Beoordelingen De Smaak van Croy

• Prijs / kwaliteitverhouding 8,5

Tini uit: Helmond

17-11-2018

Positieve ervaring:
Zijn zeer tevreden de gastvrouw marlijn en het andere personeel zeer vriendelijk wij zullen jullie aan bevelen
Alles perfect eten alles komen graag bij jullie eten
Jullie verdienen een dikke 10
Tini en Ali klomp uit Stiphout

Niks te verbeteren

uit: Helmond

08-11-2018
9,8

Positieve ervaring:
Na jarenlang op gezettetijden hier gegeten te hebben zijn we na het veranderen van het concept niet meer geweest. Vandaag hebben wij Croy weer bezocht en hebben heerlijk gegeten. De sfeer en de inrichting van het restaurant is nagenoeg weer gelijk als voorheen. Daarnaast is Marlijn weer terug en loopt alles op rolletjes.

Tips & verbeterpunten:
De inrichting van het restaurant weer terugbrengen naar vroeger.

Paul uit: Veldhoven

05-11-2018

Positieve ervaring:
De Croyse Hoeve was op 4 november het eindpunt van onze auto-puzzelrit. De medewerking, inzet en enthousiasme van het team maakte dit tot een super afsluiting van een mooie dag. Een erg moois accommodatie (wij hadden 'huiskamer' tot onze beschikking) waar we de 60 deelnemers konden ontvangen. Achteraf zijn we met 15 personen blijven eten en ook dit was erg goed en alles werd mooi gelijktijdig geserveerd. Wij komen hier zeker nog eens terug en complimenten voor het team!

Sjan uit: Son en breugel

04-11-2018
8,5

Positieve ervaring:
Het menue was erg goed van kwaliteit vlotte bediening erg vriendelijk personeel had om een rustig plekje gevraagd en hebben dat ook gekregen super!!

Tips & verbeterpunten:
Bij het dessert waren de kersen niet warm werd meteen verholpen kunt beter de kersen apart serveren

P uit: Eindhoven

31-10-2018

Positieve ervaring:
Marlijn heeft persoonlijk nog voor ons geregeld dat we na de rondleiding en proeverij ook nog in het restaurant konden eten. (Dat hadden we niet gereserveerd) Top geregeld en bedankt voor de gezelligheid.

C.R. uit: Helmond

29-10-2018

Positieve ervaring:
Zaterdag 27-10-2018 de 50e verjaardag van mijn vrouw gevierd. We waren met 27 personen van 17:00-23:00 in de Croyse Hoeve. Wij zaten in een aparte gezellige ruimte welke was aangepast op het aantal personen. De bediening was super 👍 vriendelijk en snel. Wij hebben geen moment “droog” gestaan. Het eten was voortreffelijk. Onze gasten waren erg enthousiast over het eten en de unieke locatie van de Croyse Hoeve zo naast het kasteel “Croy”. Al met al een een onvergetelijke avond. Marlijn en je hele team.............Hartelijk dank!

Geen. Zo door gaan.

Mvo

15-09-2018
1,0

Locatie bezocht: Croy de Pettelaar ’s-Hertogenbosch

Positieve ervaring:
Geen positieve ervaring. Croy de Pettelaar was vandaag zaterdag 15.10.2018 om 15.20 uur weer niet open. Wij hebben al vaker voor een gesloten deur gestaan terwijl op de site en de deur staat dat ze open zijn!! Wij gaan er zeker niet meer heen! Er waren ook geen medewerkers te zien binnen.

Tips & verbeterpunten:
Gewoon de openingstijden aanhouden.

Trees uit: Gemert

15-08-2018
9,5

Positieve ervaring:
na jarenlang bijna wekelijks hier gegeten te hebben zijn we na het veranderen van het concept hier bijna 2 jaar niet meer geweest. Tot afgelopen dinsdagavond hebben we Croy weer een kans gegeven. Gelukkig was de kwaliteit en de keuze van het menu als vanouds en wij zijn ook heel blij dat de bedrijfsleidster van 3 jaar geleden, Marlijn, weer terug is gekeerd. Wij komen snel weer terug.

Tips & verbeterpunten:
Vooral zo doorgaan en niet meer het concept wijzigen.
Ook vooral zorgen dat nu het vaste personeel blijft.

Gerard uit: Breda

08-08-2018
9,6

Locatie bezocht: Croy Boschlust Teteringen

Positieve ervaring:
Na een dagje zee kwamen wij door file een half uur te laat op de plaats van bestemming wat geen enkel probleem was. Zoals altijd was het eten prima. Wij zaten buiten maar zoals iedereen weet zijn er meer wespen dan anders en ook in de mooie tuin op het terras van Croy was dat enigszins lastig. Mede door ons eigen toedoen kwam er een wesp in het bier en de appelsap wat geen probleem was Wij kregen gelijk nieuwe consumpties gratis, bedankt Anja. Wij hebben de mooie avond verder binnen doorgebracht waar de temperatuur zeer aangenaam was Verder is het personeel altijd heel aardig en oplossingsgezind. En ja er gaat wel eens wat mis maar waar niet en het wordt altijd, zoals reeds opgemerkt goed opgelost. Wij komen er zeer graag en regelmatig. Een rustpunt!

Tips & verbeterpunten:
Ga vooral zo door trek je niets aan van de negatieve horken die je toch niet tevreden kunt stellen,

Gerard Wilhelmien uit: Helmond

13-05-2018

Positieve ervaring:
Lieve bediening ,lekker eten .wij komen er elke week en hebben niet te klagen .prijs/kwaliteit.

Tips & verbeterpunten:
Soft ijs terug en meer saté saus