Beoordelingen Different Drums

• Deskundigheid 9,2
  • Beleving 9,1

Ankie uit: Bussum

10-02-2018

Wat een energie liet Marnix zien en wat een enthousiasme.
Iedereen heeft genoten en gelachen en saamhorigheid gevoeld.
Dank je wel Marnix!

Hardeep uit: Almere

08-02-2018

Erg leuk! Prettige manier om een intensieve vergaderdag te starten

Crista uit: Naarden

07-02-2018

Super leuke workshop, absoluut een aanrader!

Helen uit: Naarden

07-02-2018

Wat een geweldige workshop heb je ons gegeven Marnix. Mede door jouw enthousiasme deed iedereen z'n best om de Salsa zo goed mogelijk ten gehore te brengen. Kortom het was top en energievol!

Ilona uit: Amsterdam

07-02-2018

Ongelofelijk leuke sessie die iedereen uit zn comfort zone brengt en uiteindelijk als team weer naar buiten stapt. Bovenal enorm gelachen!!!

Maaike uit: Naarden

06-02-2018

Bedankt voor de erg leuke workshop. In zo'n korte tijd met 60 mensen een Salsa kunnen maken. Iedereen erg geconcentreerd, dat maken we niet vaak mee. Super gaaf, wat geeft dat een energie. We kunnen er weer even tegen.

Marjolein uit: Naarden

06-02-2018

Een heerlijke workshop die ik graag ook eens met collega's zou willen doen. Onder leiding van enthousiaste en energieke Marnix hadden we nog wel een uurtje willen doorgaan.

Marja uit: Naarden

06-02-2018

De percussieworkshop werd zeer enthousiast, deskundig en didactisch verantwoord geleid.
We werden met de grote groep stapje voor stapje meegenomen in een geweldig klinkende samba. Top!

inge uit: hilversum

06-02-2018

Fantastisch om te zien hoe een altijd druk pratende en moeilijk stil te krijgen groep een uur lang heel geconcentreerd en zonder te kletsen enthousiast bezig was. Ik heb genoten van Marnix enthousiasme

Sandra uit: Blaricum

06-02-2018

Erg blij met de manier waarop Marnix meegedacht heeft de feestavond voor het 30 jarig bestaan van ons koor Deja Vu tot een succes te maken.
Genoten van de workshop.