Beoordelingen Cinco Cleaning

• Service 9,3
  • Eindresultaat 9,2

co uit: Almere

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

We zijn tevreden over het werk dat Conco deed; ic reinigen van 3 vloerkleden.

joos uit: Uden

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Had er meer van verwacht.Ik wist dat de loopkanten niet helemaal schoon zouden worden, maar dat viel mij toch tegen

jeanne uit: vught

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

het was de eerste keer dat we ons kleed hebben laten reinigen we zijn super tevreden over de reiniging van het kleed weer als nieuw, goede service ophalen brengen op afgesproken tijden, in een woord geweldig
de prijs valt reuze mee daar kan je het zelf niet zo goed voor doen
ik beveel het ook iedereen aan
chappau voor cinco cleaning

Bert uit: Werkhoven

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Het kleed van ruim 15 jaren was echt aan een opknapbeurt toe. Cinco Cleaning heeft gedurende het proces steeds duidelijk met ons gecommuniceerd, zowel via de mail als over de telefoon. Was vooraf helder over de prijs en hield zich prima aan de afspraken. We zijn heel tevreden over de werkzaamheden. Bedankt Cinco Cleaning

Xander uit: Breda

Ervaring met: Tapijtreiniging

Zeer vlotte en professionele service, uitstekende communicatie. Mooi schoon.

AGM uit: Vlaardingen

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

De behandeling is niet verder gekomen dan een proefreiniging.
Gezien de aard en verkeerde behandeling van enkele storende vlekken en het resultaat van de proefreiniging is niet tot het uitvoeren van het werk over gegaan.
Toch bedankt voor de mogelijkheid van de proefreiniging. Wij gaan op termijn over tot vervanging van de vloerbedekking.

I uit: Haarlem

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Kleden netjes en snel volgens afspraak gehaald en terug gebracht en zijn weer helemaal fluffy en ruiken en zien eruit als nieuw

marian uit: huissen

Saskia uit: Bilthoven

11-12-2018

Geweldige snelle service, en een grandioos schoonmaakbeurt van mijn vloerkleed, met nog een fles schoonmaakmiddel van jullie cadeau voor mogelijke nieuwe vlekken. Ik zal jullie zeker aanraden bij anderen.