Beoordelingen De Graauw Legal Services

• Deskundigheid 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,2

uit: Gudowski Alexandra

07-02-2017

Goed, professioneel, duidelijk, gestructureerd, deskundig! Erg tevreden!

uit: Schiedam John Wessels

01-02-2017

De samenwerking met De Graauw Legal Services heb ik als zeer positief ervaren. Uitgebreide informatie. Goede voorlichting die nog professioneel is toegelicht.
De werkzaamheden zijn goed afgewikkeld.

uit: 's-Gravendeel Ron de Zeeuw

27-01-2017

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Goede en heldere informatie en daarnaast snelle communicatie. Ik zou De Graauw Legal Services in de toekomst zeker aanbevelen bij anderen.

uit: Leiden

24-01-2017

deskundig, doortastend, snel, heldere communicatie

uit: Nieuwegein Bjorn

27-12-2016

Hier wordt zeer goed en deskundig werk geleverd. In geval van een arbeidsconflict weten zij je toch een soort gevoel van rust te geven.

uit: breda remon

26-12-2016

Zeer prettige samenwerking met een
Positieve uitkomst

uit: Tiel Sabine

12-12-2016

Mr. De Graauw heeft mij zeer goed geholpen met mijn kwestie m.b.t. arbeidsrecht. Mr. De Graauw is professioneel, luistert goed naar de wensen van zijn client, adviseert en haalt alles uit de kast om tot een goed resultaat te komen. Ik zeg een topjurist!

uit: Beek en Donk Lisette Berkers-van Gend

05-12-2016

Ik ben heel erg tevreden over de werkzaamheden welke de heer De Graauw de afgelopen weken voor mij heeft verricht. Hij is bijzonder kundig, begrijp heel snel wat er aan de hand is, wat iemand wil, werkt zaken vlot af en is heel klantgericht aan de telefoon.

uit: Puttershoek Jan

02-11-2016

Perfect. Alles zoals besproken. Netjes, open en accuraat. Het is jammer dat je een jurist pas kan beoordelen als hij voor je gewerkt heeft. Je hebt hem bijna nooit nodig en wie kies je dan en waarom juist hem. Ik heb gelukkig goed gegokt, het is een prima keus geweest.

uit: Vianen Lody

01-11-2016

Prettig contact. Vlotte afhandeling. Doet wat is beloofd. Kortom: vakkundig en adequate afhandeling.