Beoordelingen Chocochef

• Kwaliteit 9,5
  • Service 9,5

Andrew uit: Hilversum

23-10-2017

We hadden Chocochef gevraagd voor onze bruiloft. Zij hebben geweldige service geboden, boven verwachting. Mijn gasten hebben heerlijk genoten van de hapjes in combinatie met de fontein. En het zag er prachtig vormgegeven uit. De communicatie ging soepel. Eindoordeel: inhuren & genieten!

Rian en Marjan uit: Werkendam

07-10-2017
9,6

Geweldige service en goede communicatie. Uiteenlopend assortiment en voor ieder wat wils.
Een aanrader voor iedereen. En absoluut niet duur!!!
We werden bij benadering geweldig geholpen.

Ivonne uit: Amersfoort

23-09-2017

Alles was perfect, we hebben genoten. Heerlijk! Dank jullie wel!

Arlene uit: Almere

12-09-2017

Martijn uit: Utrecht

10-09-2017
9,6

De aanwezige chocochef heeft het gehele arrangement perfect voor haar rekening genomen. Wij konden ons feest in prettige en ontspannen sfeer houden. Bijna ongemerkt werden de dippings weer aangevuld. Vele gasten waren blij verrast en reageerden zeer positief. Wij zijn heel tevreden!

Rian en marjan uit: Werkendam

06-08-2017
9,8

Geweldige service en goede communicatie.
Uiteenlopend assortiment en voor ieder wat wils

Een aanrader voor iedereen

Valentine uit: Amsterdam

12-06-2017
9,6

Het contact met Oscar verliep heel soepel en vlot. Ontzettend vriendelijk en servicegericht. Ze zetten ook een stap extra en daarin onderscheiden ze zich van anderen. Dat valt op namelijk. Chocola was verrukkelijk en mooi opgedekt en geserveerd. Chocochef zal ik zeker aanraden aan andere mensen!

Eline uit: Amsterdam

23-05-2017
8,2

Marijke

16-05-2017

Onlangs op een feest kennis gemaakt met de chocoladefontein van Chocochef, wat een ervaring!

Naast fantastische dippings van o.a. vers fruit, noten en zoetigheid ook enkele met groenten, nieuw voor mij, maar om te smullen. De chocolade was overheerlijk, de presentatie voortreffelijk. Ik hoop snel weer een keer een evenement mee te maken waar ook Chocochef aanwezig is! Of ik bel ze gewoon zelf om een fontein te huren voor mijn verjaardag, want ook dat is mogelijk. Wedden dat iedereen komt ?

Suzanne uit: Amsterdam

09-05-2017

Fijne samenwerking met Oscar en een mooi product.