Beoordelingen Party Regelaar

Kati uit: Amsterdam

03-09-2018

Perry heeft een perfecte BBQ verzorgd voor het lustrum van onze hockeyvereniging.
Vooraf was de communicatie erg transparant en makkelijk en hij dacht goed mee over de invulling.
Op de dag zelf ging alles volgens afspraak. Bovendien was de BBQ heerlijk!
Wij zijn erg tevreden.

Paul uit: Waddinxveen

26-07-2018

Uitstekende verzorging, vriendelijk en deskundig advies en uitvoering. Uitstekende bediening. Alle lof van de gasten voor het uitstekende buffet. Het was een super feest

D.T.J

21-07-2018

Prettig gesprek met Perry wat wij zelf wilde en hoe daar aan mee gedacht werd.
Alles is ook uitgevoerd wat er besproken was.
We hebben een heel mooi feest gehad mede door de partyregelaar. Wij bevelen jullie ook van harte aan bij andere die een feestje willen geven.Hartstike bedankt voor alles. Dikke pluim.

Ineke uit: Alphen aan den Rijn

11-07-2018

Waren zeer tevreden. Prima service. Alles wat je van een cateraar kan en mag verwachten. Super.

Femke uit: Alphen aan den Rijn

09-07-2018

Ik vierde mijn 16e verjaardags feest waarbij de Party Regelaar een tent, muziekset en bbq heeft verzorgt. Het werd allemaal fijn geregeld en het vlees en de hapjes er omheen was ontzettend lekker! Ik ga de Party Regelaar zeker weer vragen voor het volgende grote feest! Bedankt!

Danny uit: Ter aar

Super service
Ik was erg laat met bestellen !
Maar alles tot in de puntjes geregeld !!

Remco uit: Waddinxveen

09-07-2018

Alles prima en op afgesproken tijdstip geregeld. Niets is teveel en op laatste dag nog wijzigingen kunnen doorvoeren. Kortom,echt een aanrader! Volgend jaar weer.

uit: Ter Aar

09-07-2018

De Partyregelaar heeft alles super geregeld voor ons feest. De bedrijfshal werd omgetoverd in een feestzaal, voor zo'n 500 man. Het opbouwen en afbreken kon volledig gedaan worden op de tijden die voor ons goed uitkwamen.
Wij zijn dik tevreden!

Baukje uit: Alphen aan den rijn

08-07-2018

Top geregeld, niet alles afgestemd, maar zeer tevreden

Jannet uit: Buitenkaag

05-07-2018

Correct geleverde en bereidde BBQ. Kan géén minpunten verzinnen.