Beoordelingen Different Drums

• Deskundigheid 9,2
  • Beleving 9,1

Irene uit: Amersfoort

10-04-2018

Wij hebben een zeer leuke en leerzame middag gehad. Ik kan dit aanbevelen voor kleine maar ook grote groepen. Vooral de enthousiaste manier waarop Marnix de workshop geeft was heel aanstekelijk. Wij hebben veel gelachen, geleerd en genoten.

Dorien uit: Utrecht

07-03-2018

n.a.v. een telefoongesprek is er een aanbod gedaan dat precies paste bij onze behoefte. Het hele traject is erg professioneel en efficient gegaan en heeft ons geen werk gekost. Er zat een goede opbouw in de workshop en de deelnemers waren enthousiast. Ik kan different drums zeker aanbevelen.

Lies uit: Tienen, Belgie

01-03-2018

Om een groep van 80 personen, top Mgmt, aan het musiceren en lachen te krijgen, is er toch een zekere begeleiding nodig met de nodige feeling en flair... Dit was zeker het geval, Marnix heeft onze verwachtingen ingevuld! Nogmaals bedankt en misschien tot een volgende :)

Ankie uit: Bussum

10-02-2018

Wat een energie liet Marnix zien en wat een enthousiasme.
Iedereen heeft genoten en gelachen en saamhorigheid gevoeld.
Dank je wel Marnix!

Hardeep uit: Almere

08-02-2018

Erg leuk! Prettige manier om een intensieve vergaderdag te starten

Crista uit: Naarden

07-02-2018

Super leuke workshop, absoluut een aanrader!

Helen uit: Naarden

07-02-2018

Wat een geweldige workshop heb je ons gegeven Marnix. Mede door jouw enthousiasme deed iedereen z'n best om de Salsa zo goed mogelijk ten gehore te brengen. Kortom het was top en energievol!

Ilona uit: Amsterdam

07-02-2018

Ongelofelijk leuke sessie die iedereen uit zn comfort zone brengt en uiteindelijk als team weer naar buiten stapt. Bovenal enorm gelachen!!!

Maaike uit: Naarden

06-02-2018

Bedankt voor de erg leuke workshop. In zo'n korte tijd met 60 mensen een Salsa kunnen maken. Iedereen erg geconcentreerd, dat maken we niet vaak mee. Super gaaf, wat geeft dat een energie. We kunnen er weer even tegen.

Marjolein uit: Naarden

06-02-2018

Een heerlijke workshop die ik graag ook eens met collega's zou willen doen. Onder leiding van enthousiaste en energieke Marnix hadden we nog wel een uurtje willen doorgaan.