Beoordelingen Chucks Webdesign

• Deskundigheid 9,0
  • Kwaliteit 9,0

uit: Rotterdam

17-03-2019

Snel, duidelijk en naar wens!

Nicole

08-03-2019

Snel, netjes, geduldig, professioneel..
Ik heb denk ik wel 100x gemaild de afgelopen weken voor aanpassingen, wensen, extra opties, toch nog wat wijzigingen... Niets was teveel. Heel erg bedankt!

Perine uit: Hendrik Ido Ambacht

08-03-2019

Ondanks de verhuizing van Chuck's bleef de communicatie goed.
Bij aanvang al snel een eerste opzet ontvangen, ook de aanvullingen en aanpassingen werden vlot doorgevoerd.
Fijne ondersteuning, zeker als je zelf geen ervaring heb met het bouwen van een website. nogmaals dank.

Anneloes uit: Twello

04-03-2019
7,8

Aanvulling op mijn vorige review:
Tom heeft de site verder snel en prachtig voor elkaar gemaakt waardoor ik nu 100% tevreden ben met mijn site. Hier ben ik erg blij mee. Ik beveel Chuck's webdesign dan ook van harte aan voor een mooie, goed werkende en professionele site. Bedankt Tom voor de goede en snelle service.

Anneloes uit: Twello

03-03-2019
5,3

Tom heeft veel geduld wanneer het wat langer duurt met een website. Hij heeft een mooie site gebouwd. Echter is communicatie een belangrijk aandachtspunt. Hij stelt zich daarin niet altijd professioneel op. Hij wekte de indruk er vanaf te willen zijn. De laatste wijzigingen heeft hij niet meer gedaan waardoor ik nu genoodzaakt ben nog iemand anders in te schakelen.

H.W. uit: Amersfoort

24-02-2019

prima aanpak, prima geholpen. mooi werk geleverd.

Mohammad uit: Den Haag

24-02-2019

Ik kon/kan altijd terecht bij dhr T. Schluter voor wijziging/toevoegingen in mijn webshop.
Zeer behulpzaam, snelle communicatie.

René uit: Bergen op Zoom

24-02-2019

Tot nog toe hele goede ervaringen. Vragen niet uurtje factuurtje en assisteren je wanneer nodig.

Merel uit: S gravenzande

michiel uit: amersfoort

24-02-2019

Reageert erg goed en snel op emails, alleen soms is telefonisch je wensen bespreken echt een stuk makkelijker.
dit zou de dienstverlening compleet maken!
er wordt top werk geleverd. thx