Beoordelingen Corio Works Uitzendbureau

• Persoonlijke aandacht 8,8
  • Service 8,8

Michel uit: Heerlen

04-08-2018

Nog nooit eerder zoon fijn uitzendbureau meegemaakt

Jeffrey uit: Nuth

01-08-2018

Correcte recruiters .goede opdrachtgevers en snelle service en opdrachten ..tijd voor persoonlijk contact en aandacht

Bryan uit: Bunde

01-08-2018
7,0

Een super uitzend bureau die er alles aan doet om jou het beste te geven. De uren werden als ik ze weer eens vergat netjes gevraagd zodat alles optijd ingeleverd kon worden en ik mijn loon gewoon netjes kreeg. Enige minpuntje- ik heb 2x om werkkleding gevraagd maar nooit gekregen.

Lavienja uit: Landgraaf

31-07-2018

Ik ben heel tevreden over Corio Works uitzendbureau en het personeel is echt aardig en helpt goed als je hun hulp nodig hebt.. Ik raad dit uitzendbureau zeker anderen aan.

Liesbeth uit: Hoensbroek

31-07-2018

Echt persoonlijke aandacht, goede en duidelijke communicatie op allerlei manieren. Snel antwoord bij vragen, Top.

Melvin uit: Landgraaf

31-07-2018

Hele goede service en klantvriendelijk.

Wim uit: Schinnen

31-07-2018

In 1 woord geweldig. Staan altijd voor je klaar. Hebben goede oplossingen en natuurlijk leuk werk! Komen ook altijd hun afspraken na. Bellen in goed en slechte tijden.

Dave uit: Maastricht

31-07-2018

Corio is een uitzend buro met mogelijk heden .Er wordt naar je geluisterd als je ergens mee zit en gekeken naar een oplossing waar beide beter ván worden .Voor mij is het een goed uitzend buro Mvg.Dave

a m g uit: Stein

8,2