Beoordelingen De Tuyn-kamer

• Kwaliteit 9,4

uit: Amsterdam

15-08-2018

Ervaring met: Tuinkamer

Jullie hebben bij ons echt fantastisch werk geleverd. Vanaf onze kennismaking hebben wij altijd het vertrouwen gehad dat het project in goede handen was. Deze verwachting is gedurende het gehele proces waargemaakt. Te binnen met het uitwerken van het door ons gemaakte voorlopige ontwerp: zowel de klimvoorziening als de slimme funderingsoplossing hebben fantastisch uitgewerkt. Daarna de super snelle bouw met de stalen funderingsframe en prefab wandconstructies! Binnen een dag stond het skelet van de tuinkamer. De afwerking is daarna door Arnold met groot oog voor detail verzorgd.

uit: Liessel

20-04-2018

Ervaring met: Eiken bijgebouwen

Wij zijn erg blij met ons prachtige eiken tuinhuis en zijn zeer tevreden over de samenwerking met 'De Tuynkamer'. Zeer vriendelijke mensen die uitsluitend vakwerk leveren.

Familie uit: Arnemuiden

18-04-2018

Ervaring met: Eiken bijgebouwen

Met passie wordt alles uitgevoerd. Heerlijk om met zulke gewone, betrokken en vakkundige mensen iets moois te maken, waar we nog jaren plezier van hopen te beleven.

Hans uit: Wijk en Aalburg

18-04-2018

Danny uit: Schijndel

08-12-2017
9,8

Ervaring met: Eiken bijgebouwen

Zeer prettige samenwerking in zowel het voortraject en uitvoering. Professionele mensen met veel passie voor kwaliteit en vakmanschap.

wilma uit: Nederhemert

02-11-2017
9,8

Ervaring met: Maatwerk

Een geweldig team en goede kwaliteit!
echt een aanrader!

Rob uit: ‘S-Hertogenbosch

28-10-2017

Ervaring met: Tuinkamer

Fijn bedrijf met zeer vakkundige en vriendelijke medewerkers. Alles is mogelijk, ook gedurende het proces! Een aanrader!

Krijna en Bas uit: Oudheusen

25-10-2017

Ervaring met: Tuinkamer

Plezierige, vakkundige mensen. De gemaakte afspraken werden allen exact nagekomen. Zeer aanbevelingswaardig.

Wilma uit: Nederhemert

24-10-2017
9,6

Ad en Anne uit: Reusel

13-07-2017

Ervaring met: Eiken bijgebouwen

Zijn dik tevreden en genieten al geruime tijd van ons tuinhuisje.