Beoordelingen De Ruiter Uitvaartzorg

Remko uit: Bennekom

09-01-2018

Kees uit: Veenendaal

08-01-2018

Mijn ervaringen met Dineke de Ruiter en haar team zijn dusdanig dat alleen een 10 van toepassing is. Het hele proces vanaf het begin tot het einde is niet alleen professioneel maar ook op menselijke wijze verlopen.
Daarbij past maar één woord "chapeau".

J. Hamstra uit: Ede

12-12-2017

Fam. Kielstra uit: Veenendaal

20-11-2017
9,9

Deze beoordeling is ingevuld uit eigen ervaring en reactie's van onze gasten.

Dhr. J. uit: Veenendaal

05-11-2017
9,7

Een goede mix van empathie en zakelijkheid! Warm medeleven en goed meegenomen door het traject heen, chapeau!

Mw. T. uit: Ede

05-11-2017

Carina uit: Amersfoort

24-10-2017

Ik wil Dineke heel hartelijk bedanken voor alles wat ze gedaan heeft om ons te ondersteunen en mijn moeder een fijn afscheid te geven.
Je merkt dat Dineke in al haar professionaliteit op een warme en persoonlijke wijze ondersteuning geeft.
Wij zijn daardoor geraakt en geroerd.

Josée uit: Wageningen

22-10-2017
9,7

Mevrouw Dineke de Ruiter voelde de stemming goed aan. Hierdoor ontstond al snel een vertrouwelijke sfeer.
Ze gaf goede practische adviezen en was zeer duidelijk over procedures en kosten. Er werd niets aangekletst. Geen addertjes onder het gras. We kregen alle afspraken op papier. Al na het eerste gesprek waren mijn zorgen over de crematie verdwenen. Hierdoor was er meteen ruimte voor rouwverwerking en de emotionele kant van het overlijden van mijn moeder. In plaatst van opzien tegen het afscheid ging ik er als het ware naar toe leven.

Renée uit: Rheinbach, Duitdland

19-10-2017

Zeer vriendelijke, zeer professioneel, geweldig, hoe WE mijn moeder van de kamer waar ze opgebaard, lag naar de aula mochten begeleiden. De kamer, waar mijn moeder opgebeld lag, was een fijne ruimte. Dat maakte het voor mij allemaal makkelijker.
Heel hartelijk bedankt voor alles.

Fam. uit: Ede

18-10-2017

Bedankt Dineke voor het eerder verzorgen van de uitvaart van onze vader in 2013 en nu de begeleiding van de uitvaart van onze moeder. Het was beiden erg prettig geregeld.