Beoordelingen De Smaak van Croy

26-10-2017
4,4

Locatie bezocht: Croy de Goffertboerderij Nijmegen

Positieve ervaring:
Bij binnenkomst niemand aan de bali, naar de tafel gebracht, was nog niet schoon, na lang wachten 3x drinken besteld, konden we bestellen, biefstuk besteld, medium, was niet eens bruin gebakken, zag er erg bleek uit , smaakte van geen kanten, we hebben deze ook niet opgegeten,groenten ook in de mix pffff, gebakken aardappels en friet waren wel te eten, we hebben met 8 personen gegeten, waarvan 5 personen het niet te eten vonden, varkenshaas veel te droog, deze restaurant zouden wij aan niemand aanbevelen
Ga nog liever naar de cafetaria.

Tips & verbeterpunten:
Meer aandacht aan het eten schenken, personeel (1 dame )die ons heeft geholpen kon geen lachtje ervan af.
Groenten geen mix, ziet er niet uit.

Peter uit: Oosterhout

23-10-2017
5,9

Locatie bezocht: Croy Boschlust Teteringen

Positieve ervaring:
Graag wil ik mijn negatieve ervaring melden van gisteren
Wij waren 41 jaar getrouwd, en wik komen vaker bij Croy
Nu was de Hacheé erg vet en de varkensschnitsel van mijn vrouw erg droog, Heb ik gemeld, maar de juffrouw is hier niet meer op teruggekomen. Wel 170 euro af moeten rekenen. Jammer om zo afscheid te moeten nemen van een restaurant waarvan ik regelmatig kwam.

Tips & verbeterpunten:
Tip, probeer de kwaliteit op peil te houden
Als een klant netjes en beleefd een klacht heeft doorgegeven, graag hier op terugkomen

J.J.G. uit: 4921 VN Made

22-10-2017
6,3

Locatie bezocht: Croy Boschlust Teteringen

Positieve ervaring:
De entourage is gemoedelijk , typisch Brabants. De bediening was goed.

Tips & verbeterpunten:
Gaarne de gasten bij de deur ontvangen en de jassen aannemen of afgeven bij vertrek. Het voorgerecht en het nagerecht was goed echter het hoofdgerecht was of teveel, beenham of te weinig n.l. de Proeverij van Croy . Geen groenten voor niemand en te weinig rites c.q. gebakken aardappelen. Ook was t.o.v. mijn bezoek op 31-03-2017 de biefstuk vervangen door hachee. Aardig voor de winter maar erg karig. Wij dachten ook deze keer voor mijn gasten 'n goede keus gemaakt te hebben met Croy maar. helaas. Wij zullen dit restaurant niet direct meer aanbevelen bij derden. Helaas

Cor uit: Veldhoven

21-10-2017
5,9

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
Heb mosselen gegeten en die waren zeer slecht bereid,zonder smaak en vlgs mij ook niet vers.Mijn tafelgenoten hadden schampys besteld en kregen 2 stokjes met kleine garnalen en die smaakte ook niet.Gemeld aan de bediening en die zou het vertellen in de keuken.Er is niets mee gedaan ,maar wel de volle prijs betalen

Jan uit: EINDHOVEN

19-10-2017
6,4

Locatie bezocht: Croyse Hoeve Aarle Rixtel

Positieve ervaring:
ik heb een beoordeling gegeven over ons bezoek met
12 man aan CROY Aarle Rixtel , dd 16-10-2017,ONDER DE NAAM JAN EINDHOVEN.
Wat is jullie reactie hierop ???
Is ook deze vraag ook, van de toen alle aanwezigen genodigden, gekregen
Graag antwoord

18-10-2017
2,8

Locatie bezocht: Croy Sterrenbosch

Positieve ervaring:
Positieve ervaringen heb ik niet.. Buitengewone onfatsoenlijk personeel... Later klacht netjes gemeld, alleen maakte het niet veel indruk.. Etentje heeft bijna €450.-- gekost verwacht je toch wel enig fatsoen om gasten terug te laten komen. Nee Croy dit gaat zo niet goed.. mijn totale cijfer is een 3...

