Beoordelingen Cremers Vloeren BVBA

• Garantie / nazorg 9,2

uit: Beerse

17-01-2018
9,8

Vloer werd correct afgeleverd aan een gunstige prijs

20-12-2017
9,7

Het bezoek aan de toonzaal was zeer aangenaam. Uiterst ordelijke zaak en alles netjes gesorteerd. Er werd goed geluisterd naar mijn vraag en wat ik zocht. Correct behandeld en vakkundig uitleg gehad over hetgeen voor mij in aanmerking kwam. Ik was over de prijs/kwaliteit aangenaam verrast. Dus ook gekozen en gekocht. Levering werd meteen besproken en vastgelegd. Deze werd dan met iets meer dan een week uitstel wegens materiele schade toch geleverd door transporteur door hun gekozen. Dit is dan ook vlot verlopen. Toch nog goed geregeld en prima afgeleverd waarvoor dank. Mvg. R.

uit: Bergeijk

20-12-2017

Erg mooie vloer die bovendien ook zeer goed is gelegd. Werken netjes, mooie plinten. Echt een aanrader om mee samen te werken!

uit: Overpelt

15-12-2017

Wil je in alle rust je nieuwe parketvloer kiezen dan moet je zeker naar Lommel rijden. Meteen bij het binnenkomen voel je op je gemak en kan je in alle vrijheid de prachtige showroom bekijken. Netjes, overzichtelijk met duidelijke prijsmarkeringen de m2 zodat je per direct ook budgetbewust je keuze kan bepalen. Professionele uitleg krijg je aan een prachtige tafel waar samen met Coen je offerte bij een heerlijke tas koffie wordt besproken. De leveringsdatum wordt correct gerespecteerd en je vloer(en) worden door een vriendelijke man geleverd, maar niet vooralleer een andere vriendelijke mijnheer van eurovloeren.eu de exacte maten van je ruimtes is komen opmeten. Alles gebeurde conform de mededelingen per email. De plaatsing verliep zeer vlot en het verbaasde ons hoe weinig stof, ondanks de verzagingen, we achteraf terug vonden. De professionele verzagingsmachine van de vloerlegger beschikte over een afzuigsysteem wat heel fijn is. Samengevat kan je stellen dat wij super tevreden zijn over de vriendelijkheid, de stiptheid, de duidelijkheid en de professionaliteit en vooral over de plaatsing. Het is zeker een aanrader om Cremers vloeren niet over te slaan als je prijs/kwaliteitsvergelijkingen maakt. Wij waren er meteen verkocht en hebben er dus ook gekocht. Intussen genieten we thuis opnieuw van de warmte, gezelligheid en knusheid die van onze vloer afstraalt. We raden iedereen met plezier aan om bij Coen langs te gaan. Wedden dat ook jij hetzelfde zal ervaren 😜. Aan het ganse team bij Cremers een dikke dank je wel en fijne feestdagen gewenst.
Vera en Marco.

uit: Druten

14-12-2017
9,6

Top service , ook na levering snelle reactie op een vraag.
Is zeker aan te raden , in mijn geval was ik ook de goedkoopste uit bij mijn Cremers vloeren b.v.

01-12-2017

uit: meerhout

28-11-2017

goede duidelijke winkel, behulpzame verkoper!

uit: Hagenbroeksesteenweg 306, 2500 Lier

27-11-2017
7,7

uit: Lommel

21-11-2017

Top geregeld. Fijn dat kleine vloertje tussendoor kon! Jammer dat er een beetje te weinig was ingemeten, maar heel fijn dat ik tijdelijk matje kon krijgen!

uit: Amsterdam

20-11-2017
9,7

Deze service van dit bedrijf is super .ik had maar 4 m2 nodig . Dat hebben ze geregeld . Binnen 2 weken . Bij de meeste bedrijven moest ik maar een nieuwe vloer kopen .de volgende vloer bestel ik bij Cremers