Beoordelingen Different Drums

• Deskundigheid 9,2
  • Beleving 9,1

Connie uit: Amsterdam

18-10-2018

Was een feestje om mee te doen. Eerst staat iedereen nog wat huiverig, maar door de deskundige opbouw van Marnix word je meegenomen, telkens een stapje erbij, en dan begint er iets moois te ontstaan!

Marieke uit: Amsterdam

18-10-2018

Heel erg leuk om te doen, hele enthousiaste en energieke workshopleider. Aanrader!

Koen uit: Haarlem

07-09-2018

Marnix heeft een onwijze energie en heeft dit overgebracht op de hele groep! Daarnaast had ik geen omkijken naar het klaarzetten van instrumenten.

monique uit: Menen

27-08-2018

We vonden het allemaal een erg aangename workshop, goed gebracht, enthousiast, boeiend, creatief, aangenaam... Iedereen was heel tevreden. De sfeer zat er goed in. Super !!!

marije

24-08-2018

jochem uit: den hoorn

13-07-2018

er leuke manier om samen iets te realiseren en je kan je niet afsluiten van de ander.

uit: Rotterdam

11-07-2018

Erg leuk om zo samen met (bekende en soms wat minder bekende) collega's constructief en in ontspannen sfeer bezig te zijn. Een vorm van teambuilding op een heel ongedwongen en leuke manier.

uit: Rotterdam

11-07-2018

Voortraject: zeer prettig contact en goede communicatie, meedenkend en oplossingsgericht. Enthousiaste begeleiding bij de activiteit zelf.

Laura uit: Breda

11-07-2018

Hele leuke ervaring! Top geregeld en zeker een aanrader!

Mia uit: Breda

10-07-2018

Om half 9 begonnen, na een paar hele drukke dagen/avonden, ik was meteen wakker, bij en blij!