Beoordelingen De Tuyn-kamer

• Vakmanschap 9,4
  • Kwaliteit 9,4

A. uit: Veen

Vakmanschap!
Fijn bedrijf om mee samen te werken!
Mooi resultaat!

D uit: Zuilichem

Ervaring met: Tuinkamer

Je moet blijven streven naar verbetering daarom geen 10 maar jullie weten best dat wij enorm tevreden zijn.

Lau uit: Huizen

Gewoon top

Ger uit: Hedel

07-01-2019

Ervaring met: Eiken bijgebouwen

Een bijzonder prettige samenwerking en een prachtig resultaat!

Mariet uit: Veen

07-01-2019

Ervaring met: Maatwerk

Betreft een overkapping aansluitend aan het woonhuis in eikenhout met pannen gedekt. Prachtig werk en kwaliteit geleverd. Korte lijnen en een prettige samenwerking met eigenaar en alle medewerkers. Erg blij met resultaat, is een plaatje!

Karsten uit: Dinxperlo

02-01-2019

Ervaring met: Tuinkamer

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en het uiteindelijke product van de Tuyn-Kamer. Belangrijkste kernpunten zijn, betrouwbaarheid, vakmanschap, zeer hoogwaardig product en afspraak is afspraak.

Familie uit: Den Haag

02-01-2019

Ervaring met: Stalen ramen

Leveren een keurig stukje vakmanschap af! Top!

uit: Amsterdam

15-08-2018

Ervaring met: Tuinkamer

Jullie hebben bij ons echt fantastisch werk geleverd. Vanaf onze kennismaking hebben wij altijd het vertrouwen gehad dat het project in goede handen was. Deze verwachting is gedurende het gehele proces waargemaakt. Te binnen met het uitwerken van het door ons gemaakte voorlopige ontwerp: zowel de klimvoorziening als de slimme funderingsoplossing hebben fantastisch uitgewerkt. Daarna de super snelle bouw met de stalen funderingsframe en prefab wandconstructies! Binnen een dag stond het skelet van de tuinkamer. De afwerking is daarna door Arnold met groot oog voor detail verzorgd.

uit: Liessel

20-04-2018

Ervaring met: Eiken bijgebouwen

Wij zijn erg blij met ons prachtige eiken tuinhuis en zijn zeer tevreden over de samenwerking met 'De Tuynkamer'. Zeer vriendelijke mensen die uitsluitend vakwerk leveren.

Familie uit: Arnemuiden

18-04-2018

Ervaring met: Eiken bijgebouwen

Met passie wordt alles uitgevoerd. Heerlijk om met zulke gewone, betrokken en vakkundige mensen iets moois te maken, waar we nog jaren plezier van hopen te beleven.