Beoordelingen Denkspellenparadijs.nl

05-01-2019

Hilde uit: Duffel

04-01-2019

Verbeterpunten:
Het zou gemakkelijk zijn als er een bevestigingsemail wordt gestuurd nadat je hebt besteld. Nu was het beetje afwachten of het nu goed was aangekomen bij jullie en of de bestelling dus goed was uitgevoerd.

04-01-2019

Positieve ervaring:
Duidelijke omschrijving van spellen. Navigatie is helder. Wat er op de site wordt beloofd wordt nagekomen.

Larissa uit: Gouda

28-12-2018

Positieve ervaring:
Ruim aanbod aan spelletjes.
Snelle levering!

Loes uit: Winterswijk

11-12-2018
9,5

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Er is fijn overleg mogelijk en men denkt met je mee.

Liesbeth uit: HEILOO

05-12-2018

Positieve ervaring:
Leuke, uitdagende spellen. Leuk om cadeau te doen, om zelf te spelen, met je kinderen etc

Verbeterpunten:
Wellicht de prijs iets verlagen, hoewel ik snap dat dat best lastig zal zijn.

oor

05-12-2018

M. J. uit: Gouda

19-11-2018
9,9

Ik heb beoordeeld als: Bedrijf

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Super snelle levering indien alle spellen op voorraad. Als een spel niet op voorraad is krijg je bericht indien dit wel weer het geval is, dit werkt goed!
Indien een spel beschadigd is bij levering, wordt het spel zonder gedoe vervangen voor een nieuwe.
De jongeren reageren zonder uitzondering positief op de spellen. Er zit altijd wel een spel bij wat aansluit en uitdaagt. Voor alle niveaus en leeftijden (tot nu toe) geslaagd.
Bij de meeste spellen kun je spelregels weglaten, en soms een eigen invulling geven, om het minder complex te maken indien gewenst. Dat maakt spellen voor een grotere groep jongeren geschikt en maakt dat ze kunnen groeien en ontwikkelen in het spel, mooi om te zien! Zeker daar we nu ook scholing rondom spelmateriaal inzetten hebben gevolgd en daardoor de vertaalslag naar het dagelijks leven nog effectiever kunnen inzetten.
Als ik een vraag heb over een spel, of advies vraag -> wordt binnen enkele dagen en deskundig beantwoord.

Verbeterpunten:
Heb ik niet. Helemaal prima zo!

Dianne uit: Sittard

19-11-2018
9,9

Positieve ervaring:
Ik had een heel grote bestelling, die erg snel en netjes werd geleverd. Ik kreeg er als verrassing nog wat spelletjes bij.

Jasper uit: Groningen

02-11-2018
9,7

Positieve ervaring:
Prima site en vlotte afhandeling. Ook netjes dat ik even een persoonlijk mailtje kreeg dat de afhandeling iets langer kon duren.