Beoordelingen De Graauw Legal Services

• Deskundigheid 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,2

uit: Renswoude Robert

31-03-2017

De Graauw Legal Services Zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Heeft mijn belangen prima en deskundig behartigd. Geeft daarbij ongevraagd extra tips en tools. Maakt een solide indruk. Ik ben een tevreden klant.

uit: Apeldoorn Maria Rovers

30-03-2017

Ik heb het al aangegeven in mijn mail aan u, maar ik kan gewoon geen kritiekpunt bedenken (vandaar een 10). Alles is open, zuiver en correct verlopen en afgehandeld met een zeer goed resultaat. Aan uw wijze van werken kunnen vele bedrijven een voorbeeld nemen. Daarbij geeft zo'n behandeling het vertrouwen wat je in zo'n werksituatie hard nodig hebt. En het is prettig om in een wereld met zoveel narigheid ook te ervaren dat er nog genoeg mensen zijn waar je wel op kunt vertrouwen en door wie je met respect bejegend wordt.

uit: Den Haag Randhir

10-03-2017

Ik kan niks anders zeggen dan dat mijn belangen perfect, helemaal perfect zijn behartigd door De Graauw Legal Services ( mr. Roland de Graauw ). Dank!!!

uit: Lent

03-03-2017

uit: Haarlem Niek

19-02-2017

Meneer de Graauw werkt kundig en snel. Het contact via de telefoon en mail verliep informeel, duidelijk en vooral aangenaam.

uit: Bussum Eus

07-02-2017

Na plots op non-actief te zijn gesteld zonder kennisgeving of dossiervorming was er ineens sprake van een verstoorde arbeidsrelatie. Ik had daar niet om gevraagd. Kreeg een standaard vaststellingsovereenkomst en wilde daar ook het liefst zo snel mogelijk weg. Via kennis gewezen op Mr De Graauw. Binnen een half uur teruggebeld en ik kreeg helder advies hoe te handelen. Prettigste is dat hij alles regelt. Contact werkgever en alle onderhandelingen. Ruime kennis en motivatie aanwezig! Resultaat was genoegdoening in de vorm van een passende ontslagvergoeding, terwijl ik zonder de interventie van hem met niks wegging. Mr de Graauw zit bovenop de zaak en houdt zijn cliƫnt goed op de hoogte. Adviseert en handelt snel en vakkundig. Ik wens niemand dit soort situaties toe maar anders ben je hier aan het juiste adres!

uit: Gudowski Alexandra

07-02-2017

Goed, professioneel, duidelijk, gestructureerd, deskundig! Erg tevreden!

uit: Schiedam John Wessels

01-02-2017

De samenwerking met De Graauw Legal Services heb ik als zeer positief ervaren. Uitgebreide informatie. Goede voorlichting die nog professioneel is toegelicht.
De werkzaamheden zijn goed afgewikkeld.

uit: 's-Gravendeel Ron de Zeeuw

27-01-2017

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Goede en heldere informatie en daarnaast snelle communicatie. Ik zou De Graauw Legal Services in de toekomst zeker aanbevelen bij anderen.

uit: Leiden

24-01-2017

deskundig, doortastend, snel, heldere communicatie