Beoordelingen De Mobiele Kok

Pensioenfonds PGB uit: Amsterdam

11-01-2016
7,3

Ervaring met: Bedrijfscatering

De kwaliteit van de producten zis goed. Er is ruim voldoende en de smaak is uitstekend. Het wordt gebracht en neergezet. Achteraf wordt er van de klant wel verwacht dat het schoon wordt opgeleverd. Ik vind dat bij de service horen. Nu heeft de klant er redelijk wat werk aan en is er niet altijd de mogelijkheid binnen een bedrijf om dit soort grote aantallen schoon op te leveren.

suzanne uit: hilversum

10-01-2016

Ervaring met: Broodjes bestellen

heerlijk verse broodjes, ruime keus, goed verzorgd
afgeleverd in een mandje wat leuk presenteerde.
dit alles besteld via webwinkel erg handig

Adriënne uit: Harmelen

08-01-2016
8,2

Ervaring met: Feestdagen catering

We hebben genoten van een heerlijk en ontspannen Kerstdiner. Zelf geen keukenstress gehad! Écht een aanrader!

TASK uit: Utrecht

08-01-2016

Ervaring met: Catering

Stampotbuffet voor 30 man was heerlijk! Vooral ook de verse bijgerechten.
Al paar maal gebruik gemaakt van de heerlijke broodjes en wraps. Goed verzorgd in mooie manden en altijd op tijd!

Monique

06-01-2016

een super geweldig buffet was het

de eerste keer dat we bestelde was toch spannend, ik kan niet anders zeggen dat heel erg goed verzorgd was. kwam op de afgesproken tijd bezorgen. wat warm moest zijn was warm. alles was van goede kwaliteit. stond er versteld van dat er schalen bij zaten en een au bain marie bij opschep lepels super goed verzorgd. dank je wel een dikke 10 van ons omdat het heel erg goed verzorgd, is en van goede kwaliteit.

Tessa

Geweldig!

We hebben een heerlijk kerstbuffet & Dessert gehad. Alles was goed verzorgd. Het eten zag er erg goed uit. Geen probleem als je een gerecht wilt aanpassen/veranderen. Iedereen was tevreden over de service en het eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Chantal

06-01-2016

Goede service, uitleg en kwaliteit!

Kerstdiner voor 30 personen, voor-hoofd en nagerecht waren allemaal meer dan voldoende en goede kwaliteit! Voor ieder wat wils en zelfs aanpassingen waren geen probleem. We hebben genoten.

Bianca

Top Catering!

Wij hebben gisteren gebruik gemaakt van de catering van de mobiele kok. Ondanks een klein gezelschap hadden we een heel lekker en uitgebreid buffet met voor ieder wat wils!

Goede service!

Priscilla

7,0

Uitstekend Tapas Buffet

We hebben op maat en naar wens een uitstekend, heerlijk Tapas buffet van jullie mogen ontvangen tijdens onze kwartaalupdate. Het zag er mooi en kleurrijk ook, daarbij was het ook top! Bedankt namens e-office

Goede en snelle service!

Wilco

Open dag van Loxam Workx gehad

Naar de mobiele kok een mail gestuurd voor advies voor een open dag.Snelle reactie terug.Goede persoonlijke aandacht en goede prijs kwaliteisverhouding.Voor herhaling vatbaar!