Beoordelingen De Laat Kenniscentrum

Ruud

14-02-2018

Training: Marketing A

Zeer tevreden over de Laat en ook over mijn leraar Frank van der Linden. Ook al heb ik het examen behaald ben ik niet te spreken over de examenvragen die NIMA stelt, vind niet dat deze de kennis reflecteren die je nodig hebt en waar je voor leert.

Jeanet

14-02-2018

Training: Nima Sales A

Uitgebreide uitleg tijdens de les m.b.t. de theorie. (A1)

Tevens examengerichte lessen als voorbereiding op het
A2 examen. Wat een hele goede aanvulling is!

Suzanne

05-09-2017

Training: Bedrijfsadministratie 4

Prettige lessen, goede sfeer. Examen behaald.
Enige punt mbt het examen is dat er relatief veel vragen worden gesteld mbt loon boekingen, terwijl hier in het boek maar minimale theorie over te vinden is.

Ine

04-09-2017

Training: PDB

Ik ben uiterst tevreden over De Laat Kenniscentrum, de docent, de inhoud van de lesstof en de les locatie.
Zelfs buiten de lesavonden om stond de docent klaar voor ons om uitleg te geven.
Complimenten voor iedereen bij De Laat!

Patrick

29-07-2017

Training: Logistiek Teamleider

Zeer persoonlijk en flexibel

Lisanne

28-07-2017

Training: PDL

heel tevreden. Peter is een praktische leraar, die de lessen leuk houdt, hij kan de theorie goed naar de praktijk vertalen. Gedurende zijn ziekte zijn we goed op de hoogte gehouden. het lesmateriaal was op tijd binnen en sloot aan bij de examens.

Cynthia

10-07-2017

Training: zakelijk engels

Sophia

07-07-2017

Training: Nima Marketingcommunicatie B

Ik heb de opleiding als zeer prettig ervaren! Praktijkgericht, maatwerk, professionele begeleiding met een persoonlijke noot.

Miranda

07-07-2017
7,0

Training: Basis Nederlands

Een pittige training van 6 weken, maar omdat ik 1 op 1 les had heel goed te doen.
En het voordeel was ook dat ik een super docent (de heer Louis Falkenburg) voor de klas had staan. Geen vraag was te moeilijk en hij had alle tijd voor je.

Wouter

26-06-2017

Training: NIMA A1 communicatie

De Laat Kenniscentrum is dé maatwerk-opleider in de regio.

Het leveren van maatwerk-opleidingen is voor hen de normaalste zaak van de wereld. De service en flexibiliteit is echt uitstekend!. Bij de grote opleiders ben je slechts een nummer en draait alles om snel omzet behalen. Gilbert de Laat en zijn team investeren in mensen en kijken verder dan alleen het aanbieden van een opleiding. Zij hechten duidelijk waarde aan een lange termijnrelatie en helpen mij om in het vakgebied een baan te vinden.

Door de 1 op 1 begeleiding van Jelmer en Gilbert heb ik ondanks mijn functiebeperking mijn NIMA A1 communicatie behaald. Ik ben van plan om nog verder te studeren in de Marketingcommunicatie en zal dan zeker weer gebruik maken van De Laat Kenniscentrum!