Beoordelingen DePrintermonteur.nl

B.M.F. Boma Nederland uit: Capelle a/d IJssel

18-04-2019
9,5

Ik ben: eerste keer klant

Uw medewerker is een positief ingestelde en vakkundig persoon

P. PMpompen uit: Utrecht

18-04-2019

Ik ben: eerste keer klant

Aardige monteur die mij goed geïnformeerd heeft over de printer en cartridges.
Ik ben zeer tevreden.

Werner Ikea Distribution Benelux uit: Oosterhout

11-03-2019

Ik ben: eerste keer klant

Algemeen heel goed. Bij een paar fusers iets langer moeten wachten dan dat men dacht.

J.M. Unimatch uit: Beetsterzwaag

Shivam Beri Fashion uit: Amsterdam

20-02-2019
8,5

Ik ben: vaste klant

Uitstekende service van de monteur. De printermonteur belde ons automatisch om te vragen hoe het met de printer ging of er een onderhoudsbeurt nodig is of niet?

Pascal AutoDisk uit: Haarlem

15-02-2019
5,0

Ik ben: vaker klant geweest

2x een reparatie/onderhoud laten doen aan 2 van onze printers. Na het laatste onderhoud geeft 1 van de printers vaak een papier storing. Hierop hebben we een mailtje gestuurd en werden we teruggebeld door de eigenaar. Wat volgde was een ontzettend vervelend gesprek waarbij de persoon(die aangaf de eigenaar te zijn) als een geslagen hond een gevecht opzocht over de oorzaak van de papierstoring. Er was werkelijk nul aanleiding om op deze manier een gesprek te voeren maar deze man vond het allemaal verschrikkelijk erg dat wij een vraag stellen via de mail(we hadden eigenlijk moeten bellen) of wij eventueel aanspraak kunnen maken op garantie op het onderhoud. "het lijkt wel op een rechtzaak zo" en "het was een heel onaardig mailtje". Het enige dat wij gedaan hebben is een vraag gesteld. Op een normale nette manier. Maar het lijkt erop dat deze club zich niet wil identificeren met de klant en niet wil meedenken aan een oplossing. Daarom, de kennis en vakmanschap mag prima zijn, maar als het er enigszins op lijkt dat ze iets verkeerd gedaan hebben dan krijg je een verschrikkelijke enge meneer aan de telefoon die ervoor zorgt dat je daarna nooit meer iets aan ze wil vragen.

Robin ditisMokka uit: Obdam

07-02-2019

Ik ben: eerste keer klant

1 Blik op het probleem en de monteur had een vermoeden van een kapot onderdeel.

Ronald Aben uit: Amsterdam

29-01-2019

Tandheelkunde TAndheelkunde Zonnestraal uit: Hilversum

25-01-2019

Ik ben: eerste keer klant

Snel, kundig en accuraat.