Beoordelingen Cinco Cleaning

Gré uit: Sellingen

22-10-2018
7,8

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Enigszins lastig dat één persoon het zeer zware vloerkleed kwam ophalen zonder een meubelverplaatser zodat mijn man moest helpen en onze provisorische verplaatser ingezet moest worden. Het reinigen duurde langer dan verwacht: 4 i.p.v. 2 weken zonder dat hierover gecommuniceerd werd. Het eindresultaat is prima, we hopen dat dit op de langere termijn ook zo blijft.

Eugenie uit: Zaandam

prijsverhouding goed

Joke uit: Amstelveen

17-10-2018

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Onze Kater Sam had een paar ongelukjes gehad op het vloerkleed, het stonk erg naar de kattenpis.
Nu is het gereinigd door Clino en het ziet er fantastisch uit en het ruikt ook heel goed.
Bijzonder aardige mensen zowel aan de telefoon als de chauffeurs die het kleed kwamen halen en brengen.

Léone uit: Nijmegen

17-10-2018

Ervaring met: Tapijtreiniging

Duidelijke communicatie, behulpzame medewerker die op het afgesproken moment arriveert en heel hard doorwerkt. Mooi resultaat.

Ria uit: Alblasserdam

16-10-2018

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Het kleed is fantastisch schoon geworden. Het ophalen en terug brengen is prima geregeld. Wij konden een afspraak maken wanneer het terug kwam i.v.m. een verbouwing bij ons thuis. Prima vriendelijk personeel die het kwam halen en brengen.

Trudy uit: Oegstgeest

14-10-2018

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Prima. Goed behandeld in alle opzichten: communicatie, duidelijkheid over behandeling, tijdsduur en prijs.Zeer tevreden met resultaat.

Frans uit: Huis ter Heide

13-10-2018

Jacqueline uit: Enschede

13-10-2018

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Goede service voor een goede prijs!

Gina uit: Vlijmen

12-10-2018

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Fantastisch, m’n kleed voor de tweede keer laten reinigen en weer als nieuw.
Heel blij mee.