Beoordelingen Chucks Webdesign

• Deskundigheid 9,3
  • Kwaliteit 9,3

Carola uit: Scherpenzeel

16-02-2018

Duidelijke uitleg, goede bereikbaarheid, veel mogelijkheden en aanpassingen op de site worden vaak dezelfde dag nog gedaan. Heel fijn!

Mohamed uit: Antwerpen

13-02-2018
9,5

Super. Top service. Bij elke mail binnen 10 min al een antwoord.

Nabil uit: De meern

11-02-2018

Michael uit: Hengelo

08-02-2018

Ideal voor mkb. Flexibel, betaalbaar, persoonlijk, echte aanrader!

Riana uit: Ede

08-02-2018

Uitstekende prijs, correcte en snelle communicatie, betrouwbaar.

Alex uit: Foxhol

08-02-2018

Bij Chucks Webdesign weten ze wat ze doen. Tijdens het proces worden uw vragen altijd beantwoord en uw eventuele wensen voor wijzigingen snel uitgevoerd. Snel Online en 100% betrouwbaar.

Rex uit: Groningen

Helena uit: Uitgeest

24-01-2018
9,5

Ik heb maar een klein bedrijfje, dus het was fijn dat ik Chuck’s had gevonden, die een all in website bouwt voor een leuke prijs.
Ik ben er allemaal niet zo handig in, maar hij nam alles uit handen.
Ik vond dat ik veel persoonlijke wensen had (al is hij er misschien veel meer gewend), maar niks was teveel gevraagd.
Sommige dingen die ik wilde konden eigenlijk niet in dat programma (weet ik veel wat de officiële naam is), maar hij deed er dan alles aan, om via een omweg het toch voor elkaar te krijgen door kleine programma’tjes in te bouwen.
Hij was zeer snel. Ik had het erg druk met mijn prive-leven, maar hij was een soort Road-runner. Als hij niet steeds op mij had moeten wachten, had ik denk ik in een dagdeel een prachtige website gehad.
Super.
Alleen nu zelfstandig wijzigingen doorvoeren is voor mij wat pittig door alle ingebouwde programmaatjes.
Deze week (2 jaar later) heeft hij op verzoek even wat wijzigingen doorgevoerd. Weer dik tevreden!!

Michael uit: Hengelo

29-12-2017

Vriendelijk, mooie website, betaalbaar, geen moeilijk gedoe!, flexibel. Top!

Hido uit: Rotterdam

22-12-2017

Snel, vakkundig, betrouwbaar. Zeer tevreden.