Beoordelingen Cinco Cleaning

• Eindresultaat 9,3

Marjolijn uit: Lelystad

22-06-2018

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Een dikke tien! Alle afspraken zijn door U goed nagekomen. Ons kleed is op de afgesproken dagen opgehaald en ook weer keurig neergelegd. En het resultaat.... Ons 20 jaar oude wollen kleed is weer als nieuw! De kleuren zijn weer helder en het tapijt is wollig en zacht. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Onze hartelijke dank!

Eva uit: Meppel

22-06-2018

Ervaring met: Meubelreiniging

Ik had nooit gedacht dat het zo'n geweldig resultaat zou geven! Mijn banken zijn echt boven mijn verwachting gereinigd.
Ook de specialist die langs kwam was professioneel, legde genoeg uit en was deskundig.
Al met al een topervaring en ik zal jullie dan ook zeker bij iedereen aanraden!

Marjo uit: Tilburg

21-06-2018

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Volgens afspraak gehaald en gebracht. Mijn vloerkleed is weer prachtig schoon.

Gert uit: Veenendaal

21-06-2018

Ervaring met: Meubelreiniging

Medewerker(Sander) heeft erg goede voorlichting gegeven over de risico's van het reinigen van onze bank. Gezamenlijk hebben we besloten dat het risico te groot was op verkleuring en de reiniging niet uitgevoerd. Ik wil Sander bedanken voor zijn eerlijke en duidelijke voorlichting

Ivo uit: Nijverdal

20-06-2018
9,8

Ervaring met: Meubelreiniging

Prima geregeld. Communicatie vooraf goed voor elkaar. Helder en duidelijk.
Planning goed voor elkaar.
Uitvoering ook goed; medewerker was snel klaar aangezien bank en stoel niet heel erg veel werk vroegen. Eventueel mogelijkheid aanbieden voor schoonmaken per uur ipv totaalbedrag voor dit soort klussen.
Verder zeer tevreden over gehele traject.

Jeannette uit: Lelystad

20-06-2018

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Vanochtend ons gereinigde vloerkleed van 34 jaar oud als nieuw teruggekregen. Zeer tevreden over het resultaat en de vriendelijke contacten en ook over de prijsstelling.

Rob uit: Boven-Leeuwen

19-06-2018

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Afspraak is afspraak. Daar hou ik van! Goede duidelijke administratieve afhandeling.

Ingrid uit: Amsterdam

19-06-2018

Perfect !

17-06-2018

Ervaring met: Vloerkleed Reinigen

Ik was echt blij met de service. Er wordt meegedacht en begrip getoond. Ik heb Cinqo al aanbevolen...in Almere Poort

Christian uit: Vleuten

16-06-2018