Beoordelingen De Graauw Legal Services

• Deskundigheid 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,2

uit: Middelburg Marijke

09-04-2018

Ben erg tevreden, goed geholpen en kon met al mijn vragen terecht. Snel resultaat en duidelijke adviezen! Bij deze nogmaals bedankt

uit: Leiden e.o. Jeroen

04-04-2018

Roland had een zeer goed overzicht over de rechtspositie in mijn casus, een scherp oog voor de details, wist de rust te bewaren in de onderhandeling, was zeer nauwgezet in de afhandeling, en wist daardoor een zeer goede overeenkomst te bewerkstelligen, met enige nazorg daarbovenop. Door zijn grondige en zelfstandige aanpak had ik weinig stress in dit traject en het beste resultaat.

Daarnaast is hij ook een plezierige en punctuele persoon in de omgang. Ik beveel hem van harte aan.

uit: Amstelveen Richard

03-04-2018

11-03-2018

De heer De Graauw heeft mij deskundig en constructief bijgestaan. De communicatie verliep snel en uitstekend.
De ontslagzaak is professioneel en naar tevredenheid afgehandeld. Ik beveel de heer De Graauw dan ook zeer aan.

uit: Almere Anoniem

06-03-2018

Zeer deskundig, snel en duidelijk advies gehad hetgeen mij goed heeft geholpen.

uit: Alkmaar S

28-02-2018

Roland is een kundige jurist en erg prettig om mee samen te werken. De communicatie verloopt soepel en snel. Roland denkt mee en geeft goede adviezen. Ik ben zeer tevreden!

uit: Meppel Marion Jordan

14-02-2018

Goede communicatie zowel telefonisch als per mail. Denkt mee met de cliƫnt .

uit: Oosterhout Petro

14-02-2018

Goede adviese en betrokenheid tot mijn problemen

13-02-2018

uit: Gouxa Paul

12-02-2018

De Graauw legal services heeft mijn zaak goed onderzocht en mij hierin deskundig geholpen en geadviseerd