Beoordelingen De Laat Kenniscentrum

• Sfeer 9,1
  • Persoonlijk contact 8,8

Sarah uit: Beilen

05-12-2018

Bijzonder verhelderende ervaring. Niet eerder zo rauw en duidelijk beeld over mijzelf mogen ontvangen. Ook al waren een aantal eigenschappen niet nieuw voor me, toch heeft Gilbert er een feller lampje op gezet waardoor ik ineens ook de achterkant van het verhaal zie.
Ik ben ontzettend blij dat ik deze insights test en de evaluatie daarvan heb gedaan. Dank!

Pieter-Jan uit: Hedel

21-11-2018

Uitstekende voorbereiding gehad op beide examens, praktijk gerichte lessen, veel uitleg aan de hand van echte voorbeelden en een duidelijke vertaling naar mijn eigen werkgever. Als je van plan bent een Nima opleiding te doen dan kan ik De Laat kenniscentrum zeker adviseren. Zowel het schriftelijk als mondeling examen in 1 keer gehaald.

Renate uit: Breda

01-11-2018

Via De Laat Kenniscentrum heb ik de opleiding gevolgd voor Nima B Marketing communicatie. Op de zaterdag kreeg ik bijna privéles door Gilbert de Laat.
Hij heeft me heel goed voorbereid op het examen.
Op een vlot tempo zijn we door alle theorie gegaan, wat Gilbert goed illustreerde met praktijkvoorbeelden. Op het marketingplan kreeg ik veel goede en opbouwende feedback. Gilbert is kritisch, denkt mee en heeft veel kennis. Ik was hierdoor heel goed voorbereid op het examen. Ik wist wat ik kon verwachten en ben geslaagd met een mooi cijfer. Al met al ben ik heel tevreden over mijn opleiding via De Laat kenniscentrum.

Jules uit: Tilburg

9,8

Opleiding NEMAS middle management gevolgd naar tevredenheid.

Patricia uit: Breda

15-10-2018

Zojuist de opleiding NEMAS middle management afgerond bij De Laat Kenniscentrum. Leuke, ervaren docent. Flexibel en les in een kleine groep. Aanvraag is eenvoudig via de Associatie. Voor het vervolg kom ik zeker terug.

Lisa uit: Oosterhout

5,3

bij aanvang niet de juiste boeken, daarna weer te weinig, daarna weer teveel. lerares had eerste 3 lessen niet het juiste boek waardoor de lesstof niet overeen kwam. lerares komt beloftes niet na, is niet betrokken, leest voornamelijk de PowerPoint op en thats it.

Robert uit: Best

06-09-2018

Cherry uit: Eindhoven

17-08-2018
9,8

Goede begeleiding en betrokkenheid. Persoonlijkheid blijkt al uit een handgeschreven kaartje.

Maria uit: Eindhoven

15-08-2018

Zojuist mijn NIMA Sales opleiding afgerond bij dit instituut, doordat ze echt maatwerk bieden is er voorafgaande aan de cursus veel contact met de student. De groep is klein, mijn groep bestond uit 5 cursisten. Prima contact met de docent via whatsapp en mail. Ik heb tijdens de opleiding geen problemen ervaren. Iedereen is flexibel, wat maakt dat het voor mij prima paste naast mijn fulltime werkzaamheden.

Tom uit: Eindhoven

14-08-2018
7,0

Traject naar opleiding rommelig, uitstel en onduidelijkheid over de opleiding. Tijdens opleiding zijn exameneisen en wensen vanuit NIMA niet besproken en waren niet bekend bij docent. Dit koste mijn minimaal 3 punten tijdens mijn examen.