Beoordelingen Dununba Percussie Workshops

9,7

uit: Rotterdam Naam Organisatie: Vrijgezellendag

08-02-2018

Body Percussieworkshop

Ontzettend gezellig en met veel plezier samen muziek maken en dat door zelf in beweging te zijn

Naam: Mirjam uit: Delft Naam Organisatie: Buurtvereniging Delftzicht

08-02-2018

Djembe workshop

Niels heeft een paar keer tjjdens ons buurtfeest een workshop gegeven. Zijn enthousiasme werkt echt aanstekelijk. Iedereen schuift aan, van jong tot oud. En iedereen heeft evenveel plezier!

Naam: Dagmar uit: Den Haag Naam Organisatie: Landal GreenParks

Djembe workshop

Niels gaf de workshop met zoveel passie, enthousiasme en humor. Dat zorgde ervoor dat wij het ontzettend leuk gevonden hebben en iedereen er de volgende dag nog blij van is. En praten over de workshop. Verbazingwekkend waren we nog best muzikaal met z'n allen. Zo gelachen ook.
Een geweldige ervaring!
Dank je wel Niels

Naam: Manja uit: Wijchen Naam Organisatie: Rijkswaterstaat

Djembe workshop

Een dikke ja als aanbeveling! Het is alweer een paar jaar geleden dat dununba meerdere workshops tijdens onze sportdagen verzorgde.
Het aanstekelijke enthousiasme en de deskundigheid van het team van dununba maakte dat de workshops een groot succes waren!

Naam: Patrick uit: Zwijndrecht

Djembe workshop

Al 13 jaar lang geniet ik van de lessen die Niels geeft, waarin ik meerdere toffe workshops heb gevolgd. Deze worden altijd met veel passie en enthousiasme gegeven! Ook de mensen om mij heen die een workshop hebben gevolgd zijn altijd heel positief en vinden het heel leuk hoe deze gegeven werd. Ik kan iedereen zeker aanraden om eens een workshop te boeken!! En al helemaal als je denkt 'amuzikaal' te zijn ;-)

Naam: Kim uit: Rotterdam Naam Organisatie: Particulier

Djembe workshop

Dununba heeft een workshop verzorgd tijdens ons familieweekend. Het was in een woord: geweldig! Jong en oud hebben genoten! Aanrader!!