Beoordelingen Dununba Percussie Workshops

Naam: Frank uit: Sint-Oedenrode Naam Organisatie: Brandweer Brabant Noord- Post Sint-Oedenrode

19-12-2018

Djembe workshop

Geweldige workshop onder begeleiding van Nique. Hij kreeg het voor elkaar om 25 actieve post-leden en 11 oud leden van onze brandweer te laten klinken als 1 symfonie in onze remise. Even klonk de post als een echte Sambaband.
Meer weten, kijk op onze facebookpagina, brandweer Sint-Oedenrode

uit: Voorthuizen Naam Organisatie: 25 jarig huwelijksfeest

10-12-2018

Djembe workshop

Wat hebben we met z'n allen genoten van deze workshop. Jong en oud deed ontzettend leuk mee. Complimenten aan onze workshopleider Enrique.

Naam: Judith uit: Houten

10-12-2018

Djembe workshop

Voor mijn 50e verjaardag een Djembe workshop gedaan met zussen en vriendinnen. Het was leuk, leerzaam, gezellig en we hebben veel gelachen.
Veel leuke reacties achteraf gehad.
Voor herhaling vatbaar.

Naam: Danielle uit: Moerkapelle Naam Organisatie: Praktijk Joosten

06-12-2018

Djembe workshop

Geweldige teambuilding, alle collega’s hebben genoten. We hebben gelachen een geweldig resultaat neergezet.

Naam: Hanneke uit: Zwijndrecht Naam Organisatie: Kindcentrum Margriet

03-12-2018

Djembe workshop

Goede sfeer, met geduld voor de groepen zijn leuke workshops gegeven.
De kinderen hebben genoten.
Wanneer we weer een djembé workshop willen organiseren zullen we contact opnemen.
Bedankt!

Naam: Sanna uit: Amstelveen

27-11-2018

Djembe workshop

We hebben een super gezellige workshop gehad op de vrijgezellendag van onze vriendin. Stap voor stap hebben we muziek leren maken, het was voor iedereen geschikt. We hebben ook veel gelachen, echt een ontspannende en verbindende workshop!

Naam: Ellen uit: Voorhout Naam Organisatie: Prive verjaardagsfeest

27-11-2018

Djembe workshop

We hebben een workshop gehad van Niels. Wat deed hij het ontzettend leuk! We hadden een zeer divers gezelschap in de leeftijd van 6 tot ver in de 70 en iedereen, echt niemand uitgezonderd, heeft het ontzettend leuk gevonden. Een paar denken er zelfs over om djembe-lessen te gaan volgen, waaronder ikzelf.
ECHT EEN AANRADER!!!

Naam: Joannemie uit: Leiden Naam Organisatie: Geen

26-11-2018

Djembe workshop

Niels heeft het talent om mooi aan te sluiten op de groepsdynamiek, roept een ontspannen sfeer vol plezier en verbinding op, weet een groepsgevoel te creeeren in het samenspel en gebruikt veel humor.

Naam: Joannemie uit: Leiden

26-11-2018

Naam: Cornelia uit: . Naam Organisatie: Inprevo

22-11-2018

Djembe workshop

Wij hebben een erg leuke middag gehad. Veel gelachen en ook nog een mooi stuk leren spelen op de verschillende trommels.
Niels voelt feilloos aan hoe hij de personen moet benaderen om meteen een leuke en losse sfeer te creëren. Al met al heeft het bijgedragen aan de start van het nieuwe team door met elkaar deze ervaring te delen. bedankt voor de top middag!