Beoordelingen Droomvlucht Slaapcomfort

• Advies 8,9

herman uit: lopik

11-02-2019

Vestiging Zevenhuizen

van de aankoop tot en met het bezorgen perfect geholpen.

Richard uit: Moerkapelle

10-02-2019

Vestiging Zevenhuizen

Goed advies en er werd ruim de tijd genomen om verschillende matrassen te proberen in de winkel. De matrassen werden netjes op de gewenste etage afgeleverd en de verpakkingen werden meegenomen.

J uit: Bergschenhoek

09-02-2019

Deskundig advies.
Keurig thuis bezorgd.

A. uit: Capelle a/d IJssl

05-02-2019

Vestiging Krimpen aan den Ijssel

prima service en keurige plaatsing van het bestelde.

Erik uit: Waddinxveen

01-02-2019

Vestiging Zevenhuizen

Een jaar geleden een boxspring gekocht bij Droomvlucht Slaapcomfort en nog steeds dagelijks heel gelukkig met deze aankoop. Hiervoor sliep ik slecht en werd zeer vermoeid wakker iedere dag. Maar sinds de nieuwe boxspring er is slaap ik helemaal top!

Over de service en persoonlijke benadering niets dan lof! Zeer goed geholpen in de winkel, waar bovendien alle tijd voor mij werd genomen. Duidelijke uitleg over de verschillende opties.

Mooie en goed verzorgde winkel.

Jaron uit: Lekkerkerk

14-01-2019
9,6

Vestiging Krimpen aan den Ijssel

De langverwachte review :)

Ik raad de winkel ter harte aan een ieder, welke op zoek is naar service op maat. Het personeel is vriendelijk, professioneel en denkt echt ontzettend met de klant mee. Gedurende de koop werd voor mij glashelder waar ik (qua slaaphouding etc) op moet letten bij het kiezen van een matras. Mijn onervarenheid hierin, maakte dat ik het heel lastig vond om een matras te beoordelen. Zeker gezien de verwachting is dat je er zo'n 10 - 12 jaar mee doet.

Ergens te september 2018, nadat ik verschillende matrassenwinkels was afgegaan, stapte ik Droomvlucht te Krimpen aan den IJssel binnen. Van meet af, werd ik zeer kundig te woord gestaan. Ik kreeg de ruimte de matrassen te verkennen, zonder het gevoel te krijgen dat er iets van mij werd verwacht of dat er een stopwatch liep. Ik was inmiddels al een paar winkels afgegaan waar ik dat gevoel wél had.

Omdat ik inmiddels al heel wat matrassen had geprobeerd (en de bomen door het bos niet meer zag; beschikbare merken, beschikbare stoffen, hardheden, ventilatie etc), vroeg ik om advies. Daarbij werd in ruime mate de tijd genomen om te beoordelen, wat er bij mij zou passen. Vragen op het gebied van lichaamshouding, lichamelijke klachten, heb je het snel warm / koud et cetera werden daarbij gesteld. Tot dit moment, was ik mij eigenlijk helemaal niet zo bewust van mijn slaapgedrag. Ik besloot hier een paar dagen goed op te letten. Langzamerhand werd mij duidelijk wat mijn voorkeuren waren.

Omdat ik een hele fijne 1e indruk had gekregen van de winkel (en met name van de adviseur / manager), besloot ik daar een matras (Pulman Silver Line) te kopen. Op advies van de adviseur / manager had ik in de eerste instantie voor een firm kern gekozen. Dit matras werd vervolgens begin november aan huis geleverd geleverd en door twee sterke mannen binnengebracht. Na een paar dagen, kwam ik tot de conclusie dat het mij niet lukte aan de matras te wennen. Ik was in de veronderstelling dat de matras harder was uitgevallen dan dat ik op voorhand had ingeschat. Ik mocht het matras uiteindelijk omruilen voor hetzelfde model met een medium kern welke in de weken erop werd geleverd. Ondanks dat deze ruil even op zich liet wachten, was dit allemaal prima verlopen / geregeld.

In de dagen erop, moest ik helaas tot de conclusie komen dat de adviseur / manager het eigenlijk bij het rechte eind had. De firm kern gaf veel meer ondersteuning dan de medium kern en paste uiteindelijk ook veel beter bij mijn houding. Ik durfde dit in eerste instantie niet bespreekbaar te maken maar besloot het toch te doen. Het is immers de bedoeling dat je er een decennia mee vooruit kan. Ik gaf daarbij aan het lastig vond om het bespreekbaar te maken maar dat ik hoopte dat we het konden oplossen.

Na een tweetal telefoongesprek en een overleg met de servicedienst / Pullman, werd besloten dat ik hem terug mocht ruilen. Dit laatste werd vervolgens vrij snel (telefonisch) geregeld. Inmiddels slaap ik alweer enige weken met heel veel plezier op mijn nieuwe matras. Ik denk uiteindelijk dat ik het de tijd had moeten geven om aan het nieuwe matras te wennen, want hij ligt nu heerlijk! Geen twijfel mogelijk, ik ben er 100% zeker van dat ik een fantastische koop heb gedaan.

Bedankt heren!
Voor het geduld én het advies!

Met vriendelijk groet,
Jaron Peper

Allard uit: Lekkerkerk

13-01-2019
7,2

Vestiging Krimpen aan den Ijssel

Een week te laat geleverd , hockers niet goed , zelf telkens bellen

Nicole uit: Krimpen aan den IJssel

12-01-2019

Nanny uit: Lekkerkerk

07-01-2019

Vestiging Krimpen aan den Ijssel

Prima geholpen. Goede service. Snelle aflevering.
Top!!

H.J. uit: Leidschendam

19-12-2018
7,7

Vestiging Zevenhuizen

vanwege levering vandaag 19/12/2018 is het ons onmogelijk op eerste 2 vragen te reageren.
communicatie over levering had beter gekund.