Beoordelingen Different Drums

• Deskundigheid 9,2
  • Beleving 9,1

jochem uit: den hoorn

13-07-2018

er leuke manier om samen iets te realiseren en je kan je niet afsluiten van de ander.

uit: Rotterdam

11-07-2018

Erg leuk om zo samen met (bekende en soms wat minder bekende) collega's constructief en in ontspannen sfeer bezig te zijn. Een vorm van teambuilding op een heel ongedwongen en leuke manier.

uit: Rotterdam

11-07-2018

Voortraject: zeer prettig contact en goede communicatie, meedenkend en oplossingsgericht. Enthousiaste begeleiding bij de activiteit zelf.

Laura uit: Breda

11-07-2018

Hele leuke ervaring! Top geregeld en zeker een aanrader!

Mia uit: Breda

10-07-2018

Om half 9 begonnen, na een paar hele drukke dagen/avonden, ik was meteen wakker, bij en blij!

Karin uit: Voorburg

10-07-2018

Marnix was heel flexibel, want de locatie was niet echt handig voor hem denk ik (op het strand). We waren met ruim 50 deelnemers, en ondanks de grote groep en de buitenlocatie was het een 'intiem' gebeuren. We hebben erg gelachen. Ik kan het zeker aan iedereen aanbevelen.

Kim uit: Den Haag

10-07-2018

Inspirerend, swingend en verbindend!

Menno uit: Amsterdam

27-06-2018

Vooraf was ik enigszins sceptisch maar Marnix zijn enthousiasme en energie sloeg heel snel over op de groep en we hebben daardoor een zeer leuk en energiek teambuilding event gehad.

Rajiv (salves.nl) uit: Hoofddorp

27-06-2018

Marnix weet er een feest van te maken. Zelfs de mensen zonder ritme klonken als een zomerse brassband. De percussie (samba) workshop was erg leuk.

Marjolein uit: Heerlen

26-06-2018

Ontzettend leuk en originele workshop. Wij hebben hem (met 40 vrouw sterk) aan het einde van de dag gedaan, iedereen vol energie naar de borrel ;-)!