Beoordelingen De Mobiele Kok

gerard uit: utrecht

19-04-2019

Ervaring met: Barbeque

gewoon top!
ruim vlees, kwaliteit verse salades, bezorgd volgens afspraak

Pieter uit: Zwolle

15-04-2019

Ervaring met: Barbeque

We hadden te veel vlees besteld maar verder was het een prima bbq. Leuk persoonlijk contact met Bas en qua versheid was het ook prima geregeld.

Sven uit: Amersfoort

01-04-2019

Ervaring met: Bedrijfsfeest

Leuke en goed verzorgde bedrijfsborrel/bbq gehad met een heerlijke BBQ en lekkere koude biertjes van de tap. Ook de kok die voor ons kwam BBQen was vrolijk en had er zin in. Ga zo door mannen!

reinaerde uit: maartensdijk

28-03-2019

Ervaring met: Bedrijfscatering

De stamppotten waren heerlijk en voldoende per persoon. Ook de glutenvrije salade viel erg in de smaak

pieter uit: amsterdam

24-03-2019

prima service , verse producten

Petra uit: Almere

20-03-2019
9,7

Ervaring met: Broodjes bestellen

Top broodjes voor een goeie prijs en heerlijk vers.

18-03-2019

Prima , snelle actie. Dank je wel. De broodjes waren lekker

Veronique uit: Vleuten

11-03-2019
9,7

Ervaring met: Catering

Catering was erg goed. Wij hadden buffet du chef waarbij de gasten erg tevreden waren over de kwaliteit, versheid van alle producten en de zeer goede smaakverhoudingen. Stipt op tijd werd de catering afgeleverd en de buffettafel werd netjes in gereedheid gebracht. Dhr. Van rooijen gaf een duidelijke uitleg wat alles was.

jermain uit: utrecht

21-02-2019

heerlijk die BBQ , je kunt zien dat ze hier aandacht voor eten hebben.
de hoeveelheid was ruim we kregen alles aangeleverd voor 1 prijs het enigste wat we nog moesten doen was zelf de bbq aansteken en vlees grillen

Frank uit: Maarssen

30-01-2019

Ervaring met: Party catering

De service en de kwaliteit van de producten was voortreffelijk. Van veel gasten positieve reacties gekregen. Veel gasten schepten meerdere malen op. Alles werd volgens afspraak geleverd en na afloop weer keurig meegenomen. Ik had er geen omkijken na, dus kon ik me volledig richten op het bezoek. Super