Beoordelingen Chucks Webdesign

Cbdoilandseeds uit: Hengelo

06-12-2018

Niki uit: Oosterbeek

29-11-2018

Het was een hele fijne samenwerking met Tom! Altijd snel reactie terug na een vraag of aanpassing aan de site. Deskundig, meedenken en nooit het gevoel gehad dat het teveel moeite was. Echt TOP!

Helena uit: Uitgeest

11-10-2018

Ruim 3 jaar terug heeft Chuck’s webdesign mijn website gemaakt. Ondanks dat ik wat moeilijke wensen had die in eerste instantie niet in met het website-programma konden, heeft hij het toch in orde gemaakt zoals ik het wilde.
Alles ging enorm snel.
Nu al 3 jaar onderhoud/wijzigingen op aanvraag en ook daar is hij supersonisch en prima snel en netjes in.

John uit: Amersfoort

08-10-2018

Tom heeft heel snel een hele goede website gemaakt.

Gadija uit: Heemskerk

08-10-2018

Ik ben heel blij met mijn website dankzij Tom. Hij is heel snel met reageren en heel behulpzaam.

Linda uit: Haarlem

04-10-2018

We zijn erg tevreden met het eindresultaat!

Wouter uit: Leek

04-10-2018

Binnen een week de website online. Tijdens het proces korte lijnen en antwoorden en veranderingen kwamen binnen een paar uur alweer. Heel behulpzaam en meedenkend. Prijs & kwaliteit verhouding is perfect.

John uit: Rotterdam

05-09-2018

Erg fijne samenwerking met Chuck's. Mijn website werd precies zoals ik het in gedachten had en zelf nog sneller opgeleverd dan dat ik voor mogelijk dacht.

De werkwijze van Chuck's is uitstekend en ze werken ontzettend snel. Ik raad Chuck's bij iedereen aan!

Herman uit: Hengelo

05-09-2018
9,5

Prima geholpen. Snelle respons. Goed meedenkend. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Mark uit: Leeuwarden

31-08-2018