Beoordelingen De Pudding

Anita uit: Groningen

26-09-2018

Ervaring met: Privé Feest

Top avond op een top locatie met top service! Inrichting en verlichting heel passend. De service van Jan en Debbie waren er helemaal op gericht om er een geweldig en persoonlijk feest van te maken!

Erik en Simone uit: Groningen

26-09-2018

Ervaring met: Huwelijksfeest

Superrrrrr gave locatie, relaxt en ongedwongen. Jan en Debbie TOP hoe de gesprekken vooraf waren ter voorbereiding van ons huwlijksfeest. Leuke ideetjes hoe alles in te richten en samen af te stemmen. DJ Frank Hardenbol WHOUW wat kan hij geweldig draaien. Het lopend frans buffet viel bij iedereen goed in de smaak. Team achter de bar TOPPERS! Geven jullie niets voor niets een 9. We hebben een geweldige dag gehad! Groetjes Erik en Simone.

Judith uit: Groningen

12-07-2018

Ervaring met: Overige

Helaas was de Puddingfabriek niet meer beschikbaar op de datum van ons teamuitje, maar de medewerker van de Pudding dacht enorm met ons mee, waardoor we toch een mooie andere locatie hebben kunnen boeken. Dank voor de service en het mee denken!

Karen

26-06-2018

Bedrijfsnaam: Veilig Thuis

Prettige samenwerking in de voorbereiding.
Alles was tip top in orde zoals afgesproken.
Er is fijn meegedacht.
Hartelijk en welkom onthaal.

Megan uit: Groningen

09-06-2018

Ervaring met: Overige

Ik ben erg tevreden over De Pudding! Het was een super leuke locatie, alles was top geregeld en er werd goed met je meegedacht. Echt een aanradertje!

Dion uit: Groningen

06-06-2018

Ervaring met: Promotiefeest

Gave plek in Groningen en leuke mensen die goed meedenken om het uiterste uit je evenement te halen!

Rob uit: Groningen

05-06-2018

Ervaring met: Privé Feest

Bedrijfsnaam: nvt

alles was prima georganiseerd, de medewerkers waren zeer behulpzaam en ook gewoon aardig.

leo uit: Eelde

01-06-2018

Bedrijfsnaam: IDoIT Bv

Wil uit: Groningen

23-05-2018

Bedrijfsnaam: Noorderpoort

Zeer prettig ontvangen. Proactieve en flexibele houding personeel, dienstbaar aan het event.

Amy uit: Groningen

22-05-2018

Bedrijfsnaam: The Green Shift

Super mooie en gezellige locatie, zeker een aanrader! Vlakbij centraal station. Eigenaar dacht leuk mee met de organisatie van ons evenement en veel van onze bezoekers en deelnemers waren erg enthousiast over de sfeer en locatie van De Pudding! Communicatie had soms duidelijker en sneller gekund, maar wij komen zeker terug voor The Green Shift 2.0!