Beoordelingen De Graauw Legal Services

• Deskundigheid 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,2

anoniem

05-12-2017

Roland is zeer deskundig en betrouwbaar. Contact verloopt heel soepel en snel.
Hij heeft mij goed geholpen.

uit: Woubrugge Diana

04-12-2017

Ik heb advies gevraagd ivm een vaststellingsovereenkomst. Tot het zetten van de handtekeningen ben ik hier prima in geadviseerd en begeleid.

Anoniem

27-11-2017

Roland is een jurist waar je prettig mee kunt schakelen.

- Hij denkt mee;
- Hij geeft een eerlijk advies;
- Hij houdt vol, ook als het traject iets langer duurt dan verwacht;
- Hij luistert naar je wensen;
- Hij staat stevig in zijn schoenen en weet daarom de onderhandeling naar zich toe te trekken;
- Hij is betrouwbaar in zijn opvolging en deelt alle vormen van communicatie;
- Hij zorgt ervoor dat hij het beschikbare budget in de gaten houdt en tijdig aan de bel trekt wanneer hij het budget gaat overschrijden.

Ik hoop dat een dergelijke situatie mij in de toekomst bespaard blijft, maar mocht het weer voorvallen dan zal ik zeker Roland weer benaderen.

anoniem

09-11-2017

Professioneel, eerlijk, duidelijk, oprecht, prettig contact, bereikbaar, snel, rekening houdend met mijn mening/gevoel. Een hele goede keus om met de Graauw in zee te gaan! Ik raad het iedereen aan.

uit: beek rob schoonbrood

25-09-2017

zeer correct en duidelijk gaat helemaal voor zijn klant ben zeer tevreden over afhandeling

uit: Mariahout Kirsten

08-09-2017

Heb Roland ervaren als een doortastende mensen mens.
Hij was duidelijk, snel en correct.

Heeft gevoel voor je wensen achter de zaak!

Plezierig om mee samen te werken en hij pakt de dingen op waar je zelf even niet verder kunt / wilt.

uit: Zwijndrecht Tom

14-07-2017

Zeer professioneel en snel (af)gehandeld. Zeer tevreden over de uitstekende service. Erg duidelijk ook. Zeker een aanrader. Zou ook een volgende keer kiezen voor de Graauw.

uit: A W

14-07-2017

Niet twijfelen, maar direct doen. Laat Mr. De Graauw je zaak behartigen zodat je zelf de rust hebt om aan je volgende stap te werken.

uit: Amsterdam Rolf

03-07-2017

Denkt mee. Gaat, waar wenselijk, net iets verder dan het strikt juridische advies. Neemt de de tijd, maar is ook vlot als dat nodig is.

uit: Vlaardingen Kees

04-06-2017

Wij waren zeer onder de indruk van de doortastendheid en de deskundigheid van de heer De Graauw. Er is tot in de finesses meegedacht met ons. Daardoor ook veel steun ervaren in deze, voor ons, turbulente periode. Vooraf werd een indicatie gegeven van de kosten, dus wisten we precies waar we aan toe waren.