Beoordelingen Chucks Webdesign

• Deskundigheid 9,2
  • Kwaliteit 9,3

Helena uit: Uitgeest

11-10-2018

Ruim 3 jaar terug heeft Chuck’s webdesign mijn website gemaakt. Ondanks dat ik wat moeilijke wensen had die in eerste instantie niet in met het website-programma konden, heeft hij het toch in orde gemaakt zoals ik het wilde.
Alles ging enorm snel.
Nu al 3 jaar onderhoud/wijzigingen op aanvraag en ook daar is hij supersonisch en prima snel en netjes in.

John uit: Amersfoort

08-10-2018

Tom heeft heel snel een hele goede website gemaakt.

Gadija uit: Heemskerk

08-10-2018

Ik ben heel blij met mijn website dankzij Tom. Hij is heel snel met reageren en heel behulpzaam.

Linda uit: Haarlem

04-10-2018

We zijn erg tevreden met het eindresultaat!

Wouter uit: Leek

04-10-2018

Binnen een week de website online. Tijdens het proces korte lijnen en antwoorden en veranderingen kwamen binnen een paar uur alweer. Heel behulpzaam en meedenkend. Prijs & kwaliteit verhouding is perfect.

John uit: Rotterdam

05-09-2018

Erg fijne samenwerking met Chuck's. Mijn website werd precies zoals ik het in gedachten had en zelf nog sneller opgeleverd dan dat ik voor mogelijk dacht.

De werkwijze van Chuck's is uitstekend en ze werken ontzettend snel. Ik raad Chuck's bij iedereen aan!

Herman uit: Hengelo

05-09-2018
9,5

Prima geholpen. Snelle respons. Goed meedenkend. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Mark uit: Leeuwarden

R uit: A

31-08-2018

Snel met oplossingen, betrouwbare partner

Mark uit: Eindhoven

31-08-2018

Aansprekende werkwijze kenmerkt zich door al snel een eerste opzet te laten zien en van daaruit aanpassingen te verwerken. Manier van communiceren is prettig en aanpassingen worden snel verwerkt. Net zolang totdat het goed is. Zeer tevreden.