Beoordelingen Droomvlucht Slaapcomfort

• Advies 8,8

Peggy uit: Rotterdam

18-10-2018

Vestiging Zevenhuizen

Top geholpen. Je krijgt goed advies.

Jolanda uit: Nieuwerkerk aan den Ijssel

10-10-2018

Vestiging Zevenhuizen

Super geholpen! De heer nam goed de tijd voor ons in de winkel. Met de extra complimenten voor de bezorger. De topper is netjes door hem bovengebracht.

Joeri uit: Krimpen aan den IJssel

06-10-2018

Vestiging Krimpen aan den Ijssel

Fijn geholpen. Komen zeker terug.

Henriette uit: Krimpen aan den IJssel

02-10-2018

Vestiging Krimpen aan den Ijssel

Prima ervaring ook met de 2 mannen die het kwamen bezorgen

T uit: Gouda

01-10-2018

Vestiging Zevenhuizen

Droomvlucht Zevenhuizen: prachtige showroom met veel verschillende merken. Goede presentatie en fijn en gedegen advies. Keurige aflevering en plaatsing. Wat de communicatie over de levering betreft moesten we net iets teveel zelf initiatief nemen. Het tot twee keer gevraagde staaltje van de stof hebben nooit (van de fabrikant) ontvangen. Niettemin zijn wij zeer tevreden met onze aankoop en met het zakendoen met Droomvlucht.

Wilma uit: Zevenhuizen

30-09-2018
7,8

Vestiging Zevenhuizen

Alleen wat miscommunicatie door medewerker w.b. tijdstip van bezorgen. Na een belletje was dit snel geregeld.

Marcel uit: Krimpen aan de Lek

29-09-2018

Vestiging Zevenhuizen

Zeer vriendelijk en deskundige mensen en duidelijke communicatie. Erg te vreden over de kwaliteit van het geleverde bed.

corne uit: heinenoord

26-09-2018
5,4

bed is goed ondertussen

voetbord zat los bij plaasten dit aangeveven bij de monteur die zei dat hoort zo. wij aangegeven van niet hebben ze er iets aan gedaan was iets beter.
daarna weer gebeld dat ik het niet goed vind. zijn ze het bed op komen halen en na 5 dagen weer terug komen brengen.
en achteraf was er te dun hout gebruikt in de boxspring. sorry als je voor kwaliteit staat dan is dit het niet voor het geld wat je betaald.

Sylvia uit: Moordrecht

26-09-2018

Vestiging Zevenhuizen

Wij hebben vorig jaar ons 2-persoonsbed Caresse gekocht en dit was goed bevallen en nu hebben we in augustus nog een 1-persoonsbed gekocht voor onze zoon. Prima bed.

Diana uit: Zevenhuizen

25-09-2018