Beoordelingen De Mobiele Kok

koos uit: amsterdam

30-06-2018
9,7

Ervaring met: Barbeque

heerlijk genoten van de mobiele bbq, vooral zo doorgaan bas.. was weer geslaagd!!

erik uit: amsterdam

22-06-2018

Ervaring met: Barbeque

gewoon super!! netjes op tijd, veel keus en ruim voldoende
dank voor alles

Angelique uit: Utrecht

20-06-2018
6,3

Ervaring met: Broodjes bestellen

sommige broodjes waren wel ok, maar als ik bijv een broodje krabsalade van 4,95 bestel, verwacht ik een aangekleed broodje en geen droog afgebakken pistoletje met alleen maar een dun laagje krabsalade zonder een blaadje sla enz. Erg jammer, hier heb ik geen indruk mee gemaakt tijdens de lunch!

Koen uit: Veenendaal

11-06-2018
7,7

Ervaring met: Catering aan huis

Onze gasten waren zeer te spreken over het eten,
Wel als we op de dag van aflevering dat ze in de ochtend van afhaal even zouden bellen voor een tijdvak dat ze dat wel moeten doen.

Voor de rest als we weer een bbq hebben dan komen we graag terug.

Jolanda uit: Nieuwegein

11-06-2018

Ervaring met: Barbeque

Ik had een bbq georganiseerd voor 40 personen. Er is niemand geweest die geen complimenten heeft geuit.
Zelf was ik al zeer tevreden over de service vooraf en bij het halen en brengen van de spullen dus alleen maar lof over de mobiele kok!!!

Karin uit: Nederhorst den Berg

04-06-2018

Ervaring met: Catering

Van het begin tot het eind keurig contact. verzorging en levering super. Fantastisch dat Yve (schrijf ik vast niet goed) vanuit Soest komend dezelfde avond de spullen heeft opgehaald. Superservice. Een volgende keer denken wij zeker weer aan De Mobiele Kok

cock uit: amsterdam

27-05-2018
9,7

Ervaring met: Barbeque

zeker aan te raden waar voor je geld en goede service!

Ronald uit: De Meern

23-05-2018
9,5

Ervaring met: Barbeque

Voor een bedrijfsuitje een BBQ geregeld. De Mobiele Kok kon deze op locatie (midden in een bos!) regelen.Zij brachten de spullen en zetten alles op. Nadien weer alles opgehaald en wij hadden er geen omkijken naar. Perfect maatwerk en fijn dat een bedrijf afspraken ook keurig nakomt. Niet altijd vanzelfsprekend is onze ervaring. Eten was goed verzorgd. Vlees, sauzen en brood was ruim voldoende, salade had -achteraf- wat meer kunnen zijn. Al met al een uiterst goede prijs/kwaliteit verhouding en dienstverlening!

sven uit: amsterdam

21-05-2018

Ervaring met: Barbeque

geweldig.. goede service ruim voldoende en smakelijk