Beoordelingen Chocochef

• Kwaliteit 9,5
  • Service 9,6

ROC uit: Den Haag

16-02-2018

Als verrassing voor 2.000 studenten hadden wij Chocochef ingehuurd voor ons schoolfeest. Dat bleek de topper van ons feest te zijn! De 3 XXL fonteinen en de prachtig opgemaakte tafel (palmbomen van ananassen) waren blikvangers. De communicatie verliep uitstekend. Zeer snelle reactie op e-mails. Afspraken zijn keurig nagekomen. Lekker veel vers fruit, dat ter plekke gesneden werd. Er werd uitsluitend A-merk chocolade gebruikt. De door ons gewenste marshmellows (zonder varkensgelatine) waren geen probleem, zodat onze multiculturele doelgroep kon genieten van alle lekkernijen. En dat hebben ze gedaan!

Marthe uit: Den Bosch

26-01-2018

De Chocochef is erg behulpzaam en denkt mee. Erg fijn als je zelf geen ervaring hebt met het huren van een chocoladefontijn. De chocolade is erg lekker! Zeker een aanrader voor een bedrijfsuitje, feestje of personeelsuitje als bijvoorbeeld een toetje.

Basisschool uit: Dodewaard

10-01-2018

De chocolade in de fontein was heerlijk, mooi vloeibaar.
De communicatie verliep vlot, er werd mee gedacht.

Natasja uit: Amsterdam

19-12-2017
9,8

Spoedaanvraag werd meteen in werking gezet door Oscar. Super!

Andrew uit: Hilversum

23-10-2017

We hadden Chocochef gevraagd voor onze bruiloft. Zij hebben geweldige service geboden, boven verwachting. Mijn gasten hebben heerlijk genoten van de hapjes in combinatie met de fontein. En het zag er prachtig vormgegeven uit. De communicatie ging soepel. Eindoordeel: inhuren & genieten!

Rian en Marjan uit: Werkendam

07-10-2017
9,6

Geweldige service en goede communicatie. Uiteenlopend assortiment en voor ieder wat wils.
Een aanrader voor iedereen. En absoluut niet duur!!!
We werden bij benadering geweldig geholpen.

Ivonne uit: Amersfoort

23-09-2017

Alles was perfect, we hebben genoten. Heerlijk! Dank jullie wel!

Arlene uit: Almere

12-09-2017

Martijn uit: Utrecht

10-09-2017
9,6

De aanwezige chocochef heeft het gehele arrangement perfect voor haar rekening genomen. Wij konden ons feest in prettige en ontspannen sfeer houden. Bijna ongemerkt werden de dippings weer aangevuld. Vele gasten waren blij verrast en reageerden zeer positief. Wij zijn heel tevreden!

Rian en marjan uit: Werkendam

06-08-2017
9,8

Geweldige service en goede communicatie.
Uiteenlopend assortiment en voor ieder wat wils

Een aanrader voor iedereen