ook in alles aan hun woord gehouden en iedereen op de bruiloft was heel erg blij met de chocofontein en ze vonden alles heerlijkkkk!!! alles was op! en de bediening van de chocochef was ook zeer goed, de tafel werd ook constant aangevuld, kortom het was gewelllldig en we hadden de fontein voor geen goud willen missen!!! onze dank en hulde aan de chocochef, ze horen gewoon op uw feest te zijn!!! en u krijgt er absoluut geen spijt van !!!! Go for it!!!

Melanie uit: Amsterdam

11-06-2018

Wij hadden chocochef ingehuurd voor onze bruiloft. Zij boden aan een vloeibare stikstof dip bij de chocolade. Dat vonden onze gasten geweldig. De hapjes worden door het personeel vers gesneden en zijn van zeer goede kwaliteit. Onze bruiloft was een succes met chocochef als cateraard. Aanrader!

Monique uit: Nijmegen

14-05-2018

de uitvoering was volgens afspraak. De kwaliteit van het fruit was goed / vers en de opmaak zag er smakelijk uit!

Melissa uit: Hilversum

13-05-2018

Hele fijne samenwerking met dit bedrijf. Denkt mee met de klant. De presentatie is erg mooi en de smaak is heerlijk. Vooral de aardbeien met chocolade waren erg lekker.

Nicole uit: Deventer

24-03-2018