Beoordelingen Dierenpension Tussenwijck

• Persoonlijke aandacht dier 8,7

Roos uit: IJmuiden

17-06-2018

Ervaring met: Hondenpension

Mijn hond vind het geweldig hier, kan ze haar eigen uitleven, ik kan haar niet loslaten, loopt ze weg, maar bij tussenwijck geweldig, ze gaat kwispelend heen! Ze kijkt niet eens achterom, beetje jammer voor ons, dit is een aparte hond, mijn andere hond had dit niet, die wist niet hoe snel hij bij de auto moest komen, nou Roxy niet hoor, dus geweldig hier!!!!

Marian uit: Koog aan de zaan

23-04-2018

M’n hondjes Layla en Ivy zijn nu 2x geweest
Ze zien er schoon uit en waren heel blij,omdat ik niet kon kijken hoe het er binnen is denk ik toch wel dat ze goed verzorgd worden aan de leuke foto’s te zien op de website
Ik vind het alleen jammer dat ze op zondag zijn gesloten maar ik ben zeer tevreden

Henny uit: Heemskerk

29-03-2018

Ervaring met: Dagopvang

Kan bijna niet beter Top

Myrna uit: Heemstede

25-03-2018

Ervaring met: Dagopvang

We hebben een hele negatieve ervaring gehad met een commercieel bedrijf in Nieuw Vennep.Vandaag onze hond naar Tussenwijck gebracht en het contrast zo groot. Bij Tussenwijvk voel je de liefde voor de dieren. Het andere bedrijf de liefde voor geld. Ben zo blij dat ik dit adres heb gevonden en onze hond ook. Bedankt en tot snel.

Marjan uit: Castricum

12-03-2018

Ervaring met: Hondenpension

Maud komt altijd vrolijk terug, en het voelt goed aan

Andre uit: Haarlem

11-03-2018

Ervaring met: Hondenpension

Een erg schoon en mooi pension met onwijs vriendelijke peroneel. Onze hond gaat er graag naartoe.

Suze uit: Assendelft

10-03-2018

Karin uit: Santpoort zuid

08-03-2018

Agnes uit: Assendelft

07-03-2018
8,5

Ervaring met: Hondenpension

Moos is altijd er blij als hij bij jullie is

Nicoline uit: Heemstede

06-03-2018

Ervaring met: Hondenpension

Als je hond ongeduldig huppelend naar binnen gaat, weet je al dat het goed zit. Als hij vervolgens weer net zo blij is om jou te zien, ben je ook weer blij zijn baasje te zijn. Als wij een leuke vakantie hebben, mag hij dat zeker ook. En dat is altijd het geval bij jullie!