Beoordelingen De Smaak van Croy

05-02-2017
9,7

Locatie bezocht: Croy Sterrenbosch

Positieve ervaring:
Ter ere van mijn 70 ste verjaardag samen met familie en vrienden hebben we een geweldig buffet gehad. Alle lof voor Croy Sterrenbosch.

Gerard en Wilhelmien uit: Helmond

13-12-2016

Locatie bezocht: Croyse Hoeve Aarle Rixtel

Positieve ervaring:
Gisteren terug gekomen van 3 maanden Spanje en meteen een afspraak gemaakt bij de Croy Aarle Rixtel
Het eten was zeer goed ook de nieuwe menu boeken zag er keurig uit De bediening Tessa en Bram waren vriendelijk .Voor a.s. donderdag weer een tafel besteld met onze vrienden Ga zo door

Tips & verbeterpunten:
minder wortelen als groente , ik hou er niet van.

Adri uit: Den Bosch

13-11-2016

Positieve ervaring:
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima. Zeer voor herhaling vatbaar.

Jannie uit: Hilvarenbeek

15-09-2016

Positieve ervaring:
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Leuke locatie en een mooie ruim restaurant.

Tips & verbeterpunten:
Een betere ontvangst bij aankomst.

Ans uit: Diessen

04-09-2016

Positieve ervaring:
Nu voor de tweede keer geweest, super lekker gegetrn, vriendelijke bediening en gezellige sfeer

ria uit: den bosch

13-08-2016
3,8

Positieve ervaring:
Zaterdagavond 6 augustus j.l. heb ik samen met mijn man, dochter en schoonzoon dit restaurant bezocht. We treffen op het bordes tot onze verbazing 4 grafstukken? De verklaring hiervan vinden we nergens. Waarom worden bij een uitgaansgelegenheid grafstukken als welkom gelegd?
Vervolgens gaan we naar binnen, waar niemand ons ziet staan en we dan maar een serveerster aanspreken dat we een tafel hebben gereserveerd. Wij worden naar de tafel geleid en moeten na een kwartier opnieuw iemand aanspreken om te zeggen dat we wat willen drinken!
Mijn dochter bestelde als hoofdgerecht de kipsaté. Die bleek vrijwel rauw te zijn! De serveerster nam het bord mee. Toen mijn dochter een nieuw bord kreeg met wel gare kipsaté waren wij alledrie bijna klaar met eten van het hoofdgerecht.
Voor het dessert was voor mijn dochter vergeten bestek bij te leggen. Wéér een serveerster aangesproken.
Conclusie: wij hebben een aantal keren in Teteringen gegeten, al was dat niet in het weekend. Hierover hadden we geen klachten. Sinds enige tijd wonen we in Den Bosch, vandaar dat we nu Croy Den Bosch wilden proberen. Helaas erg teleurgesteld. Niet voor herhaling vatbaar. Heb klacht ingediend maar geen reactie.

Tips & verbeterpunten:
klantvriendelijker personeel aannemen. een kok die geen rauwe kip serveert. als er een reden is om rouwkransen bij de ingang te leggen, vermeldt deze reden dan. hoewel het ook dan vreemd is om rouwkransen neer te leggen als je gezellig komt eten. meer vis op de kaart.

Son uit: Breda

07-08-2016

Locatie bezocht: Croy Boschlust Teteringen

Positieve ervaring:
We hebben deze week 4 achtereenvolgende avonden bij Boschlust gedineerd. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Lekker en goed eten, reuze leuke en servicebewuste dames in de bediening en ondanks de grootte zijn er door de inrichting gezellige zitplaatsen gecreëerd. Warm aanbevolen!

Adrie uit: Teteringen

03-08-2016
2,8

Locatie bezocht: Croy Boschlust Teteringen

eten is prima

website aanpassen m.b.t. vacatures

meerdere keren op vacature gereageerd nooit iets vernomen, ho ja toch hij zou vervuld zijn en wij werken met een jong team...DUS Ben ik te oud????

het is voor mij heel makkelijk om een negatieve reactie op Facebook te plaatsen heb een groot netwerk,moet toch niet nodig zijn.....

Huub uit: Oisterwijk

29-07-2016
7,0

Positieve ervaring:
een redelijke maaltijd( niet meer dan dat) voor een goede prijs.

Tips & verbeterpunten:
Veel bezoekers hadden last van tocht om dat overal de
deuren tegen elkaar open stonden. Veel goede tafelkeuzes
waren er daarom ook niet!

Dennis uit: 's-Hertogenbosch

22-07-2016
8,5

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en een gezellige sfeer!!

Een zeer geslaagde avond!!

Tips & verbeterpunten:
Eventueel wat meer visgerechten op de kaart