Beoordelingen De Geus Internet

Rene bedankt !!!

Jan uit: Boekel

08-02-2019

Bedrijfsnaam: Verhuurservice van Doren

We hadden een nieuwe website nodig en kwamen in contact met René de Geus , onze ideeën met elkaar samengevoegd en nu super trots op het eindresultaat.
De samenwerking is prima verlopen en ik kan eenieder De Geus Internet aanbevelen

Wilco uit: Gemert

24-10-2018

Bedrijfsnaam: Chocoladetekoop.nl

Wij hebben onze webshop laten bouwen door De Geus Internet en na een gedegen voorbereiding waarin wij onze wensen kenbaar maakte is de Geus internet aan de slag gegaan en werden wij continu op de hoogte gehouden met de vorderingen. Voor oplevering van de shop is er een training geweest zodat wij optimaal kunnen werken in de shop. Wij zijn dan ook dik tevreden en mocht je een professionele webshop/website willen dan adviseren wij om zeker eens te praten met De Geus internet. Want zeker niet onbelangrijk de prijs kwaliteit verhouding is perfect.

26-06-2018

Bedrijfsnaam: Turnvereniging Veerkracht

René heeft ons geweldig geholpen met het in orde maken van diverse formulieren. Hij denkt met je mee en reageert snel. Hele goede ervaring, alleen maar complimenten.

Karel uit: Merselo

01-05-2018

Bedrijfsnaam: 123 gazon

Zeer goede ervaring kan snel inspelen op veranderingen die ik wilde met resultaat mooie website en wordt veel beter gevonden op internet

Paul uit: Boekel

03-04-2018

Bedrijfsnaam: van Os & Partners

Vakkundig en snelle service.

Henny uit: Velserbroek

27-02-2018

Bedrijfsnaam: J&H Transport

Tom uit: Hendrik-Ido-Ambacht

10-11-2017

Bedrijfsnaam: VSO Herenwaard

Snelle communicatie, duidelijk en overzichtelijk. Website op maat gemaakt en makkelijk in onderhoud.

Angela uit: gemert

31-10-2017

Bedrijfsnaam: Peelrust

Het is fijn werken met René. Hij Denkt met je mee en beantwoordt je vragen duidelijk zodat een leek als ik het snap.