Beoordelingen Dununba Percussie Workshops

uit: Voorthuizen Naam Organisatie: 25 jarig huwelijksfeest

10-12-2018

Djembe workshop

Wat hebben we met z'n allen genoten van deze workshop. Jong en oud deed ontzettend leuk mee. Complimenten aan onze workshopleider Enrique.

Naam: Judith uit: Houten

10-12-2018

Djembe workshop

Voor mijn 50e verjaardag een Djembe workshop gedaan met zussen en vriendinnen. Het was leuk, leerzaam, gezellig en we hebben veel gelachen.
Veel leuke reacties achteraf gehad.
Voor herhaling vatbaar.

Naam: Danielle uit: Moerkapelle Naam Organisatie: Praktijk Joosten

06-12-2018

Djembe workshop

Geweldige teambuilding, alle collega’s hebben genoten. We hebben gelachen een geweldig resultaat neergezet.

Naam: Hanneke uit: Zwijndrecht Naam Organisatie: Kindcentrum Margriet

03-12-2018

Djembe workshop

Goede sfeer, met geduld voor de groepen zijn leuke workshops gegeven.
De kinderen hebben genoten.
Wanneer we weer een djembé workshop willen organiseren zullen we contact opnemen.
Bedankt!

Naam: Sanna uit: Amstelveen

27-11-2018

Djembe workshop

We hebben een super gezellige workshop gehad op de vrijgezellendag van onze vriendin. Stap voor stap hebben we muziek leren maken, het was voor iedereen geschikt. We hebben ook veel gelachen, echt een ontspannende en verbindende workshop!

Naam: Ellen uit: Voorhout Naam Organisatie: Prive verjaardagsfeest

27-11-2018

Djembe workshop

We hebben een workshop gehad van Niels. Wat deed hij het ontzettend leuk! We hadden een zeer divers gezelschap in de leeftijd van 6 tot ver in de 70 en iedereen, echt niemand uitgezonderd, heeft het ontzettend leuk gevonden. Een paar denken er zelfs over om djembe-lessen te gaan volgen, waaronder ikzelf.
ECHT EEN AANRADER!!!

Naam: Joannemie uit: Leiden Naam Organisatie: Geen

26-11-2018

Djembe workshop

Niels heeft het talent om mooi aan te sluiten op de groepsdynamiek, roept een ontspannen sfeer vol plezier en verbinding op, weet een groepsgevoel te creeeren in het samenspel en gebruikt veel humor.

Naam: Joannemie uit: Leiden

26-11-2018

Naam: Cornelia uit: . Naam Organisatie: Inprevo

22-11-2018

Djembe workshop

Wij hebben een erg leuke middag gehad. Veel gelachen en ook nog een mooi stuk leren spelen op de verschillende trommels.
Niels voelt feilloos aan hoe hij de personen moet benaderen om meteen een leuke en losse sfeer te creëren. Al met al heeft het bijgedragen aan de start van het nieuwe team door met elkaar deze ervaring te delen. bedankt voor de top middag!

Naam: Jessica uit: Oostzaan

19-11-2018

Djembe workshop

Wat een bijzonder verbindende originele ervaring was het om met djeme mijn 40e verjaardag te vieren!( 2dg geleden)Serge was echt een top leraar die binnen een uur zo een melodieus ritme wist neer te zetten met 29man!toen hij er ook bij ging zingen (en wij dus ook) was het helemaal compleet. Ik kon me ook echt inbeelden hoe dat het in West afrika er aan toe gaat met muziek maken met elkaar. !In verbinding met elkaar muziek maken en lol hebben!Iedereen had een eigen trommel dus dat was ook fijn. Ik ben er nog vol van!Bedankt👍😁