Beoordelingen De Smaak van Croy

06-05-2017
n.v.t.

Locatie bezocht: Croy Boschlust Teteringen

Positieve ervaring:
Het eten bevalt ons redelijk. Maar wat is dit voor een actie? De stempelkaart werd ingeruild voor een ander systeem, waar meerdere winkels bij aangesloten zijn en waarop je punten kunt sparen. Het is een Duitse organisatie met uiteraard Duitse winkels. Wat hebben wij hieraan? Bovendien kan ik op de site niet vinden hoeveel punten ik krijg voor een etentje bij Croy. En punten inwisselen kan bijv. voor 500 punten krijg je een 3 gangen menu. Dit is niet in verhouding tot de vorige spaaractie met stempelkaart. Ik noem dit echt een groot fiasco en voor mij (en misschien meerdere met mij) om de volgende keer gewoon een ander restaurant te bezoeken.

Tips & verbeterpunten:
Ga terug naar de spaaractie met stempelkaart.

Colette uit: Son,en Breugel

24-04-2017
3,5

Locatie bezocht: Croyse Hoeve Aarle Rixtel

Positieve ervaring:
Wat een bagger! Personeel slecht. Het eten: Heel Erg slecht! We zijn diverse keren geweest, alttd goed maar nu; wij komen niet meer!

Goed personeel?

Wilhelm uit: Hoogland

03-03-2017

Locatie bezocht: Croy Sterrenbosch

Positieve ervaring:
Een ontzettend goede ervaring! Groot restaurant wat ook zo over komt. Eten prima, ik heb een biefstuk rood besteld, en die was werkelijk perfect! ook het niet gegaarde rode vlees was warm! zo krijg je hem maar zelden! Positieve ervaring, zeker een aanrader!

Tips & verbeterpunten:
serveer een bakje honing naast de stroop bij het kaasplankje ( slechts een detail!)

Frans uit: Nijkerk

05-02-2017
9,7

Locatie bezocht: Croy Sterrenbosch

Positieve ervaring:
Ter ere van mijn 70 ste verjaardag samen met familie en vrienden hebben we een geweldig buffet gehad. Alle lof voor Croy Sterrenbosch.

Gerard en Wilhelmien uit: Helmond

13-12-2016

Locatie bezocht: Croyse Hoeve Aarle Rixtel

Positieve ervaring:
Gisteren terug gekomen van 3 maanden Spanje en meteen een afspraak gemaakt bij de Croy Aarle Rixtel
Het eten was zeer goed ook de nieuwe menu boeken zag er keurig uit De bediening Tessa en Bram waren vriendelijk .Voor a.s. donderdag weer een tafel besteld met onze vrienden Ga zo door

Tips & verbeterpunten:
minder wortelen als groente , ik hou er niet van.

Adri uit: Den Bosch

13-11-2016

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima. Zeer voor herhaling vatbaar.

Jannie uit: Hilvarenbeek

15-09-2016

Locatie bezocht: Croy ’t Stokske Moergestel

Positieve ervaring:
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Leuke locatie en een mooie ruim restaurant.

Tips & verbeterpunten:
Een betere ontvangst bij aankomst.

Ans uit: Diessen

04-09-2016

Locatie bezocht: Croy ’t Stokske Moergestel

Positieve ervaring:
Nu voor de tweede keer geweest, super lekker gegetrn, vriendelijke bediening en gezellige sfeer

ria uit: den bosch

13-08-2016
3,8

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
Zaterdagavond 6 augustus j.l. heb ik samen met mijn man, dochter en schoonzoon dit restaurant bezocht. We treffen op het bordes tot onze verbazing 4 grafstukken? De verklaring hiervan vinden we nergens. Waarom worden bij een uitgaansgelegenheid grafstukken als welkom gelegd?
Vervolgens gaan we naar binnen, waar niemand ons ziet staan en we dan maar een serveerster aanspreken dat we een tafel hebben gereserveerd. Wij worden naar de tafel geleid en moeten na een kwartier opnieuw iemand aanspreken om te zeggen dat we wat willen drinken!
Mijn dochter bestelde als hoofdgerecht de kipsaté. Die bleek vrijwel rauw te zijn! De serveerster nam het bord mee. Toen mijn dochter een nieuw bord kreeg met wel gare kipsaté waren wij alledrie bijna klaar met eten van het hoofdgerecht.
Voor het dessert was voor mijn dochter vergeten bestek bij te leggen. Wéér een serveerster aangesproken.
Conclusie: wij hebben een aantal keren in Teteringen gegeten, al was dat niet in het weekend. Hierover hadden we geen klachten. Sinds enige tijd wonen we in Den Bosch, vandaar dat we nu Croy Den Bosch wilden proberen. Helaas erg teleurgesteld. Niet voor herhaling vatbaar. Heb klacht ingediend maar geen reactie.

Tips & verbeterpunten:
klantvriendelijker personeel aannemen. een kok die geen rauwe kip serveert. als er een reden is om rouwkransen bij de ingang te leggen, vermeldt deze reden dan. hoewel het ook dan vreemd is om rouwkransen neer te leggen als je gezellig komt eten. meer vis op de kaart.

Son uit: Breda

07-08-2016

Locatie bezocht: Croy Boschlust Teteringen

Positieve ervaring:
We hebben deze week 4 achtereenvolgende avonden bij Boschlust gedineerd. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Lekker en goed eten, reuze leuke en servicebewuste dames in de bediening en ondanks de grootte zijn er door de inrichting gezellige zitplaatsen gecreëerd. Warm aanbevolen!