Beoordelingen De PC Makelaar

• Nazorg en garantie 9,3

John uit: Papendrecht

18-06-2018

Uw ervaring
Hoor bij de ouderen, best schrikken als je laptop opeens crast, weinig ervaring met ICT reparaties, dit bedrijf was nieuw voor mij en gezien de ervaringen blijft dit ook mijn reparateur voor mobs en comp. Aanbevolen!

Marcel uit: Ridderkerk

13-06-2018
9,8

Uw ervaring
Super geholpen, mijn scherm was gebroken en binnen een uur had ik een nieuw scherm. En als extra service hadden ze gelijk ook nog even mijn microphoon en speaker schoon gemaakt...hij voelt en hoort weer als nieuw!

R. uit: Grave

12-06-2018

Wim uit: Sliedrecht

02-06-2018
1,0

Uw ervaring
Mijn iPhone se had alleen een defecte camera. Na reparatie van de camera, zonder afdeklens teruggekregen trouwens, start de telefoon steeds opnieuw op en is de accu opeens 95 % versleten. Ik snap er niets van maar ben er niet blij mee.

Stefan uit: Sliedrecht

04-05-2018
9,9

Uw ervaring
Top ervaring. Camera eerst na gekeken en werkt nog dus geen onnodige kosten en daarna is de achterkant van de s7 edge vervangen

MB uit: Sliedrecht

20-04-2018

Super service!!
Ik kwam om mijn laadpunt te vervangen, bleek het voldoende te zijn met alleen chemisch reinigen. Scheelde mij een hoop in de kosten. Super aardig personeel. Kreeg zelfs wat te drinken tijdens het wachten! Raad iedereen aan om hier langs te gaan!

Lindy uit: Bleskensgraaf

16-04-2018

Uw ervaring
Top service en enorm snel !

Stefan uit: Sliedrecht

14-03-2018

Uw ervaring
Ik werd erg snel geholpen en ook met een goed resultaat. De reparatie was binnen no time gebeurd en de tijd die ik moest wachten ging snel voorbij door de sociale werknemers.

William uit: Vianen

12-03-2018
7,9

Margreet uit: Dordrecht

06-03-2018
7,8

Uw ervaring
Goed geholpen in korte tijd.
Eigenaar/directeur heeft wel veel overwicht op personeel. Persoonlijk houd ik van samenwerking en niet zo'n duidelijke scheidslijn wie er de baas is.