Beoordelingen De Groot LPMW Lasinstituut

16-10-2018

gewoon goed

Ezra uit: Krimpen aan den IJssel

20-09-2018

Rustige aanpak geen geforceerde ( je moet metaliteit ) dingen. Fijn dat er tijd word gemaakt om iets daadwerkelijk goed uit te leggen, en te laten zien.

Prettige werkomgeving, waar alles voor het pakken ligt en je niet nog zelf een hoop hoeft te doen voor dat je aan het lassen kan beginnen.

14 Dgn cursus gehad heb deze als zeer prettig ervaren

met complimenten aan Gordon die gewoon constant rustig aan je blijft uitleggen, voor doen wat nou het beste ( voor mij ) is qua positie snelheid, stroomsterktes
etc etc.

Veel geleerd in een korte tijd !

rene uit: schiedam

01-09-2018
8,2

facilitair iets aan de krappe kant verder top leraar die goed weet waar hij het over heeft

Mark uit: Margraten

04-05-2018

Zeer interessante cursus waar ik veel aan heb gehad. Ook de docent was zeer kundig. Top cursus. šŸ‘

kenny uit: Wolphaartsdijk

05-04-2018

Elmin uit: Dronten

07-03-2018

Marc uit: Maarn

04-03-2018
7,0

Cursus lascoƶrdinator gedaan en gehaald.

Vond de cursus behoorlijk pittig. Vooral het eerste deel. En tempo is hoog.

Leraar Wim Hartman legde alles goed uit. De oefenexamens voor het eerste deel helpen erg mee.

We kregen steeds kopieƫn uit bundel 18 (1090) die we bij het examen erbij mochten houden. Vond dat wat rommelig.
Ik zou cursusisten meteen adviezeren de bundel aan te schaffen en daar uit te leren en te zoeken.

Verder positieve ervaring.

Leo uit: Mijnsheerenland

27-02-2018

Ricardo uit: Sliedrecht

17-01-2018

Danny uit: Rilland

03-01-2018
7,8

De ervaring is goed . Echter vind ik het opleidingstraject in veel praktijkcursussen te kort . Ik beoordeel de nieuwe en huidige lassers binnen mijn bedrijf maar schik helaas meer dan eens wat het niveau werkelijk is . Met Niv 3 of hoger , dus je zou zeggen dat moet goed komen, maar wat ik zeg , regelmatig teleurstellingen ! Ik heb zelf een opleiding genoten bij de bedrijfsschool van de Koninklijke schelde groep in Vlissingen en ging 2 jaar naar school om echt het vak te leren . Mijn ervaring is .. mensen die een soort gelijke opleiding hebben genoten , presteren vele malen beter dan de mensen die binnen 3 weken Niv 3 halen (wat op zich logisch is) Dus mijn mening is dat het NIL en dus de opleidingsinstituten het opleidingstraject aanzienlijk zou moeten verlengen om betere vakmensen het bedrijfsleven in te sturen .