Beoordelingen De Graauw Legal Services

• Deskundigheid 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,2

uit: Vleuten Peter

11-03-2019

In een vervelende periode door een uiterst prettige en professionele samenwerking een goed resultaat behaald met een op alle punten verbeterde vaststellingsovereenkomst.

uit: Gelderland Anoniem

05-03-2019

Goede communicatie en kundig advies. Ik ben geholpen met juridisch advies en onderhandelingen over goede voorwaarden in de VSO. Met goed resultaat. Duidelijk overleg en richtlijnen betreffende communicatiemomenten. Verwacht geen exacte planning vooraf in dit soort trajecten, maar wel een snelle en accurate afhandeling door Roland. Aanbevolen!

uit: amsterdam anoniem

04-02-2019

uit: Rotterdam Anoniem

25-01-2019

De zakelijke benadering richting de werkgever heb ik enorm kunnen waarderen. Roland is zorgvuldig, betrouwbaar, consequent en focust op wat ECHT relevant is. Hierdoor heeft hij een goede uitkomst weten te bewerkstelligen. Hij schroomt er ook niet voor om toe te geven, als hij minder bekwaam is op ander vlak en verwijst je dan ook door. Ik ben uiterst tevreden en zou hem dan ook graag aanbevelen, als het gaat om arbeidsrecht.

uit: Vlissingen Jibriil

21-01-2019

Was een prettige saamenwerking

uit: Afferden LB Dominic

21-01-2019

Ik had een geschil met mijn werkgever ik heb Dhr de Graauw om advies/hulp gevraagd.
Deze kwestie is inmiddels opgelost door de vakbekwaamheid en snel handelen van Dhr de Graauw.
Voor al uw juridische zaken kunt u terecht bij Roland de Graauw juridisch adviseur.

Ron

24-12-2018

Duidelijk, praktisch en deskundig advies. Snel en zelfs buiten reguliere werktijden konden wij terugvallen op een goed juridisch advies.

uit: Amsterdam Iwona

19-12-2018

Hele fijne ervaring. Veel deskundigheid, snelle response. Het voelde vanaf de start zeer vertrouwd aan.

uit: Goor Thomas

17-12-2018

Ik heb op al mijn vragen zeer snel en professioneel advies gekregen. Het gevoel wat ik krijg bij De Graauw Legal Services is dat het contact en de ondersteuning oprecht is en dat het om mij als klant gaat!

Anoniem

11-12-2018