Beoordelingen Comaen

• Snelheid 8,8
  • Rapportcijfer totaal 8,6

31-10-2019
7,5

Prima gesprekken gevoerd. Dit voelt allemaal laag drempelig.
Overdracht tijdens afwezigheid van recruiter kan beter, ik word gebeld door 2 collega's met vragen die al beantwoord zijn.

Denis uit: Elst (gld)

28-10-2019

Comaen benaderd je op een persoonlijke manier. Het voelt niet als uurtje faktuurtje.
En dat ervaar ik als prettig.
Ze kunnen goed omschrijven hoe het bedrijf waar je komt te werken is.
Afspraken plannen en vragen beantwoorden gaat snel. Ik heb niet kunnen ervaren dat ik heb moeten zeuren.
Comaen neemt de moeite om een kennismakingsgesprek bij jouw in de buurt te plannen. Erg prettig. Ook het ondertekenen van het contract is op die manier gegaan.

Fabian uit: Rijswijk

22-10-2019

Ard uit: Rotterdam

18-10-2019

Ik ernaar bij Comaen directe en vlotte communicatie over verschillende lijnen. Van het eerste contactmoment tot en met het tekenen van contract liep alles gestroomlijnd. Leuke en passende functie verkregen via Comaen dus al met al heel tevreden!

Jason uit: Almkerk

08-10-2019
8,5

Sjors uit: Schijndel

8,5

Via linkedIn ben ik bij Comaen terecht gekomen en tijdens mijn eerste gesprek met Tim Langelaan had ik direct een goed gevoel. Er waren 3 potentiƫle bedrijven die voor mij naar voren kwamen. Uiteindelijk ben ik bij alle bedrijven op gesprek geweest en heb ik gekozen voor het bedrijf wat mij het meeste aansprak. Tim wist mij goed te adviseren en duidelijk te vertellen wat mijn mogelijkheden waren en het contact verliep erg soepel, mede hierdoor ben ik redelijk snel aan een nieuwe baan geholpen.

R L uit: Alphen aan den Rijn

07-10-2019

Ik heb een goede ervaring met Comaen! Aardige mensen die bereid zijn mee te denken aan jouw toekomst! Ik was opzoek naar mijn eerste baan en binnen no-time had ik er een.

Didier Castelijns uit: Hilversum

Tomas uit: Nijmegen

7,8

Roeland uit: Voorburg

25-09-2019
8,2

Comaen is een recruitment die echt kijkt naar de persoon zelf, en probeert ze daarna op de beste plek en werkgever te plaatsen, komen met meerdere opties waar je waar je zelf uit kan kiezen.