Beoordelingen Dierenpension Tussenwijck

uit: Heemskerk

16-01-2019
1,0

Ervaring met: Hondenpension

Vorige week telefonisch contact gehad met het hondenpension ivm de zomervakantie voor onze Engelse Stafford Nala. Nala is 2 jaar en staat bij ons in de buurt bekend als de meest sociale hond van de wijk. Dit duidelijk aangegeven bij de medewerker en die vertelde ons dat dit geen probleem was. Er was genoeg plek en vroeg ons daarom ook of wij ons wilden aanmelden via de website. Dit keurig gedaan waarna er een mail werd verstuurd met de mededeling dat onze hond was afgekeurd en dat er alleen ruimte was aan de ‘goede’ kant van het pension.

Deze mensen zeggen dat ze 30 jaar ervaring hebben met het opvangen van dieren, maar praten over honden net zoals de overheid dat doet. Deinzen terug als ze het ras Engelse Stafford in een mail krijgen.

Dit is een zeer onproffesionele reden en zullen daarom ook nooit meer overwegen om onze hond daar naar toe te brengen.

Ferry uit: Wormer

13-01-2019

Ervaring met: Hondenpension

Tiesto heeft bijna 4 weken bij jullie gezeten. Tiesto is een moeilijke eter en dit was ook met de vakantie het geval we zijn erg blij dat ze opbelde en gingen overleggen wat ze kunnen doen. Tiesto zag er goed uit en je merkt dat ze het werk met plezier en liefde doen. Binnenkort gaat Tiesto weer heen

Elles uit: Limmen

21-11-2018
6,8

Ervaring met: Kattenpension

Helaas hebben mijn 4 katten niet gegeten. Misschien als iemand voor het eerst komt eigen voer mee laten geven. Had aangegeven wat ze normaal aten, zou goed komen. Helaas niet. Gelukkig zijn we maar 8 dagen weggeweest.

Willy uit: Beverwijk

26-10-2018

Ervaring met: Kattenpension

Ik vind het prettig dat de kat opgehaald wordt. het vermindert de stress bij de kat.Voor maart wil ik hem weer uit logeren sturen, maar de juiste datum weet ik nog niet.Thijs de cyperse kat is eind september overleden. Nu woont Bincky bij mij, een zwart/witte kater. in tegenstelling tot Thijs een knuffelkat, maar we verkeren nog in de wenfase.

Margaret uit: Diemen

21-10-2018

Ervaring met: Hondenpension

Heb altijd een heel goed gevoel bij jullie en uiteraard Bas ook. Dit telt tevens voor de trimsalon

Roos uit: IJmuiden

20-10-2018

Ervaring met: Hondenpension

Geweldig!!!! Mijn hond komt kwispelend aan!!!! En kijkt niet eens achterom!!! Is een goed teken!Niet leuk voor ons!!! Mijn hond Roxy vindt het geweldig!!!!

Linda uit: Castricum

19-10-2018

Ervaring met: Hondenpension

Mara is afgelopen zomer 6 weken bij jullie geweest. Ik denk dat Mara een goede tijd heeft gehad, ze zag er prima uit.
Maar ik heb haar erg gemist. Op verzoek zijn er wel een keer foto's van haar gemaakt en heb ik gehoord hoe het met haar ging. Graag zou ik als ze weer een keer zo lang in pension is op iets regelmatigere basis een update en/of foto's krijgen over haar welbevinden.
Natuurlijk begrijp ik dat de zorg voor de honden bij jullie voor gaat en van het grootste belang is. Maar zorg voor de baasjes hoort er soms ook bij. Zeker als honden zo lang in pension zijn.

Astrid uit: Velserbroek

6,8

Ervaring met: Hondenpension

Lulu meestal na verblijf/logeren bij jullie wel dagen lang moe van alle indrukken en de laatste keer (sept 2018) verkouden, snotterig terug gekomen. Verder prima en ze was gewassen bij ophalen. Indruk dat in vakantie periodes het wel erg druk is voor zowel de honden als het personeel waardoor er minder tijd is voor aandacht voor de dieren

Nathalie uit: Haarlem

Ervaring met: Hondenpension

Wij zijn altijd super tevreden en halen altijd een blije Sammy op, dus tot de volgende x weer

Han uit: Zandvoort

Ervaring met: Hondenpension

Ik ben al jaren vaste klant, inmiddels met de 3e hond(Clooney) en altijd naar tevredenheid.