Tips & verbeterpunten:
Alles als het belangrijk is dat deze locatie open blijft.. Voorgerecht om te huilen. Hoofdgerecht koud en klein.. ijs slecht opgemaakt en spuitbus slagroom lijkt nergens op.. Personeel een cursus laten volgen hoe je gasten aanspreekt. Gordon Ramsey zou een goede zijn om de boel daar recht te zetten.. En het is te warm in de zaak... Wij komen nooit meer..

Jan uit: Eindhoven

16-10-2017
5,6

Locatie bezocht: Croyse Hoeve Aarle Rixtel

Positieve ervaring:
Alle VERJAARDAGEN diners werden DE AFGELOPN 10 JAAR bij Croy Aarle rixtel,Den Bosch en Nijmegen gevierd met succes.
Zaterdag 14 OCTOBER zijn we met 12 man wederom in Aarle-Rixtel geweest.

NIEMAND HEEFT HIERVAN GENOTEN,iedereen heeft dit middels diversen opmerkingen en telefoon kenbaar ge-maakt
Slechte service,eten werd alles bij elkaar op de 2 tafels
gezet AANVALLEN kleine bakjes gevuld voor 2 personen

HET WAS EEN FLOP ,DIT NOOIT MEER.
JAMMER
ADIEU CROY

MET GROETEN JAN HEBELS

Tips & verbeterpunten:
WAAR MOET DAT HEEN MET CROY.
IK HOEF JULLIE NIET TE VERTELLEN WAT EEN KLANT GOED VIND.
IK HEB DE FAMILIE EN KENNISSEN ,MET TROTS, ALTIJD
UITGENODIGD IN DE CROY RESTAURANTS

M

15-10-2017
2,7

Locatie bezocht: Croy ’t Stokske Moergestel

Tips & verbeterpunten:
We zijn al meerdere malen geweest, altijd wel goed maar nu was het echt slecht.
Verbeterpunten:
- vraag of men een drankje lust na het plaats nemen, ipv vrij lang wachten voor men iets gevraagd werd.
- pepersaus van de biefstuk geen smaak aan, leek wel kant en klaar uit een zakje.
- biefstuk doorbakken ipv medium
- bij een persoon was het bord nat groente dreven in het water maar ook de biefstuk erg jammer.
- bij een proeverij croy zat er geen vlees in de hachee beetje vreemd om alleen maar de jus met ui te krijgen.
- bij croy proeverij zit een mini croy burger beetje vreemd dat dit een broodje met een burgertje er op is zonder sausje en of sla enz. Lijkt niet echt op de croy burger.
Dat betreft het eten. Het personeel mag ook beter aangestuurd worden. Het eten werd zomaar snel zowat op tafel gegooid er kon nog geen smakelijk eten of een lach van af. Men was ook niet bepaald vriendelijk erg kort af. Ook had men tijdens het uithalen van het hoofdgerecht wat geknoeid op tafel, dat kan altijd gebeuren. Maar dat men het dan oppoetst met de servet van de klant en vervolgens deze gewoon laat liggen zonder een nieuwe te brengen vonden wij wel erg vreemd. Ik ga er vanuit dat dit geen overbodige luxe is. Dus bij deze succes met de verbeter punten, maar wij komen hier zo niet meer. Valt me erg tegen van zo'n zaak!

Pierre uit: Veghel

14-10-2017

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
Gisteravond hier gegeten met een delegatie van 23 Franse landbouw topbestuurders .Ze hebben een geweldige tijd gehad .Prima gegeten en geweldige bediening . Vooraf het een en ander doorgenomen .Prima opgevolgd en mede daardoor een fantastische avond gehad .De rode wijn werd heel erg gewaardeerd .
( Gelukkig was deze Frans !! )

Tips & verbeterpunten:
Zij die klachten over de bediening hebben volgens deze recensies zouden naar zich zelf moeten kijken .Met een klein beetje voorwerk kun je voor een zeer aangename prijs een topavond hebben bij Croy . Verbeterpunten dus bij de bezoeker zelf !!!