Beoordelingen De Mobiele Kok

• Service 9,1
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,9

Mirella

06-01-2016

Heerlijk eten en goede service! Absolute topper voor zowel hapjes als bbq!

Was weer lekker en uitstekend verzorgd, hebben genoten van al het lekkers.

Danielle

7,3

Heerlijk

Voor een bijeenkomst hadden wij een complete hapjes plateau. De hapjes waren erg lekker, alleen maar complimenten gehad over hoe lekker en gevarieerd ze zijn.

Cobi

06-01-2016

Eerst privé en nu zakelijk iets met De Mobiele Kok geregeld: ze kunnen beide goed!

Ongeveer vijf jaar geleden privé een feestje door Bas zijn team een buffet laten leveren en nu hadden we een zakelijke etentje met alle medewerkers van het bedrijf waar ik werk. Net als toen was het geleverde weer prima. Alles was goed verzorgd en er was meer dan genoeg.

Al twee keer goede ervaring,

Hannah

06-01-2016

Nadat onze "cateraar" ons 3 uur voor een feest er zelf achter liet komen dat er iets mis was gegaan met onze bestelling in totale paniek rondgebeld voor tapas, de Mobiele Kok werd ons aangeraden en hij heeft ons absoluut niet teleurgesteld!

Binnen 2 uur stond er een compleet tapas festijn voor 10(!!) personen met uitgebreide hapjes van hoge kwaliteit op de tafel voor een prijs waarvoor ik nooit verwacht had te krijgen. Fantastische service, hij heeft echt zijn nek voor ons uitgestoken en de volgende keer dat wij weer een groot feest hebben weet ik wie ik als eerste bel.

Topper!!

Kees

9,7

prima catering ,snel geregeld en alleen maar lof van mijn gasten.
we hadden een buffet dit was ruim voldoende, leuk gepresenteerd en smaakvol.

Gerard

06-01-2016

hadden voor de familie een heerlijk tapas buffet besteld, ruim voldoende, smaakvol. daarbij werd het netjes neergezet in onze woonkamer en de volgende dag weer opgehaald alles volgens afspraak.

Jan

9,7

heerlijke verse tapas kregen we aangeleverd, dit in overleg samengesteld. snelle mail reactie, goede service. echt waar voor het geld

john uit: utrecht

9,5

Ervaring met: Feestdagen catering

prima gegeten, snel besteld, goede service tijdens ons kerst buffet. leuk opgemaakt, op tijd aangeleverd en smakelijk
ook hadden we een uitgebreid dessert wat in de smaak viel
kort om prima ervaring