Beoordelingen Chocochef

• Kwaliteit 9,5
  • Service 9,6

Simone uit: Almere haven

15-06-2018

Wij waren zeer tevreden met de chocochef,
ze waren zeer behulpzaam en flexibel en ze onderhielden echt contact met ons, ze hebben zich ook in alles aan hun woord gehouden en iedereen op de bruiloft was heel erg blij met de chocofontein en ze vonden alles heerlijkkkk!!! alles was op! en de bediening van de chocochef was ook zeer goed, de tafel werd ook constant aangevuld, kortom het was gewelllldig en we hadden de fontein voor geen goud willen missen!!! onze dank en hulde aan de chocochef, ze horen gewoon op uw feest te zijn!!! en u krijgt er absoluut geen spijt van !!!! Go for it!!!

Melanie uit: Amsterdam

11-06-2018

Wij hadden chocochef ingehuurd voor onze bruiloft. Zij boden aan een vloeibare stikstof dip bij de chocolade. Dat vonden onze gasten geweldig. De hapjes worden door het personeel vers gesneden en zijn van zeer goede kwaliteit. Onze bruiloft was een succes met chocochef als cateraard. Aanrader!

Monique uit: Nijmegen

14-05-2018

de uitvoering was volgens afspraak. De kwaliteit van het fruit was goed / vers en de opmaak zag er smakelijk uit!

Melissa uit: Hilversum

13-05-2018

Hele fijne samenwerking met dit bedrijf. Denkt mee met de klant. De presentatie is erg mooi en de smaak is heerlijk. Vooral de aardbeien met chocolade waren erg lekker.

Nicole uit: Deventer

24-03-2018

ROC uit: Den Haag

16-02-2018

Als verrassing voor 2.000 studenten hadden wij Chocochef ingehuurd voor ons schoolfeest. Dat bleek de topper van ons feest te zijn! De 3 XXL fonteinen en de prachtig opgemaakte tafel (palmbomen van ananassen) waren blikvangers. De communicatie verliep uitstekend. Zeer snelle reactie op e-mails. Afspraken zijn keurig nagekomen. Lekker veel vers fruit, dat ter plekke gesneden werd. Er werd uitsluitend A-merk chocolade gebruikt. De door ons gewenste marshmellows (zonder varkensgelatine) waren geen probleem, zodat onze multiculturele doelgroep kon genieten van alle lekkernijen. En dat hebben ze gedaan!

Marthe uit: Den Bosch

26-01-2018

De Chocochef is erg behulpzaam en denkt mee. Erg fijn als je zelf geen ervaring hebt met het huren van een chocoladefontijn. De chocolade is erg lekker! Zeker een aanrader voor een bedrijfsuitje, feestje of personeelsuitje als bijvoorbeeld een toetje.

Basisschool uit: Dodewaard

10-01-2018

De chocolade in de fontein was heerlijk, mooi vloeibaar.
De communicatie verliep vlot, er werd mee gedacht.

Natasja uit: Amsterdam

19-12-2017
9,8

Spoedaanvraag werd meteen in werking gezet door Oscar. Super!

Andrew uit: Hilversum

23-10-2017

We hadden Chocochef gevraagd voor onze bruiloft. Zij hebben geweldige service geboden, boven verwachting. Mijn gasten hebben heerlijk genoten van de hapjes in combinatie met de fontein. En het zag er prachtig vormgegeven uit. De communicatie ging soepel. Eindoordeel: inhuren & genieten!