Beoordelingen Conflictbemiddeling.nl

Giel Stomphorst

24-07-2017

Training: 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

Kundige docenten die met veel enthousiasme het vak overdragen aan een kleine maar zeer gemotiveerde groep cursisten.
Leuk om te zien hoe vaardigheden en theorie elkaar versterken in de cursus.
Zeer aan te bevelen.

Renate Plegt-Kuipers

03-07-2017

Training: 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

Ik ben zeer tevreden over de opleiding: de trainers zijn ervaren, enthousiast, gedreven en toegankelijk; Rosalie en Joppe weten de cursisten goed te motiveren. Tijdens de opleiding was er veel gelegenheid om te oefenen in kleine groepen: je leert hier veel van. De locatie is niet centraal gelegen maar goed bereikbaar.

Gerard Venhuizen

01-07-2017

Training: 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

De lesstof werd op een begrijpelijke en goed niveau gebracht. Het oefenen was intensief en leerzaam. De trainer wist de groep te enthousiasmeren. Locatie, consumpties en lunch waren goed. De inhoud van de lessen sloot goed aan bij het handboek mediation. Wellicht de theoriebespreking dichter bij het handboek brengen.
Conclusie: Goede mediation opleiding, die ik kan aanbevelen.

Dineke Bonte

30-06-2017

Training: 10 daagse mediation opleiding tot mediator in Drenthe (MfN & ADR)

Inhoudelijk vond ik de training goed, het programma vol en afwisselend, de trainers een grote inspiratiebron met een mooie manier van trainen (kernwoorden: vlot, verbaal en inhoudelijk sterk, ad rem, met humor, van een hoog niveau). De locatie voldoende.

Marjon Bot

27-02-2017

Training: 10 daagse mediationopleiding in Drenthe (MfN & ADR)

Dit was mijn eerste ervaring met mediation. Een zeer goede cursus die gegeven werd door ervaren trainers. Veel technieken geleerd, veel tijd om te oefenen en ook persoonlijke aandacht. Lunch is goed verzorgd. Een echte aanrader.

Fonger Ploegstra

06-02-2017

Training: 10 daagse mediationopleiding in Drenthe (MfN & ADR)

Opleiding die precies goed gericht is op de praktijk, de wijze van mediation zonder de theorie uit het oog te verliezen. Deskundig gegeven met vele praktijkvoorbeelden en heldere uitleg. En met een menselijke maat die alleen maar te prijzen is.

Ina Keijzer

02-02-2017

Training: 10 daagse mediationopleiding in Drenthe (MfN & ADR)

Waardevolle en leerzame opleiding. Met veel ruimte voor oefenen (rollenspelen) en daardoor reflectie op jezelf en de ander. Joppe en Rosalie weten heel goed waar ze het over hebben: een must in het vak mediation.
Aanrader!

Bianca Hoekstra

26-01-2017

Training: 10 daagse mediationopleiding in Drenthe (MfN & ADR)

Erg tevreden kijk ik terug naar de cursus die ik gevolgd heb. Naast veel casussen die worden geoefend om je eigen stijl te ontwikkelen, wordt er ook gekeken naar professionals.

Joyce B.E. Paashuis

26-01-2017

Training: 10 daagse mediationopleiding in Drenthe (MfN & ADR)

Ik heb veel geleerd van de praktische wijze van mediaten van Rosalie en Joppe. De ruim 20 jaar ervaring druipt er als het ware vanaf.
De omgeving en de ruimte waar de trainingen plaatsvinden, zijn erg prettig. Heerlijke lunch, ook!

Ellen Van Elswijk

25-01-2017

Training: 10 daagse mediationopleiding in Drenthe (MfN & ADR)

Bevlogen mediators die hun passie deskundig kunnen overbrengen. Ze geloven in de kracht van mensen, ook in ons als nieuwelingen in het vak. Door de vele oefeningen heb ik het vak echt kunnen ervaren. Een waardevolle opleiding.