Beoordelingen De Smaak van Croy

10-01-2018
8,1

Locatie bezocht: Croy Sterrenbosch

Ervaring met Croy Sterrenbosch in Leusden
- in de zomer wezen lunchen, croyket menu. Twee (!) lekkere kroketten en heerlijke, krokante, frieten.
- een aantal weken geleden bezocht voor een diner. Rustig plekje aan het raam. Genoten van het 3-gangendiner, als hoofdgerecht zalm, met weer die lekkere frietjes, plus dito aardappelblokjes.
- Croy heeft een leuk keuzemenu tegen een zeer betaalbare prijs.

Tips & verbeterpunten:

- afgelopen zaterdag gereserveerd voor 4. Deze zaten we midden in de ruimte, veel gasten. Het was zo lawaaiierig dat we elkaar amper konden verstaan. De bestelling werd opgenomen zonder dat het opgeschreven werd. We maakten er nog een grapje over. Inderdaad kwam er een verkeerd hoofdgerecht. Werd wel, attent, goedgemaakt met het schrappen van de rekening van 1 hoofdgerecht. Ik vond mijn keuze van de vorige keer zo smakelijk dat ik weer hetzelfde bestelde. Dat vond ik deze keer een stuk minder. De zalm was erg zout, evenals de frieten en aardappelblokjes. Daarnaast waren de laatste 2 lang niet zo krokant als ik van Croy gewend ben. Thuisgekomen heb ik 3 glazen water gedronken, omdat ik zo dorstig van het zout was geworden.
Jammer dat de smaak van het eten per bezoek zo variabel is. Ik raad aan minder zout in de keuken te gebruiken. Heeft een bezoeker behoefte aan meer, dan die dat er zelf nog aan toevoegen.
Bij een volgende reservering zal ik vragen om een rustig tafeltje.

j uit: Hank

29-12-2017

Locatie bezocht: Croy Boschlust Teteringen

Positieve ervaring:
Wij zijn 5 personen voor de eerste keer met Kerst geweest in Boschlust alles was netjes geregeld en het eten van goede kwaliteit en voldoende TOP

Els uit: Nijmegen

28-12-2017
4,5

Locatie bezocht: Croy de Goffertboerderij Nijmegen

Er was wijn

Tips & verbeterpunten:
- de groenten bij het hoofdgerecht komen uit diepvrieszakken... opzicht niet mis mee maar wel als het nog half rauw is
- eten is erg flauw van smaak...
Mijn man en ik kwamen altijd erg graag bij de Croy, zeer goed eten voor een goede prijs. Na enige tijd dachten we weer eens lekker bij de Croy te gaan eten maar het viel ENORM tegen. Jammer.... ons zie je niet meer terug

Karel uit: Zundert

09-12-2017
6,7

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
Allereerst beschrijf ik hier mijn ervaring. De kop boven dit invulvak suggereert dat alles alleen positief kan zijn bij de Croy. De voorgerechten waren eigenlijk best goed. Makreel en champignons hadden wij. Geen brood met wat kruidenboter erbij helaas. Bij het hoofdgerecht steak (het duurste gerecht met bijbetaling) zat alleen een klein stronkje witlof. Verder geen groenten. En dan de hele tijd naar een video kijken van de groenteman diende meest lekker groenten van het land plukt. SLECHT. Mijn tafelgenote had een Notenburger. Geserveerd tussen twee droge sneden bruin brood.....wat is dat dan?. Wat bijbehorende aankleding betreft. Ook hetzelfde stronkje witlof, wat matige blaadjes sla en een matige dressing in een apart bakje.
De toetjes waren best lekker.
Overall: de groenten van eigen land zijn grotendeels verdwenen bij de Croy. Oh ja en het bakje extra salade van € 2,95 niet doen.

Tips & verbeterpunten:
Doe weer groenten bij het eten.
Serveer een behoorlijke hamburger.

Verbeter de gerechten en denk dan weer eens aan prijsverhogingen. De prijs kwaliteit verhouding begint zoek te raken.

Rieky

07-12-2017
6,1

Locatie bezocht: Croy Boschlust Teteringen

Positieve ervaring:
Deze keer zijn we echt teleurgesteld zowel door het personeel als het eten.
Erg jammer want in het begin was het goed nu was het erg slecht.
Lang wachten op het eten.

Tips & verbeterpunten:
Meer ruimte tussen de lange tafels zodat wij gasten niet alles hoeven door teschuiven of door geven.kortere wachttijd duurde deze keer erg lang.

G.J uit: Helmond

01-12-2017
6,7

Fijn dat er weer een 3 gangen diner is , mag uitgebreider,

Tips & verbeterpunten:
Ik mis de aardappeltjes , de schnitzel ,softijs, waterflessen gesloten reserveren.de nieuwe bediening moet antwoord kunnen geven en op de hoogte zijn
Misschien een schaaltje appelmoes ??

Sjef uit: Helmond

30-11-2017

Tips & verbeterpunten:
We waren met 4 personen het was weer vanouds heerlijk gegeten alleen een minpunt terwijl we al een tijd het hoofdgerecht hadden hadden we nog geen friet erbij na mijn vraag of we dat nog zouden krijgen kwam de ober na 5 minuten met de friet terwijl we het hoofdgerecht al half op hadden

Riet uit: Nuenen

27-11-2017
4,8

Positieve ervaring:
Wij zijn echt niet tevreden , erge lange wachttijd .
Het eten was goed maar doordat we zo lang moesten wachten was ons plezier bedorven

Tips & verbeterpunten:
Liefst meer wat betrokken personeel

Alexandre

30-10-2017

Locatie bezocht: Croy ’t Stokske Moergestel

Riekie uit: Nijmegen

26-10-2017
4,4

Locatie bezocht: Croy de Goffertboerderij Nijmegen

Positieve ervaring:
Bij binnenkomst niemand aan de bali, naar de tafel gebracht, was nog niet schoon, na lang wachten 3x drinken besteld, konden we bestellen, biefstuk besteld, medium, was niet eens bruin gebakken, zag er erg bleek uit , smaakte van geen kanten, we hebben deze ook niet opgegeten,groenten ook in de mix pffff, gebakken aardappels en friet waren wel te eten, we hebben met 8 personen gegeten, waarvan 5 personen het niet te eten vonden, varkenshaas veel te droog, deze restaurant zouden wij aan niemand aanbevelen
Ga nog liever naar de cafetaria.

Tips & verbeterpunten:
Meer aandacht aan het eten schenken, personeel (1 dame )die ons heeft geholpen kon geen lachtje ervan af.
Groenten geen mix, ziet er niet uit.