Beoordelingen De Mobiele Kok

• Service 9,1
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding 8,9

Tessa

Geweldig!

We hebben een heerlijk kerstbuffet & Dessert gehad. Alles was goed verzorgd. Het eten zag er erg goed uit. Geen probleem als je een gerecht wilt aanpassen/veranderen. Iedereen was tevreden over de service en het eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Chantal

06-01-2016

Goede service, uitleg en kwaliteit!

Kerstdiner voor 30 personen, voor-hoofd en nagerecht waren allemaal meer dan voldoende en goede kwaliteit! Voor ieder wat wils en zelfs aanpassingen waren geen probleem. We hebben genoten.

Bianca

Top Catering!

Wij hebben gisteren gebruik gemaakt van de catering van de mobiele kok. Ondanks een klein gezelschap hadden we een heel lekker en uitgebreid buffet met voor ieder wat wils!

Goede service!

Priscilla

7,0

Uitstekend Tapas Buffet

We hebben op maat en naar wens een uitstekend, heerlijk Tapas buffet van jullie mogen ontvangen tijdens onze kwartaalupdate. Het zag er mooi en kleurrijk ook, daarbij was het ook top! Bedankt namens e-office

Goede en snelle service!

Wilco

Open dag van Loxam Workx gehad

Naar de mobiele kok een mail gestuurd voor advies voor een open dag.Snelle reactie terug.Goede persoonlijke aandacht en goede prijs kwaliteisverhouding.Voor herhaling vatbaar!

Ton

06-01-2016

Prima geregeld, heerlijke gerechten, ruim voorzien, netjes verpakt, heerlijk makkelijk!

Prima geregeld. Hapjes van huis zo van internet geplukt, even gebeld, en toen geboekt. Volgende dag contact met De Mobiele Kok. Italiaans warm/koud buffet besteld voor twintig personen. Het was heerlijk, ruim voorzien en alles keurig verpakt. Makkelijk, hoor, op een druk bezocht feestje!
Wij zullen jullie concept zeker aanbevelen in onze vriendenkring!
Ton en Marianne Paulussen

Eric

06-01-2016

De snackkar op een tuinfeest: een heerlijke verrassing voor je gasten!

Mirella

06-01-2016

Heerlijk eten en goede service! Absolute topper voor zowel hapjes als bbq!

Was weer lekker en uitstekend verzorgd, hebben genoten van al het lekkers.

Danielle

7,3

Heerlijk

Voor een bijeenkomst hadden wij een complete hapjes plateau. De hapjes waren erg lekker, alleen maar complimenten gehad over hoe lekker en gevarieerd ze zijn.

Cobi

06-01-2016

Eerst privé en nu zakelijk iets met De Mobiele Kok geregeld: ze kunnen beide goed!

Ongeveer vijf jaar geleden privé een feestje door Bas zijn team een buffet laten leveren en nu hadden we een zakelijke etentje met alle medewerkers van het bedrijf waar ik werk. Net als toen was het geleverde weer prima. Alles was goed verzorgd en er was meer dan genoeg.

Al twee keer goede ervaring,