Beoordelingen De Geus Internet

• Eindresultaat 9,5

Wilco uit: Gemert

24-10-2018

Bedrijfsnaam: Chocoladetekoop.nl

Wij hebben onze webshop laten bouwen door De Geus Internet en na een gedegen voorbereiding waarin wij onze wensen kenbaar maakte is de Geus internet aan de slag gegaan en werden wij continu op de hoogte gehouden met de vorderingen. Voor oplevering van de shop is er een training geweest zodat wij optimaal kunnen werken in de shop. Wij zijn dan ook dik tevreden en mocht je een professionele webshop/website willen dan adviseren wij om zeker eens te praten met De Geus internet. Want zeker niet onbelangrijk de prijs kwaliteit verhouding is perfect.

26-06-2018

Bedrijfsnaam: Turnvereniging Veerkracht

René heeft ons geweldig geholpen met het in orde maken van diverse formulieren. Hij denkt met je mee en reageert snel. Hele goede ervaring, alleen maar complimenten.

Karel uit: Merselo

01-05-2018

Bedrijfsnaam: 123 gazon

Zeer goede ervaring kan snel inspelen op veranderingen die ik wilde met resultaat mooie website en wordt veel beter gevonden op internet

Paul uit: Boekel

03-04-2018

Bedrijfsnaam: van Os & Partners

Vakkundig en snelle service.

Henny uit: Velserbroek

27-02-2018

Bedrijfsnaam: J&H Transport

Tom uit: Hendrik-Ido-Ambacht

10-11-2017

Bedrijfsnaam: VSO Herenwaard

Snelle communicatie, duidelijk en overzichtelijk. Website op maat gemaakt en makkelijk in onderhoud.

Angela uit: gemert

31-10-2017

Bedrijfsnaam: Peelrust

Het is fijn werken met René. Hij Denkt met je mee en beantwoordt je vragen duidelijk zodat een leek als ik het snap.

uit: Boekel

24-10-2017

Bedrijfsnaam: PeelrandWonen

Wij hebben De Geus Internet gevraagd om samen met ons de nieuwe website op te zetten. Het resultaat wordt door gebruikers van onze website als zeer positief ervaren. Bovendien zijn de kosten aanmerkelijk lager dan bij de vorige webhost. Naast deskundigheid is Rene de Geus bijzonder goed in staat om adviezen te geven over wat je vooral ook niet moet doen.

Harrie uit: Boekl

13-10-2017

Bedrijfsnaam: Stichting vrienden van zorgcentrum Sint Petrus

Er ontstond een probleem en René heeft dit pro-actief opgepakt en ons meteen een alternatief aangeboden tegen een zeer scherpe prijs.
Vervolgens (na goedkeuring onzerzijds) het probleem daadwerkelijk opgelost. Kortom: prima advies en snelle uitstekende oplossing.

jeanne uit: boekel

01-09-2017

Bedrijfsnaam: op reis met jeanne

Zeer tevreden. Snelle afhandeling van aanpassingen en René de Geus houdt niet op voordat alles naar wens is