Beoordelingen De Graauw Legal Services

uit: Amersfoort Martijn

Zeer positief

uit: Duiven Claudia

07-11-2018

Kundig, snel en volledig. De trefwoorden die ik wil gebruiken voor het werk van Roland de Graauw. Ik zou hem zeker aanbevelen voor juridische bijstand en afwikkeling van zaken bij arbeidsconflicten.

uit: Hengelo Michael

07-11-2018

Ik raad de Graauw Legal Services aan voor iedereen die in een fase met zijn werkgever is beland, waarbij zij door middel van een vaststellingsovereenkomst uit elkaar willen gaan.

Dit was voor mij onbekend terrein. Door het duidelijke advies en de juridische ondersteuning heb ik met een goed gevoel en met sterk verbeterde voorwaarden mijn werkgever kunnen verlaten. Het contact verliep prettig en dit heeft mij een zeker gevoel gegeven tijdens het hele proces.

Ik zou in een dergelijke situatie echt de ondersteuning van Roland de Graauw aanbevelen.

uit: amsterdam michel

01-11-2018

Heel deskundig extra informatie verschaft waar ik niet van op de hoogte was erg betrouwbaar.
Erg vriendelijk.

anoniem

01-11-2018

helder en behulpzaam, perfect resultaat.

uit: Den Haag Bastiaan

16-10-2018

Zeer prettige communicatie en kundig advies. Duidelijk overleg en richtlijnen betreffende communicatiemomenten. Dank voor de ondersteuning!

05-10-2018

uit: Den Bosch Daniel

02-10-2018

Zeer goede ervaring. Snelle interactie, hoge deskundigheid en professionaliteit

uit: Almere YY

01-10-2018

Roland denkt goed mee en komt met gevarieerde oplossingen. Zijn bereikbaarheid is flexibel van deze tijd. Hij heeft kennis van zaken en verantwoordelijk.

uit: Dordrecht Vaya L.

01-10-2018

Ik kan niet meer zeggen dan dat als iemand echt juridisch geholpen wil worden zeker bij hem aan het goede adres is.
Roland is heel proffesioneel en denkt me je mee wat het beste is. Mijn zaak is goed afgerond dankzij hem. Ik beveel hem heel zeker aan!