Beoordelingen Dierenpension Tussenwijck

Kan bijna niet beter Top

Myrna uit: Heemstede

25-03-2018

Ervaring met: Dagopvang

We hebben een hele negatieve ervaring gehad met een commercieel bedrijf in Nieuw Vennep.Vandaag onze hond naar Tussenwijck gebracht en het contrast zo groot. Bij Tussenwijvk voel je de liefde voor de dieren. Het andere bedrijf de liefde voor geld. Ben zo blij dat ik dit adres heb gevonden en onze hond ook. Bedankt en tot snel.

Marjan uit: Castricum

12-03-2018

Ervaring met: Hondenpension

Maud komt altijd vrolijk terug, en het voelt goed aan

Andre uit: Haarlem

11-03-2018

Ervaring met: Hondenpension

Een erg schoon en mooi pension met onwijs vriendelijke peroneel. Onze hond gaat er graag naartoe.

Suze uit: Assendelft

10-03-2018

Karin uit: Santpoort zuid

08-03-2018

Agnes uit: Assendelft

07-03-2018
8,5

Ervaring met: Hondenpension

Moos is altijd er blij als hij bij jullie is

Nicoline uit: Heemstede

Ervaring met: Hondenpension

Als je hond ongeduldig huppelend naar binnen gaat, weet je al dat het goed zit. Als hij vervolgens weer net zo blij is om jou te zien, ben je ook weer blij zijn baasje te zijn. Als wij een leuke vakantie hebben, mag hij dat zeker ook. En dat is altijd het geval bij jullie!

Eva uit: Hoorn

Ervaring met: Hondenpension

Ik ga ervanuit dat de veiligheid en hygiene in orde is, je kunt dit niet checken omdat je niet achter komt. Maar gezien de proffesionaliteit waarmee je wordt ontvangen en de aamdacht die er voor de hond is is het vast goed😊

Ingrid uit: Velserbroek

Ervaring met: Hondenpension

We hadden nooit verwacht dat onze hond na het logeren in een pension zo relaxed en vrolijk zou zijn en het zo goed zou doen met andere honden. De terugkoppeling bij het ophalen is fijn (en de zachte schone vacht dankzij het extra laten wassen ook!). Ze wilde zelfs even afscheid nemen van haar verzorgster: top dus!