Beoordelingen De Graauw Legal Services

• Deskundigheid 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,2

uit: Nieuwegein Bjorn

27-12-2016

Hier wordt zeer goed en deskundig werk geleverd. In geval van een arbeidsconflict weten zij je toch een soort gevoel van rust te geven.

uit: breda remon

26-12-2016

Zeer prettige samenwerking met een
Positieve uitkomst

uit: Tiel Sabine

12-12-2016

Mr. De Graauw heeft mij zeer goed geholpen met mijn kwestie m.b.t. arbeidsrecht. Mr. De Graauw is professioneel, luistert goed naar de wensen van zijn client, adviseert en haalt alles uit de kast om tot een goed resultaat te komen. Ik zeg een topjurist!

uit: Beek en Donk Lisette Berkers-van Gend

05-12-2016

Ik ben heel erg tevreden over de werkzaamheden welke de heer De Graauw de afgelopen weken voor mij heeft verricht. Hij is bijzonder kundig, begrijp heel snel wat er aan de hand is, wat iemand wil, werkt zaken vlot af en is heel klantgericht aan de telefoon.

uit: Puttershoek Jan

02-11-2016

Perfect. Alles zoals besproken. Netjes, open en accuraat. Het is jammer dat je een jurist pas kan beoordelen als hij voor je gewerkt heeft. Je hebt hem bijna nooit nodig en wie kies je dan en waarom juist hem. Ik heb gelukkig goed gegokt, het is een prima keus geweest.

uit: Vianen Lody

01-11-2016

Prettig contact. Vlotte afhandeling. Doet wat is beloofd. Kortom: vakkundig en adequate afhandeling.

anoniem

06-10-2016

Ook hier deskundige begeleiding, prettig contact, snel schakelen en zeer betrouwbaar.

anoniem

05-10-2016
7,7

Snelle afronding waardoor ik het persoonlijk ook kon afsluiten en weer toekomstplannen kon maken. Ik ben tevreden met hoe ik ben geholpen en geadviseerd maar ik had het wel fijn gevonden als er iets meer werd gevochten voor een hogere vergoeding. Dat is mijn gevoel, maar rationeel bekeken is het uitstekend verlopen.
Bedankt!

uit: Amsterdam Dina

30-09-2016

Vriendelijk en doelgericht

uit: Nieuwegein Richard van Grondelle

26-09-2016

De heer de Graauw , Geeft eerlijk en goed advies. Gemaakte afspraken komt hij na.